quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 gooit een Ricoh multifunctional naar WL zijn kop
wakker blijven
Vertel het eens....quote:
ik ben voor auto-in!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Crazy-p het volgende:
nog iets minder als 2 uur..
maar heb iemand zitten die mee luisterd.. krijg ik telefoontje na telefoontje.. en moet ik ook nog dingen in een ander programma aanpassen.. en dat allemaal op auto-in.. hallo stresssssssssss. dit kan niet..
Das mooi klote zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Godverdomme FurTV werkt hier niet meer
hier werkt het zowiezo nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das mooi klote zeg!
* Dr.Droxz doet hier even kijken of het werkt...
dat houdt de AHT's lekker kort, is makkelijker plannen voor mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik zit hier met de stress.. dit gaat niet :S
Dat dus!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
ik moet weer even werkenen dat doe ik niet graag arrrggg
stress en paniek hier.. help :Squote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
CP: whats up? Hoor je gewoon heul hier tegen de klant schreeuwen
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hier werkt het zowiezo niet
denk dat ze alle video's en shizzle hebben geblocked
We kunnen hier voor jullie wel een apart topic makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
CP: whats up? Hoor je gewoon heul hier tegen de klant schreeuwen
normaal staat er toch een naakte vrouw onder zo'n waterval? of is dat alleen in de reclame?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het ontspannend om hiernaar te kijken
je lacht je rot ermeequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!
Thx WL!
De een z'n dood...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!
Thx WL!
Alleen in de reclamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:07 schreef Guio het volgende:
[..]
normaal staat er toch een naakte vrouw onder zo'n waterval? of is dat alleen in de reclame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |