abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62607856
Zou Sarpong echt weer spelen? Kan toch niet na volgende week? En als die dan ook weer zulke kansen gaat missen wordt het niks met hem.
pi_62607982
Balen zeg dat de wedstrijd nergens te zien is.

De eerste UEFA Cup wedstrijd dit seizoen die op geen een zender live te zien is. En dat voor zo'n affiche.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62608098
22:45 RTL Voetbal: UEFA Cup Aston Villa - Ajax
00:15 RTL Poker: World Series of Poker

Zo staat het op www.tvgids.nl bij RTL 7. Ze zullen dus wel de HELE wedstrijd in de vertraging uitzenden, maar zonder rust, scheelt ook weer reclame
pi_62608118
Succes tegen Villa jongens
pi_62608131
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef versteegrob het volgende:
Zou Sarpong echt weer spelen? Kan toch niet na volgende week? En als die dan ook weer zulke kansen gaat missen wordt het niks met hem.
Vorige week bedoel je denk ik? Of heb jij zon vooruitziende blik dat je weet dat hij volgende week slecht gaat spelen? Dan mag je me ook gelijk wel vertellen hoeveel het wordt vanavond, hoef ik er ook niet voor op te blijven, graag met details van score, kaarten etc.
pi_62608141
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Parttimeboterham het volgende:

Zo staat het op www.tvgids.nl bij RTL 7. Ze zullen dus wel de HELE wedstrijd in de vertraging uitzenden, maar zonder rust, scheelt ook weer reclame
Nice. Ga ik gewoon eerst Heerenveen kijken en zorg ik dat ik de uitslag nog niet weet, en daarna Ajax.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:29:36 #207
51286 w00h00
Digital man!
pi_62608231
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Parttimeboterham het volgende:

Ze zullen of weet je dat zeker?
pi_62608281
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nice. Ga ik gewoon eerst Heerenveen kijken en zorg ik dat ik de uitslag nog niet weet, en daarna Ajax.
Goed idee, ga ik ook doen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62608303
Sarpong laten spelen? Wil van Basten niet winnen ofzo? De grootste miskleun tot nu toe. Gozer raakt geen peper noot.
pi_62608321
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet, hoe graag ik het ook zou willen.
Gegarandeerd dat ik de wedstrijd "live" ga volgen...
-
pi_62608441
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:29 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ze zullen of weet je dat zeker?
Kijk eens naar de start en naar de eindtijd. dit is exact 90 minuten daarna nog kleine nabeschouwing van min of 5, en poker begint dan dus was later...
pi_62608445
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet, hoe graag ik het ook zou willen.
Gegarandeerd dat ik de wedstrijd "live" ga volgen...
Ik kan het ook niet, je weet gewoon dat ze bezig zijn en je móét het weten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62608462
Ik ga ook gewoon milan-heerenveen kijken en dan hopen dat RTL de wedstrijd uitzend, maar gezien de hoeveelheid tijd die rtl ervoor uitgetrokken heeft lijkt het me een lange samenvatting met nabeschouwing...
pi_62608497
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga ook gewoon milan-heerenveen kijken en dan hopen dat RTL de wedstrijd uitzend, maar gezien de hoeveelheid tijd die rtl ervoor uitgetrokken heeft lijkt het me een lange samenvatting met nabeschouwing...
1e helft vatten ze volgens mij samen en 2e helft in zijn geheel.. weet niet meer waar ik dat las
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62608591
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Sarpong laten spelen? Wil van Basten niet winnen ofzo? De grootste miskleun tot nu toe. Gozer raakt geen peper noot.
Ik begrijp de kritiek op Sarpong, helemaal na de wedstrijd tegen Groningen waarin hij simpelweg dramatisch speelde.

Maar ik zie het echt wel in hem zitten, het gaat eruit komen, geloof mij.
pi_62608785
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Inderdaad zeg.

Overschatte speler.
pi_62608996
Wat zijn veel mensen hier toch altijd goed in mensen vroegtijdig afschrijven.

Hoeveel Heitinga's, Babels en Urby's hadden we eigenlijk niet al voor een appel en ei moeten verkopen?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:58:09 #218
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62609038
quote:
Van Basten op de bres voor ‘kwakkelende’ Huntelaar
Geschreven op donderdag, 23 oktober om 08:38

Ajax-coach Marco van Basten heeft er alle vertrouwen in dat zijn eerste spits Klaas-Jan Huntelaar dit seizoen nog tot grote hoogten zal stijgen. Tot op heden trof de Oranje-klant pas twee maal doel in de eredivisie, en dat is tegen de verwachtingen in van het hooggespannen voetbalpubliek. De coach denkt dat de doelpunten vanzelf weer zullen komen.

”Hij is een goede spits met een ‘nose for the goal’, die makkelijk en veel doelpunten maakt”, dichtte de oefenmeester van de Amsterdammers het journaille toe aan de vooravond van het UEFA Cup-treffen met Aston Villa. Volgens de voormalig bondscoach van het Nederlands elftal wordt er dan ook te veel de nadruk gelegd op wat de Achterhoeker níet kan.

”In de samenvatting van Ajax-FC Groningen wordt er – omdat hij voor zijn doen weinig heeft gescoord – een situatie uitgelicht dat hij in volle snelheid op het doel afkomt en de bal achterloopt. Het is niet juist om daar de aandacht op te vestigen, want daar ligt niet Klaas-Jan’s kracht. Je moet in zo’n geval heel zuiver, in een kleine ruimte, een keeper omspelen. Voor de rest kan ik me niet herinneren dat hij een kans heeft gemist.”
#FreeHat
pi_62609154
Filmpje van persconferentie van O'Neill over Ajax:

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/7685086.stm
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:02:40 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62609159
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet, je weet gewoon dat ze bezig zijn en je móét het weten
Precies. Bovendien hoor je het misschien de commentator of stadionspeaker bij Heerenveen wel omroepen ofzo, zit je dan met je goeie gedrag.

Trouwens Dennis, heb gisteren bij De Slegte een mooi boek gekocht, "De godenzonen van Ajax, tien jaar later", en je speelde (het moet wel haast dat jij het bent) toch een aardig grote rol in het hoofdstuk over Davids. Wel jammer dat je van 'm verloor met FIFA , maar erg leuk om te lezen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_62609231
Ik ga verdomme gewoon via een stream kijken, niks geen verlate wedstrijd.
pi_62609241
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Bovendien hoor je het misschien de commentator of stadionspeaker bij Heerenveen wel omroepen ofzo, zit je dan met je goeie gedrag.

Trouwens Dennis, heb gisteren bij De Slegte een mooi boek gekocht, "De godenzonen van Ajax, tien jaar later", en je speelde (het moet wel haast dat jij het bent) toch een aardig grote rol in het hoofdstuk over Davids. Wel jammer dat je van 'm verloor met FIFA , maar erg leuk om te lezen!
Dat ben ik ja Is erg leuk geworden.. En ach, ik kan niet overal de beste in zijn he
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62609725
-fout topic-
-
pi_62609932
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:56 schreef koningdavid het volgende:
Wat zijn veel mensen hier toch altijd goed in mensen vroegtijdig afschrijven.

Hoeveel Heitinga's, Babels en Urby's hadden we eigenlijk niet al voor een appel en ei moeten verkopen?
Ja prima dat hij zijn minuten maakt, maar laat hem dat doen tegen FC Volendam en niet tegen Aston Villa als hij zwaar door het ijs heen gaat zakken.
pi_62610141
Ik heb er zin in Dit is op papier een leuker duel dan tegen 5 tegenstanders uit de CL.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62610190
Hmm. Ik moet werken vanavond, dus ik denk dat de tv lang niet op teletekst gaat. Totdat natuurlijk een of andere helmjosti de uitslag komt verklappen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62610349
quote:
De trainer van Aston Villa, Martin O’Neill, heeft in The Times vol lof gesproken over Ajax, vandaag de opponent van de Engelse subtopper in de groepsfase van de UEFA Cup.

"Ik heb ze de afgelopen tijd vaak bekeken en vind ze, zoals het een Ajax-team betaamt, erg sterk in balbezit. De UEFA Cup geeft iets extra’s aan ons seizoen, zeker als we deze teams op bezoek krijgen. Ajax is synoniem voor Europees voetbal, aldus O’Neill, die in 2001 in dienst van Celtic Ajax versloeg in de voorronde van de Champions League.

De trainer van de Engelse club denkt dat Villa in staat is om zich, in een groep met naast Ajax ook Hamburger SV, MSK Zilina en Slavia Praag, te plaatsen voor de volgende ronde. "De UEFA Cup gaat na de winterstop verder en dan hopen wij er nog bij te zijn."
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62610456
Is het nog wel ergens op TV vanavond???
Built for Speed
pi_62610528
22.45 op rtl5 dacht ik ?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62610581
Mwjah maar de wedstrijd is toch al om 21:15? Dan wordt feyenoord live uitgezonden en ajax erachteraan als de wedstrijd al klaar is?

Wat een baggerzooi
Built for Speed
pi_62610604
Dat word dus een stream kijken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62610607
psstt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62610698
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Mwjah maar de wedstrijd is toch al om 21:15? Dan wordt feyenoord live uitgezonden en ajax erachteraan als de wedstrijd al klaar is?

Wat een baggerzooi
Tja, daar gaan al niet twee topics over ofzo...
In Southern Sun
pi_62610705
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef Noshiba het volgende:
psstt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62610725
Ik snap niet dat mensen de uitslag niet willen horen en vervolgens onwetend een halve samenvatting willen zien @ 22:45
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:07:18 #236
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62610889
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef Bullebak het volgende:
Ik snap niet dat mensen de uitslag niet willen horen en vervolgens onwetend een halve samenvatting willen zien @ 22:45
Snap ik ook niet. Als mijn cluppie speelt wil ik per minuut weten hoeveel het staat of ik nu kan kijken of niet.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62610955
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Snap ik ook niet. Als mijn cluppie speelt wil ik per minuut weten hoeveel het staat of ik nu kan kijken of niet.
Same, daarom gaat er hier gewoon een stream aan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62611003
quote:

[..]

Ik ken het gevoel. Maar als ik nou toch aan het werk ben, kan ik wel ff wachten dit keer .
In Southern Sun
pi_62611158
quote:
Is het nou een samenvatting of de hele wedstrijd?
pi_62611169
quote:
Hoe kom je erbij dat het een halve samenvatting is? De wedstrijd wordt toch geheel live uitgezonden.
Kijk maar in de gids
pi_62611214
quote:

[..]

Ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik heb het vroeger altijd veel gedaan als ik 's avonds weg moest, dan nam ik de wedstrijd op en keek ik het als ik terugkwam zonder dat ik de uitslag wist.
En op zondag zit ik vaak in de kerk als er gespeeld wordt, dan zorg ik er ook voor dat ik de uitslag niet hoor als ik het later nog ga kijken.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:23:08 #242
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62611307
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel. Maar als ik nou toch aan het werk ben, kan ik wel ff wachten dit keer .
Wel lastig om die uitslag te ontwijken lijkt me? Deed het vroeger nog wel eens, toen er nog geen Eredivisielive/Sport1 enzo bestond
29.10 Novastar HMH
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:24:10 #243
51286 w00h00
Digital man!
pi_62611331
quote:

[..]

helemaal mee eens, anders raak ik echt in de stress

vanavond ook maar eerder kappen met trainen om ons aller Ajax maar op de radio te luisteren.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:24:26 #244
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62611338
Anyway, ik zie het nog wel voor me dat als je Nancy-Feyenoord zit te kijken, dat die Feyenoordsupporters dan zingen "Helemaal niets in Amsterdam" Dan weet je genoeg
29.10 Novastar HMH
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:24:46 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62611346
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:16 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het een halve samenvatting is? De wedstrijd wordt toch geheel live uitgezonden.
Kijk maar in de gids
Geheel live?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62611360
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik heb het vroeger altijd veel gedaan als ik 's avonds weg moest, dan nam ik de wedstrijd op en keek ik het als ik terugkwam zonder dat ik de uitslag wist.
En op zondag zit ik vaak in de kerk als er gespeeld wordt, dan zorg ik er ook voor dat ik de uitslag niet hoor als ik het later nog ga kijken.

"En laten we bidden dat Ajax z'n 1-0 voorsprong behoudt"
"Amen!"
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:25:27 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62611361
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Anyway, ik zie het nog wel voor me dat als je Nancy-Feyenoord zit te kijken, dat die Feyenoordsupporters dan zingen "Helemaal niets in Amsterdam" Dan weet je genoeg
Uitvak zal wel vol zitten in Nancy.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62611453
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

haha ik wou net zeggen ja, welke supporters?
pi_62611466
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Amen!"
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:30:17 #250
166976 DuvelDuvel
pi_62611490
Montana is scherp vandaag
#FreeHat
pi_62611511
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Amen!"
Heb een keer meegemaakt dat de dominee een voetbaluitslag vanaf de preekstoel meedeelde. Was met het Nederlands Elftal op het EK in 2000 (6-1 tegen Joegoslavië). Althans, dat hoorde ik van mijn ouders omdat ik zelf de wedstrijd aan het kijken was.

Maarre, ik ben niet katholiek maar protestant. Dus onze 'voorganger' loopt niet in zo'n jurk enzo.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:36:42 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62611692
quote:
Aston Villa - Ajax om 22.45 uur op RTL 7

Amsterdam, 23 okt 2008
De UEFA Cupwedstrijd van vanavond tussen Aston Villa en Ajax is vanaf 22.45 uur op RTL 7 te bekijken.

Doordat de wedstijd om 21.15 uur op Villa Park in Birmingham begint, zal de televisiezender de uitzending starten met een samenvatting van de eerste helft. Direct daarna wordt de tweede speelhelft integraal uitgezonden.
Ajax.nl
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:37:33 #253
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62611715
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ajax.nl
Waarom niet gewoon een laatste half uur live?
pi_62612225
word weer lekker kloten met streams dus.
pi_62612255
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:55 schreef toma het volgende:
word weer lekker kloten met streams dus.
www.kijkajaxlive.nl.tt
pi_62612330
Het wordt niet op ESPN uitgezonden zeker? Die zender kan ik nog wel ontvangen namelijk.

Zal wel niet...
pi_62612858
Villa tegen Portsmouth afgelopen weekend:
Friedel
Cuellar - Davies - Laursen - Barry - Milner
Reo-Coker - Petrov - Young
Agbonlahor - Carew

Ik weet niet of er een opkomende verdediger is, maar als ze daadwerkelijk met 5 verdedigers pur sang spelen mag Van Basten toch wel met een extra aanvaller komen. Met Klaas en Suarez red je het dan simpelweg niet.

Mandekken (en er ook vast op, geen metertje ruimte, nee, vast erop) met Vermaelen, Oleguer, Vertonghen en Gabri. Lindgren de ruimte geven.
pi_62612859
als je digitale tv hebt.. kan je ajax dan wel ontvangen?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:21:27 #259
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_62612969
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

www.kijkajaxlive.nl.tt
Dit is ook overvol vanavond als je hem zo openlijk hier neerzet
Jawel, je keek.
pi_62612983
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef Svnn het volgende:
als je digitale tv hebt.. kan je ajax dan wel ontvangen?
Lees het topic eens door zou ik zeggen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:28:21 #261
166976 DuvelDuvel
pi_62613197
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef Nashje het volgende:
Villa tegen Portsmouth afgelopen weekend:
Friedel
Cuellar - Davies - Laursen - Barry - Milner
Reo-Coker - Petrov - Young
Agbonlahor - Carew

Ik weet niet of er een opkomende verdediger is, maar als ze daadwerkelijk met 5 verdedigers pur sang spelen mag Van Basten toch wel met een extra aanvaller komen. Met Klaas en Suarez red je het dan simpelweg niet.

Mandekken (en er ook vast op, geen metertje ruimte, nee, vast erop) met Vermaelen, Oleguer, Vertonghen en Gabri. Lindgren de ruimte geven.
Opstelling klopt niet helemaal. Young is rechtsback dacht ik. En Barry middenvelder.
#FreeHat
pi_62613311
Young is een aanvallende middenvelder hoor.
pi_62613751
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lees het topic eens door zou ik zeggen.
gedaan op channel 5.. maar dan vraag ik als nog.. heb ik die zender op digitale tv?
pi_62613780
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 07:37 schreef sjimz het volgende:
Even wat dingen opgeruimd hier.
Heerlijk zo al die liefde als je wakker wordt

dacht al, waar was mijn post
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_62613904
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:45 schreef Svnn het volgende:

[..]

gedaan op channel 5.. maar dan vraag ik als nog.. heb ik die zender op digitale tv?
Misschien hier ergens?
http://www.upc.nl/televisie/zenderoverzicht/
pi_62614019
vermeer
vdwiel oleguer vermalen vertongen
gabri lindgren
sno
leonardo suarez sarpong

is vermoedlijk de opstelling

[ Bericht 2% gewijzigd door bemskiller op 24-10-2008 14:29:49 (foutje) ]
pi_62614031
Drie punten uit Bmh!
pi_62614067
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:54 schreef bemskiller het volgende:
vermeer
gabri lindgren
de jong
leonardo suarez sarpong

pi_62614097
quote:
vermeer
gabri lindgren
de jong
leonardo suarez sarpong

Klaas Jan...

Nu heb je wel veel kopkracht voorin trouwens als je een speler als Laursen voor je hebt.

!

edit: ik hoor het alweer. Kansloos figuur.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:58:13 #270
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_62614154
quote:
vermeer
gabri lindgren
de jong
leonardo suarez sarpong

barca-kloon
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_62614156
En Siem is niet eens mee !
pi_62614166
quote:
vermeer
gabri lindgren
de jong
leonardo suarez sarpong

En dat terwijl De Jong niet eens mee is . Vette shit.
pi_62614228
quote:
MARCO'S MANCO - LEKKERE KOP IS DAT

Deze week in de REVU (voorheen Nieuwe Revu) een verhaal over Marco van Basten. 'Spelers en kenners over het opereren van de Ajax-trainer' staat er op de cover. Ik ben blijkbaar 'kenner' want als Ajaxcolumnist voor Het Parool is ook om mijn mening gevraagd.

Zoals bekend: ik ga elke dag, met uitzondering van het weekend, naar de training van Ajax kijken. Als ze twee keer trainen op een dag, ga ik meestal maar één training bekijken. "Van alle buitentrainingen ziet hij zo'n tachtig procent, rekent Rijsman voor," staat er in het artikel. Dat lijkt me een redelijke inschatting. Ik durf wel te beweren dat ik van alle journalisten, met uitzondering van de huisjournalisten bij Ajax, de meeste trainingen zie. Dan mag je, dunkt mij, wel iets zeggen over Marco van Basten. Althans, over hoe hij op mij, op afstand – want er zit altijd nog een hek tussen ons – over komt.

Zo zeg ik ook in het artikel: "Van Basten praat wel degelijk met zijn spelers." Ik geef een voorbeeld over zijn gesprekken met Evander Sno. In het begin van het seizoen zag ik beiden regelmatig met elkaar praten op het trainingsveld. Ik wilde het maar gezegd hebben omdat de journalist in kwestie werkte met de aanname dat Van Basten een communicatief probleem heeft. Noem het een hypothese. Niks mis mee. Maar als geïnterviewde moet je dan wel oppassen dat je quotes niet in dat malletje worden gegoten. Je zou zomaar verkeerd begrepen kunnen worden. Door de lezer.

Ik zal je eerlijk zeggen: Ik heb geen idee of Van Basten een communicatief probleem heeft. Ik kan alleen zeggen wat ik zie. En dat is nooit de hele waarheid. Bovendien: behalve dat mijn waarheid selectief is, is ze bovendien gekleurd. Of zoals Stephen R. Covey in zijn boek '7 habits of highly effective people' schrijft:

"We see the world, not as is it is, but as we are – or we are conditioned to see. When we open our mouths to describe what we see, we in effect describe ourselves, our perceptions, our paradigms."

Zo zeg ik ook over Van Basten: "Soms staart hij naar zijn spelers als een leraar die over je schouder meekijkt tijdens een proefwerk. Dat lijkt mij geen prettig gevoel, omdat je niet weet wat er iemands hoofd omgaat. Doe je het nu goed of niet? Je weet het niet. Dat geeft een unheimisch gevoel." Moge duidelijk zijn dat dit een persoonlijke interpretatie is van een observatie. Misschien vinden de spelers van Ajax de methode Van Basten wel erg prettig. Dat geven enkele spelers later in het artikel ook aan. Ook Kees Jansma en de communicatie-afdeling van Ajax krijgen de kans om de persoonlijkheid van Van Basten te duiden. Wat dat betreft is het artikel mooi in balans.

Ook ik probeerde duidelijk aan te geven dat mijn blik niet verder reikt dan het trainingsveld. "Hoe Van Basten zich in de kleedkamer manifesteert weet ik niet. Misschien is hij daar wel een groot tacticus of spreker. Op het veld vind ik hem niet charismatig overkomen," staat er uit mijn mond opgetekend. Net als: "Tot die ontnuchterende conclusie moet ik komen." Die laatste opmerking laat duidelijk zien dat ik met een bepaald verwachtingspatroon naar Van Basten kijk. Ik ben ook ooit begonnen als voetballiefhebber, voordat ik er in de media over ging schrijven. Urby Emanuelson slaat wat dat betreft de spijker op zijn kop in het artikel. "Mensen denken dat Marco, omdat hij zo'n groot voetballer is geweest, als mens ook heel bijzonder is. Daardoor zien ze hem wellicht op een andere manier. Als afstandelijk misschien. Maar hij is juist heel benaderbaar." Zo is het misschien ook: het is even wennen iemand als uitermate kalm en bedachtzaam gade te slaan – dag in, dag uit – terwijl hij vroeger een van de meeste elegante spelers ter wereld was.

Van Basten is wel gewend dat er wat over hem geschreven of gezegd wordt. Uiteindelijk moet je hem alleen beoordelen op het resultaat. Wordt Ajax wel of geen kampioen? Dat is zo fijn aan sport: er is altijd een winnaar en verliezer aan het einde. En de winnaar heeft altijd gelijk. Pas als er verloren wordt, gaan we zoeken naar een oorzaak. Wellicht dat we dan alsnog eens met elkaar moeten praten over die nieuwe hoofdtrainer die telkens met één hand in de broekzak op het trainingsveld staat.
pi_62614444
quote:
vermeer
gabri lindgren
de jong
leonardo suarez sarpong

donderdag 23 oktober 2008 @ 16:06:36 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62614453
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef Radegast het volgende:
Young is een winger hoor.
Ashley tenminste. Luke Young is back, dacht ik?
pi_62614487
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ashley tenminste. Luke Young is back, dacht ik?
Yep. Sinds zijn tijd bij Charlton al.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:10:26 #277
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62614578
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verdomme wat scherp
29.10 Novastar HMH
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:11:40 #278
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62614626
quote:
vermeer
gabri lindgren
de jong
leonardo suarez sarpong

Barca?
pi_62615543
Herstel Aissati verloopt goed
Het herstel van Ismaïl Aissati verloopt goed. De middenvelder van Ajax werd een maand geleden geopereerd aan zijn rechterknie en ligt op schema.

* »Reacties (1)
* Print artikel
* Stuur naar een vriend
* Contact!

galleria zoom

*
*
*

De zomeraankoop van Marco van Basten raakte eind september geblesseerd aan zijn knie in een duel met Jong Ajax.

Op dat moment had Aissati nog geen officiële wedstrijd gespeeld voor de Amsterdammers. De voorbereiding was de Marokkaanse middenvelder eerste keus, maar tijdens de seizoensouverture tegen Willem II(2-1 verlies) zat hij negentig minuten op de bank.

Ajax laat vandaag in een reactie tegenover Goal.com weten dat het herstel van de middenvelder 'goed' verloopt. De club wil geen datum noemen waarop de 20-jarige zijn rentree kan maken.

Goed nieuws!
pi_62615567
quote:
Suarez schwalbes hebben geen zin!

donderdag 23 oktober, door Robertoow, Camarles, 16:41u, Sportweek

Suarez: "Schwalbes hebben toch geen zin"
Luis Suarez had anderhalf jaar tijd nodig om er achter te komen, maar nu beseft ook hij dat schwalbes geen zin meer hebben. De Ajacied zegt dan ook zich niet meer met opzet te laten vallen.

"Soms overdrijf ik", zegt Suarez in gesprek met Sportweek. "Maar bijvoorbeeld tegen Feyenoord was het een honderd procent penalty en de scheidsrechter fluit niet omdat hij denkt dat ik me altijd laat vallen. Maar dat doe ik niet meer, die manier van voetballen heb ik afgeleerd."

"Sinds maart, april dit jaar maak ik geen schwalbes meer. Schwalbes hebben toch geen zin. Het heeft wel anderhalf jaar geduurd voordat ik daarachter kwam", aldus de Uruguyaan.

De 21-jarige Suarez is in Amsterdam aan zijn tweede seizoen bezig. Tot dusver maakte hij dit jaar twee doelpunten (zes wedstrijden).
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62615713
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef versteegrob het volgende:
Het herstel van Ismaïl Aissati verloopt goed. De middenvelder van Ajax werd een maand geleden geopereerd aan zijn rechterknie en ligt op schema.

* »Reacties (1)
* Print artikel
* Stuur naar een vriend
* Contact!

galleria zoom

*
*
*

De zomeraankoop van Marco van Basten raakte eind september geblesseerd aan zijn knie in een duel met Jong Ajax.

Op dat moment had Aissati nog geen officiële wedstrijd gespeeld voor de Amsterdammers. De voorbereiding was de Marokkaanse middenvelder eerste keus, maar tijdens de seizoensouverture tegen Willem II(2-1 verlies) zat hij negentig minuten op de bank.

Ajax laat vandaag in een reactie tegenover Goal.com weten dat het herstel van de middenvelder 'goed' verloopt. De club wil geen datum noemen waarop de 20-jarige zijn rentree kan maken.

Goed nieuws!
Wat een nietszeggend bericht
pi_62616091
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat een nietszeggend bericht
Inderdaad . Het is nieuws, maar er staat niets nieuws in. Zo kan ik ook wel artikelen verzinnen.
pi_62616272
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad . Het is nieuws, maar er staat niets nieuws in. Zo kan ik ook wel artikelen verzinnen.
Vooral dit maakt het geloofwaardig
quote:
pi_62616420
Geen supporters mee naar Eindhoven dit jaar.
ik heb de primeur
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62616473
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Geen supporters mee naar Eindhoven dit jaar.
ik heb de primeur
!
quote:
Ajax in april zonder supporters naar PSV
Geschreven op donderdag, 23 oktober om 17:16

De wedstrijd staat voorlopig nog niet op het programma, maar Ajax weet nu al dat het op zondag 19 april zonder supporters naar de topper tegen PSV afreist. De Brabanders laten donderdagmiddag op de officiële website weten dat het in ieder geval dit seizoen geen Amsterdamse fans toelaat in het stadion. PSV gaat samen met Ajax kijken hoe het stadionbezoek in de toekomst veilig kan lopen. De regerend landskampioen nam het rigoureuze besluit naar aanleiding van de laatste ontmoeting tussen beide clubs in het Philips Stadion. Aanhangers van Ajax vernielden tijdens de wedstrijd een deel van de afscheidingswand rondom het bezoekersvak en gooiden voorwerpen richting PSV-supporters, stewards en medewerkers.

De Eindhovenaren reageerden geschrokken op de rellen en besloten om voorlopig geen Ajax-fans toe te laten in het stadion. De club gaat in gesprek met Ajax om tot een model te komen waarin dusdanig veel waarborgen besloten zijn, dat eventuele toekomstige bezoeken wel geordend en veilig verlopen. Tot die tijd zijn Ajax-supporters niet welkom in het Philips Stadion.
pi_62616497
Beter komen die tering boeren bij ons er ook niet in....

Onee die komen sowieso niet
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:25:39 #287
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62616593
Wat een huillies in Eindhoven.
pi_62616621
Die TT.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62616650
Die kutclown Reker...
pi_62616747
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:25 schreef Kopbal het volgende:
Wat een huillies in Eindhoven.
Inderdaad.

Van een mug een olifant maken....
pi_62616805
Eindhoven Brabant Reker
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62616829
KUTPSV
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62616919
Pomtiedom
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme kom er nu door de OP pas achter dat psv-ajax op m'n verjaardag is. Nouja al is de wedstrijd om half 1 prima dan vier ik m'n verjaardag wel s'avonds maar t is godverdomme om half 5
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62616964
Psv
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62617003
PSV!

Ajax!
pi_62617026
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:41 schreef Noshiba het volgende:
Pomtiedom
[..]

Elk nadeel heeft zijn voordeel toch?
pi_62617101
Tja, moeten we hun stadion maar niet kapot maken. Als ik mensen uitnodig op mijn verjaardag en ze slopen m'n schutting, komen ze er ook niet meer in.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62617125
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:21 schreef _Mike_ het volgende:
Beter komen die tering boeren bij ons er ook niet in....

Onee die komen sowieso niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')