Das mooi klote zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Godverdomme FurTV werkt hier niet meer
hier werkt het zowiezo nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das mooi klote zeg!
* Dr.Droxz doet hier even kijken of het werkt...
dat houdt de AHT's lekker kort, is makkelijker plannen voor mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik zit hier met de stress.. dit gaat niet :S
Dat dus!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
ik moet weer even werkenen dat doe ik niet graag arrrggg
stress en paniek hier.. help :Squote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
CP: whats up? Hoor je gewoon heul hier tegen de klant schreeuwen
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hier werkt het zowiezo niet
denk dat ze alle video's en shizzle hebben geblocked
We kunnen hier voor jullie wel een apart topic makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
CP: whats up? Hoor je gewoon heul hier tegen de klant schreeuwen
normaal staat er toch een naakte vrouw onder zo'n waterval? of is dat alleen in de reclame?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het ontspannend om hiernaar te kijken
je lacht je rot ermeequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!
Thx WL!
De een z'n dood...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!
Thx WL!
Alleen in de reclamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:07 schreef Guio het volgende:
[..]
normaal staat er toch een naakte vrouw onder zo'n waterval? of is dat alleen in de reclame?
Jep, leuke lange aflevering staat er bij die link onder je naam trouwensquote:
hahaha, dat zeker!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat zeker!
Ondertussen ook lekker met de site bezig, maar nu eerst maar eens roken
ok, grappig! Als ik dat weet zal ik wat meer mijn best doen om er ook wat leuks neer te zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:
[..]HIj staat in m'n favorieten
Af en toe ff een kijkje nemen
er staan aardig wat afleveringen op alquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, leuke lange aflevering staat er bij die link onder je naam trouwens
P!MPEN met 1 been, hilarisch!
dat ligt echt aan jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen in de reclame
Je wordt genaaid waar je bijstaat
Maar zelf naaien.. ho-maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |