abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62607856
Zou Sarpong echt weer spelen? Kan toch niet na volgende week? En als die dan ook weer zulke kansen gaat missen wordt het niks met hem.
pi_62607982
Balen zeg dat de wedstrijd nergens te zien is.

De eerste UEFA Cup wedstrijd dit seizoen die op geen een zender live te zien is. En dat voor zo'n affiche.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62608098
22:45 RTL Voetbal: UEFA Cup Aston Villa - Ajax
00:15 RTL Poker: World Series of Poker

Zo staat het op www.tvgids.nl bij RTL 7. Ze zullen dus wel de HELE wedstrijd in de vertraging uitzenden, maar zonder rust, scheelt ook weer reclame
pi_62608118
Succes tegen Villa jongens
pi_62608131
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef versteegrob het volgende:
Zou Sarpong echt weer spelen? Kan toch niet na volgende week? En als die dan ook weer zulke kansen gaat missen wordt het niks met hem.
Vorige week bedoel je denk ik? Of heb jij zon vooruitziende blik dat je weet dat hij volgende week slecht gaat spelen? Dan mag je me ook gelijk wel vertellen hoeveel het wordt vanavond, hoef ik er ook niet voor op te blijven, graag met details van score, kaarten etc.
pi_62608141
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Parttimeboterham het volgende:

Zo staat het op www.tvgids.nl bij RTL 7. Ze zullen dus wel de HELE wedstrijd in de vertraging uitzenden, maar zonder rust, scheelt ook weer reclame
Nice. Ga ik gewoon eerst Heerenveen kijken en zorg ik dat ik de uitslag nog niet weet, en daarna Ajax.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:29:36 #207
51286 w00h00
Digital man!
pi_62608231
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Parttimeboterham het volgende:

Ze zullen of weet je dat zeker?
pi_62608281
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nice. Ga ik gewoon eerst Heerenveen kijken en zorg ik dat ik de uitslag nog niet weet, en daarna Ajax.
Goed idee, ga ik ook doen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62608303
Sarpong laten spelen? Wil van Basten niet winnen ofzo? De grootste miskleun tot nu toe. Gozer raakt geen peper noot.
pi_62608321
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet, hoe graag ik het ook zou willen.
Gegarandeerd dat ik de wedstrijd "live" ga volgen...
-
pi_62608441
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:29 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ze zullen of weet je dat zeker?
Kijk eens naar de start en naar de eindtijd. dit is exact 90 minuten daarna nog kleine nabeschouwing van min of 5, en poker begint dan dus was later...
pi_62608445
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet, hoe graag ik het ook zou willen.
Gegarandeerd dat ik de wedstrijd "live" ga volgen...
Ik kan het ook niet, je weet gewoon dat ze bezig zijn en je móét het weten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62608462
Ik ga ook gewoon milan-heerenveen kijken en dan hopen dat RTL de wedstrijd uitzend, maar gezien de hoeveelheid tijd die rtl ervoor uitgetrokken heeft lijkt het me een lange samenvatting met nabeschouwing...
pi_62608497
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga ook gewoon milan-heerenveen kijken en dan hopen dat RTL de wedstrijd uitzend, maar gezien de hoeveelheid tijd die rtl ervoor uitgetrokken heeft lijkt het me een lange samenvatting met nabeschouwing...
1e helft vatten ze volgens mij samen en 2e helft in zijn geheel.. weet niet meer waar ik dat las
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62608591
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Sarpong laten spelen? Wil van Basten niet winnen ofzo? De grootste miskleun tot nu toe. Gozer raakt geen peper noot.
Ik begrijp de kritiek op Sarpong, helemaal na de wedstrijd tegen Groningen waarin hij simpelweg dramatisch speelde.

Maar ik zie het echt wel in hem zitten, het gaat eruit komen, geloof mij.
pi_62608785
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Inderdaad zeg.

Overschatte speler.
pi_62608996
Wat zijn veel mensen hier toch altijd goed in mensen vroegtijdig afschrijven.

Hoeveel Heitinga's, Babels en Urby's hadden we eigenlijk niet al voor een appel en ei moeten verkopen?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:58:09 #218
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62609038
quote:
Van Basten op de bres voor ‘kwakkelende’ Huntelaar
Geschreven op donderdag, 23 oktober om 08:38

Ajax-coach Marco van Basten heeft er alle vertrouwen in dat zijn eerste spits Klaas-Jan Huntelaar dit seizoen nog tot grote hoogten zal stijgen. Tot op heden trof de Oranje-klant pas twee maal doel in de eredivisie, en dat is tegen de verwachtingen in van het hooggespannen voetbalpubliek. De coach denkt dat de doelpunten vanzelf weer zullen komen.

”Hij is een goede spits met een ‘nose for the goal’, die makkelijk en veel doelpunten maakt”, dichtte de oefenmeester van de Amsterdammers het journaille toe aan de vooravond van het UEFA Cup-treffen met Aston Villa. Volgens de voormalig bondscoach van het Nederlands elftal wordt er dan ook te veel de nadruk gelegd op wat de Achterhoeker níet kan.

”In de samenvatting van Ajax-FC Groningen wordt er – omdat hij voor zijn doen weinig heeft gescoord – een situatie uitgelicht dat hij in volle snelheid op het doel afkomt en de bal achterloopt. Het is niet juist om daar de aandacht op te vestigen, want daar ligt niet Klaas-Jan’s kracht. Je moet in zo’n geval heel zuiver, in een kleine ruimte, een keeper omspelen. Voor de rest kan ik me niet herinneren dat hij een kans heeft gemist.”
#FreeHat
pi_62609154
Filmpje van persconferentie van O'Neill over Ajax:

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/7685086.stm
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:02:40 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62609159
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet, je weet gewoon dat ze bezig zijn en je móét het weten
Precies. Bovendien hoor je het misschien de commentator of stadionspeaker bij Heerenveen wel omroepen ofzo, zit je dan met je goeie gedrag.

Trouwens Dennis, heb gisteren bij De Slegte een mooi boek gekocht, "De godenzonen van Ajax, tien jaar later", en je speelde (het moet wel haast dat jij het bent) toch een aardig grote rol in het hoofdstuk over Davids. Wel jammer dat je van 'm verloor met FIFA , maar erg leuk om te lezen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_62609231
Ik ga verdomme gewoon via een stream kijken, niks geen verlate wedstrijd.
pi_62609241
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Bovendien hoor je het misschien de commentator of stadionspeaker bij Heerenveen wel omroepen ofzo, zit je dan met je goeie gedrag.

Trouwens Dennis, heb gisteren bij De Slegte een mooi boek gekocht, "De godenzonen van Ajax, tien jaar later", en je speelde (het moet wel haast dat jij het bent) toch een aardig grote rol in het hoofdstuk over Davids. Wel jammer dat je van 'm verloor met FIFA , maar erg leuk om te lezen!
Dat ben ik ja Is erg leuk geworden.. En ach, ik kan niet overal de beste in zijn he
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62609725
-fout topic-
-
pi_62609932
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:56 schreef koningdavid het volgende:
Wat zijn veel mensen hier toch altijd goed in mensen vroegtijdig afschrijven.

Hoeveel Heitinga's, Babels en Urby's hadden we eigenlijk niet al voor een appel en ei moeten verkopen?
Ja prima dat hij zijn minuten maakt, maar laat hem dat doen tegen FC Volendam en niet tegen Aston Villa als hij zwaar door het ijs heen gaat zakken.
pi_62610141
Ik heb er zin in Dit is op papier een leuker duel dan tegen 5 tegenstanders uit de CL.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')