quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef renedis het volgende:
ik word gek van die plaatjes hier!
ook hoi iedereen

Voor mij wel, dit is de laatste dag van de week dat ik met 2 handen kan typen jaquote:

quote:

Ja als je het zo bekijktquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij wel, dit is de laatste dag van de week dat ik met 2 handen kan sjorren ja

niet alleen typenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij wel, dit is de laatste dag van de week dat ik met 2 handen kan typen ja

Sgele is goed bezig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een allochtoon die vraagt of Jezus 'm helpt....Fail
Maar die valt op een zaterdag ja

He gozer, heb je gezien? Ik zei dat 29 november op de zaterdag vielquote:

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou ik het wel leuk geweest, ga "werken" ofzo

Druk hebben op het werk is best fijn...kan je behoorlijk lomp uit de bocht komen als je heel even komt kijken hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgele is goed bezig!
* Dr.Droxz doet lachen

Nou moet ik zeggen, dat wij het natuurlijk wel anders bekijken... ej Sgelequote:

tjaa mijn manager komt steeds vaker langs en het netwerk hier is compleet gaar.. iedere keer weer vliegt het netwerk er uit en dan mag ik het gaan oplossen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
HOIHOihet lijkt wel of je het druk hebt hele dag niks posten

Juist jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen, dat wij het natuurlijk wel anders bekijken... ej Sgele![]()

ik heb een naamquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
He gozer, heb je gezien? Ik zei dat 29 november op de zaterdag viel

Aha, ik kan dan natuurlijk ook niet meer op ctrl-alt-del drukken?quote:

dat zie ik onder typenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik kan dan natuurlijk ook niet meer op ctrl-alt-del drukken?

GAST!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa mijn manager "komt" steeds in mijn gezicht en mijn gebleekte aars is compleet gaar.. iedere keer weer vliegt die tarzan er uit en dan mag ik het gaan oplossen.
of te wel, ik moet werken omdat een andere lutser heeft lopen kloten.

* Dr.Droxz slaat zichzelf in zijn gezicht... stop eens met dat melige klote gedoe!quote:

Had ik het maar weer eens druk op mijn werkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Druk hebben op het werk is best fijn...kan je behoorlijk lomp uit de bocht komen als je heel even komt kijken hier![]()

nou wat vind jij normaal dat je dit hebt gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Met normale woorden op google, kan je nog vreemde plaatjes krijgen
[ afbeelding ]

Fuck it...ik doe niks meer vandaagquote:

hahahhaaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
Leuk is dat, sta je in het rookhok begint een collega ineens (die niet op fok zit DACHT IK) of het gezellig was op het invalide toilet

What the...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
Leuk is dat, sta je in het rookhok begint een collega ineens (die niet op fok zit DACHT IK) of het gezellig was op het invalide toilet

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:

sorry das mijn schuldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |