Mijn buurvrouw zette net haar headset af omdat de klant zat te schreeuwenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb echt van die kut klanten aan de lijn vandaag.. niet normaal meer.. hoe onbeleefd kun je zijn :S
Niet in FOK!silverquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
woensdag 22 oktober 2008 @ 16:18 (#213)
ik ben hardcore FokSilverquote:
Cyaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga 'm ook aftaaien.
Fijne avond allemaal!![]()
Nope, ik zal zo even kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er staan aardig wat afleveringen op al![]()
heb je al degene gezien ,dat mr.kittens vermist wordt ?
Pimp je later man!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
WTF, 6 van die hokjes is ongeveer mijn buroquote:
Eigen wilde ik dit editen, maar dat is gewoon te erg manquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Ryan P., verdachte in de verdwijningszaak van de 24-jarige Marlies van der Kouwe op Bonaire, heeft bekend het meisje te hebben gewurgd.
ANP
Dat heeft de moeder van de verdachte woensdag bekendgemaakt. P. zou de tas van Van der Kouwe hebben willen stelen. Toen hij met het slachtoffer in een worsteling belandde en zij hem bij de keel greep, wurgde hij haar.
Volgens de moeder heeft Ryan spijt van wat er is gebeurd.
WTF!!!
fijne avond sensaiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigen wilde ik dit editen, maar dat is gewoon te erg man
ik heb een kantoor van 6 bij 6quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, 6 van die hokjes is ongeveer mijn buro
idd..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.
ik zeg Eye for an Eye. ophangen die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |