ja ongelovelijk dat die vrouw bijna een moord aan haar broek had.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef renedis het volgende:
[..]
idd..
ik heb trouwens respect voor die vrouw!

Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.
ik zeg Eye for an Eye. ophangen die gast.

Alleen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een kantoor van 6 bij 6

jaa idd.. ongelofelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ongelovelijk dat die vrouw bijna een moord aan haar broek had.
kei harde ontkenning.... ik haat dat altijd.. "zijn kind doet dat niet" je moest eens weten?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!

En erg toevallig weer een buitenlander, maar dat doen ze anders nooit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa idd.. ongelofelijk.
[..]
kei harde ontkenning.... ik haat dat altijd.. "zijn kind doet dat niet" je moest eens weten?!

mja........quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!

1 collega... maar we zijn vaak om de beurt buiten de deurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen?
Ik zou dan helemaal gek worden.
Hier heb ik tenminste nog collega's enzo om me heen.

idd. wel erg toevallig ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En erg toevallig weer een buitenlander, maar dat doen ze anders nooit!
Alles ontkennen, terwijl hij al een strafblad had als ik me niet vergis...

gammaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........
ben het er niet helemaal mee eens...
begrijp me niet verkeerd dat tuig moeten ze aanpakken... maar een tas stelen of iemand dood maken is a whole different ball game

je moet eens weten hoe vaak zoiets voorkomt. dat men iets probeert te stelen, een fiets een tas of whatever, dat de eigenaar dan voor zichzelf opkomt, dat hij dan gewoon wordt neergestoken ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........
begrijp me niet verkeerd dat tuig moeten ze aanpakken... maar een tas stelen of iemand dood maken is a whole different ball game

Natuurlijk, maar actie is reactie toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........

Duh, maar je maakt hem ook niet dood...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar actie is reactie toch?
Mocht ik een inbreker tegenkomen in mijn huis, dan ga ik toch ook niet vriendelijk vragen of hij weg wil gaan?

Vandaag dat je aardig wat op fok! zit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 collega... maar we zijn vaak om de beurt buiten de deur

als er iemand bij mij inbreekt, vliegt hij van 3 hoog naar beneden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Duh, maar je maakt hem ook niet dood...

tenzij je moet uit zelfverdedigingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]

heel effectiefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan ook gewoon een haan nemen
[ afbeelding ]

Heg gatverquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan ook gewoon een haan nemen
[ afbeelding ]

Dat weet ik zo net niet, wat als het zelfverdediging is?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]

Leuke woordkeuze Wlquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan ook gewoon een haan "nemen"
[ afbeelding ]

dus iedereen die steelt mag dood worden gemaakt omdat onderzoek uitwijst dat er vaak escalaties plaats vinden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet eens weten hoe vaak zoiets voorkomt. dat men iets probeert te stelen, een fiets een tas of whatever, dat de eigenaar dan voor zichzelf opkomt, dat hij dan gewoon wordt neergestoken ofzo.

neuh ik zou zijn scheenbeen breken ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar actie is reactie toch?
Mocht ik een inbreker tegenkomen in mijn huis, dan ga ik toch ook niet vriendelijk vragen of hij weg wil gaan?

een dappere drol!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:09 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Welke drol haalt het in zijn hoofd om daar in het water te staan?

Jawel...uiteraard laat je dan ook een briefje achter op zijn/haar ontzielde lichaam met de boodschap:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]

In eerste instantie wil ik dat persoon natuurlijk ook niet dood hebben, begrijp me niet verkeerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh ik zou zijn scheenbeen breken ofzo.
maar niet dood maken

Ik dacht meer aan: "Bedankt voor je inzet!"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jawel...uiteraard laat je dan ook een briefje achter op zijn/haar ontzielde lichaam met de boodschap:
FAIL!

Hmm..dies ook best relaxedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan: "Bedankt voor je inzet!"

Omdat er eventueel uit zelfverdediging wat kan gebeuren?quote:

Hey nu is dat nog niet verbodenquote:

en vervolgens hoor ik dat kind nu nog janken in mn kop :Squote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Crazy-p het volgende:
53 telefoontjes.. nog 18 minuten te gaan..
en waarom krijg ik vandaag al die kut klanten aan de lijn? is iedereen niets aan het doen ofzo..
hang je met een nl klant aan de lijn.. met een jankend kind.. en gaat die nl klant.. zn kind in het frans uitschelden.. ja halloooooooooo..

nee, eerder dat je neit voor jezelf mag opkomen dat meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus iedereen die steelt mag dood worden gemaakt omdat onderzoek uitwijst dat er vaak escalaties plaats vinden?

idd dat vind ik ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In eerste instantie wil ik dat persoon natuurlijk ook niet dood hebben, begrijp me niet verkeerd
Maar uit zelfsverdiging wil je dat persoon op welke manier dan ook "uitschakelen".

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In eerste instantie wil ik dat persoon natuurlijk ook niet dood hebben, begrijp me niet verkeerd
Maar uit zelfsverdiging wil je dat persoon op welke manier dan ook "uitschakelen".
 agreed... maar ben bang dat je teveel mma of K1 hebt gekeken... de gemiddelde persoon gaan naar de grond wanneer je hem op zn bek slaat!
 agreed... maar ben bang dat je teveel mma of K1 hebt gekeken... de gemiddelde persoon gaan naar de grond wanneer je hem op zn bek slaat! 

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een dappere drol!
wie weet issie vegetarisch!

haha , echt vette fotosquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik denk niet dat hij vegetarisch is

Heb je een grappige stem?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
ook leuk iemand van staff die speciaal even langs jou komt lopen voor die naar huis gaat om je uit te lachen om je stem

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, eerder dat je neit voor jezelf mag opkomen dat meer.
ik zou wel eens willen zien als jouw fiets gejat wordt. en de dader een mes trekt. wat je dan doet.
 3 jaar geleden zoiets meegemaakt..... gewoon tegen die beste medeland gezegd hij netjes moet blijven staan omdat ik de politie aan het bellen was en dat hij zijn mes moest weggooien in de bosjes.. en dat neersteken al helemaal geen goed idee is omdat ik de politie al aan de telefoon had... en dan zijn ze er zeker snel..
 3 jaar geleden zoiets meegemaakt..... gewoon tegen die beste medeland gezegd hij netjes moet blijven staan omdat ik de politie aan het bellen was en dat hij zijn mes moest weggooien in de bosjes.. en dat neersteken al helemaal geen goed idee is omdat ik de politie al aan de telefoon had... en dan zijn ze er zeker snel.. 

Ik kijk inderdaad te veel K1 & mma hahahahquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en je moet meestal wel goed slaan wil je iemand dood hebben...
bij veel mensen verdwijnt de vecht/vlucht lust ook met een gebroken neus oid

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |