WTF, 6 van die hokjes is ongeveer mijn buroquote:

Eigen wilde ik dit editen, maar dat is gewoon te erg manquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Ryan P., verdachte in de verdwijningszaak van de 24-jarige Marlies van der Kouwe op Bonaire, heeft bekend het meisje te hebben gewurgd.
ANP
Dat heeft de moeder van de verdachte woensdag bekendgemaakt. P. zou de tas van Van der Kouwe hebben willen stelen. Toen hij met het slachtoffer in een worsteling belandde en zij hem bij de keel greep, wurgde hij haar.
Volgens de moeder heeft Ryan spijt van wat er is gebeurd.
WTF!!!

fijne avond sensaiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga 'm ook aftaaien.
Fijne avond allemaal!

ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigen wilde ik dit editen, maar dat is gewoon te erg man

ik heb een kantoor van 6 bij 6quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, 6 van die hokjes is ongeveer mijn buro

idd..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.
ik zeg Eye for an Eye. ophangen die gast.

ja ongelovelijk dat die vrouw bijna een moord aan haar broek had.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef renedis het volgende:
[..]
idd..
ik heb trouwens respect voor die vrouw!

Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.
ik zeg Eye for an Eye. ophangen die gast.

Alleen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een kantoor van 6 bij 6

jaa idd.. ongelofelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ongelovelijk dat die vrouw bijna een moord aan haar broek had.
kei harde ontkenning.... ik haat dat altijd.. "zijn kind doet dat niet" je moest eens weten?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!

En erg toevallig weer een buitenlander, maar dat doen ze anders nooit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa idd.. ongelofelijk.
[..]
kei harde ontkenning.... ik haat dat altijd.. "zijn kind doet dat niet" je moest eens weten?!

mja........quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!

1 collega... maar we zijn vaak om de beurt buiten de deurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen?
Ik zou dan helemaal gek worden.
Hier heb ik tenminste nog collega's enzo om me heen.

idd. wel erg toevallig ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En erg toevallig weer een buitenlander, maar dat doen ze anders nooit!
Alles ontkennen, terwijl hij al een strafblad had als ik me niet vergis...

gammaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........
ben het er niet helemaal mee eens...
begrijp me niet verkeerd dat tuig moeten ze aanpakken... maar een tas stelen of iemand dood maken is a whole different ball game

je moet eens weten hoe vaak zoiets voorkomt. dat men iets probeert te stelen, een fiets een tas of whatever, dat de eigenaar dan voor zichzelf opkomt, dat hij dan gewoon wordt neergestoken ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........
begrijp me niet verkeerd dat tuig moeten ze aanpakken... maar een tas stelen of iemand dood maken is a whole different ball game

Natuurlijk, maar actie is reactie toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........

Duh, maar je maakt hem ook niet dood...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar actie is reactie toch?
Mocht ik een inbreker tegenkomen in mijn huis, dan ga ik toch ook niet vriendelijk vragen of hij weg wil gaan?

Vandaag dat je aardig wat op fok! zit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 collega... maar we zijn vaak om de beurt buiten de deur

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |