Ahh wat liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geeft Logi plaatje met hondje.. zegt Sorry
[ afbeelding ]

Ik vond: je-moeder.gif eigenlijk wel grappig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja tof
Dankje![]()
![]()
![]()
![]()
*moozzie gaat de avatar uitprobere*
Edit:
Alleen die naam

Sjit, wat heb ik gedaan!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:02 schreef Moozzie het volgende:
Jeej nu heb ik ook een irritante avatar

open hm nog een keerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kut yv heeft mijn topic dichtgegooit!

Je ziekenkosten rekening mag je naar droxz sturenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
OMG die ava, ik raak er in trance van, die is niet autistproof![]()
![]()

dan ben je hier welkom!quote:

Als ik straks met mijn vingers knip dan....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
![]()

Nie zo hard joh!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je! Ik ben tenminste echt niet lief!
*zet evil stem op + echo*
MOEHAHAHAHAHA
*/zet evil stem op + echo*

droxz special graag!!! Thxquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je hier welkom!
koffie/thee/limonade/droxz special ?

Van die Ava gaat mijn oog recht staanquote:

Heb je dat bij deze ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
![]()

Ik demotiveer iedereen wel weer wegquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je ziekenkosten rekening mag je naar droxz sturen

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van die Ava gaat mijn oog recht staan
M'n reputatie!!! Wat doe je!

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik straks met mijn vingers knip dan....

mooquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je ziekenkosten rekening mag je naar droxz sturen

wacht:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb je dat bij deze ook?
[ afbeelding ]

nee daar was ik ook al achter.. allemaal bewegende dingetjes enzo .. *staar*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
![]()

Thx P!MP!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nie zo hard joh!
* Sgele geeft Droxz een Droxz' Special

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wacht:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb je dat bij deze ook?
[ afbeelding ]

Heb ik wat gemist hier ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
ik ben weer terug![]()
en hebben p00p en logi het gedaan in de invaliden wc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |