Vorige week bedoel je denk ik? Of heb jij zon vooruitziende blik dat je weet dat hij volgende week slecht gaat spelen? Dan mag je me ook gelijk wel vertellen hoeveel het wordt vanavond, hoef ik er ook niet voor op te blijven, graag met details van score, kaarten etc.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef versteegrob het volgende:
Zou Sarpong echt weer spelen? Kan toch niet na volgende week? En als die dan ook weer zulke kansen gaat missen wordt het niks met hem.
Nice. Ga ik gewoon eerst Heerenveen kijken en zorg ik dat ik de uitslag nog niet weet, en daarna Ajax.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Parttimeboterham het volgende:
22:45 RTL Voetbal: UEFA Cup Aston Villa - Ajax
00:15 RTL Poker: World Series of Poker
Zo staat het op www.tvgids.nl bij RTL 7. Ze zullen dus wel de HELE wedstrijd in de vertraging uitzenden, maar zonder rust, scheelt ook weer reclame
Ze zullen of weet je dat zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Parttimeboterham het volgende:
22:45 RTL Voetbal: UEFA Cup Aston Villa - Ajax
00:15 RTL Poker: World Series of Poker
Zo staat het op www.tvgids.nl bij RTL 7. Ze zullen dus wel de HELE wedstrijd in de vertraging uitzenden, maar zonder rust, scheelt ook weer reclame
Goed idee, ga ik ook doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nice. Ga ik gewoon eerst Heerenveen kijken en zorg ik dat ik de uitslag nog niet weet, en daarna Ajax.
Ik kan dat echt niet, hoe graag ik het ook zou willen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nice. Ga ik gewoon eerst Heerenveen kijken en zorg ik dat ik de uitslag nog niet weet, en daarna Ajax.
Kijk eens naar de start en naar de eindtijd. dit is exact 90 minutenquote:
Ik kan het ook niet, je weet gewoon dat ze bezig zijn en je móét het wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, hoe graag ik het ook zou willen.
Gegarandeerd dat ik de wedstrijd "live" ga volgen...
1e helft vatten ze volgens mij samen en 2e helft in zijn geheel.. weet niet meer waar ik dat lasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga ook gewoon milan-heerenveen kijken en dan hopen dat RTL de wedstrijd uitzend, maar gezien de hoeveelheid tijd die rtl ervoor uitgetrokken heeft lijkt het me een lange samenvatting met nabeschouwing...
Ik begrijp de kritiek op Sarpong, helemaal na de wedstrijd tegen Groningen waarin hij simpelweg dramatisch speelde.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Sarpong laten spelen? Wil van Basten niet winnen ofzo? De grootste miskleun tot nu toe. Gozer raakt geen peper noot.
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Sarpong laten spelen? Wil van Basten niet winnen ofzo? De grootste miskleun tot nu toe. Gozer raakt geen peper noot.
quote:Van Basten op de bres voor ‘kwakkelende’ Huntelaar
Geschreven op donderdag, 23 oktober om 08:38
Ajax-coach Marco van Basten heeft er alle vertrouwen in dat zijn eerste spits Klaas-Jan Huntelaar dit seizoen nog tot grote hoogten zal stijgen. Tot op heden trof de Oranje-klant pas twee maal doel in de eredivisie, en dat is tegen de verwachtingen in van het hooggespannen voetbalpubliek. De coach denkt dat de doelpunten vanzelf weer zullen komen.
”Hij is een goede spits met een ‘nose for the goal’, die makkelijk en veel doelpunten maakt”, dichtte de oefenmeester van de Amsterdammers het journaille toe aan de vooravond van het UEFA Cup-treffen met Aston Villa. Volgens de voormalig bondscoach van het Nederlands elftal wordt er dan ook te veel de nadruk gelegd op wat de Achterhoeker níet kan.
”In de samenvatting van Ajax-FC Groningen wordt er – omdat hij voor zijn doen weinig heeft gescoord – een situatie uitgelicht dat hij in volle snelheid op het doel afkomt en de bal achterloopt. Het is niet juist om daar de aandacht op te vestigen, want daar ligt niet Klaas-Jan’s kracht. Je moet in zo’n geval heel zuiver, in een kleine ruimte, een keeper omspelen. Voor de rest kan ik me niet herinneren dat hij een kans heeft gemist.”
Precies. Bovendien hoor je het misschien de commentator of stadionspeaker bij Heerenveen wel omroepen ofzo, zit je dan met je goeie gedrag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, je weet gewoon dat ze bezig zijn en je móét het weten
Dat ben ik jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Bovendien hoor je het misschien de commentator of stadionspeaker bij Heerenveen wel omroepen ofzo, zit je dan met je goeie gedrag.
Trouwens Dennis, heb gisteren bij De Slegte een mooi boek gekocht, "De godenzonen van Ajax, tien jaar later", en je speelde (het moet wel haast dat jij het bent) toch een aardig grote rol in het hoofdstuk over Davids. Wel jammer dat je van 'm verloor met FIFA, maar erg leuk om te lezen!
Ja prima dat hij zijn minuten maakt, maar laat hem dat doen tegen FC Volendam en niet tegen Aston Villa als hij zwaar door het ijs heen gaat zakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:56 schreef koningdavid het volgende:
Wat zijn veel mensen hier toch altijd goed in mensen vroegtijdig afschrijven.
Hoeveel Heitinga's, Babels en Urby's hadden we eigenlijk niet al voor een appel en ei moeten verkopen?
quote:De trainer van Aston Villa, Martin O’Neill, heeft in The Times vol lof gesproken over Ajax, vandaag de opponent van de Engelse subtopper in de groepsfase van de UEFA Cup.
"Ik heb ze de afgelopen tijd vaak bekeken en vind ze, zoals het een Ajax-team betaamt, erg sterk in balbezit. De UEFA Cup geeft iets extra’s aan ons seizoen, zeker als we deze teams op bezoek krijgen. Ajax is synoniem voor Europees voetbal, aldus O’Neill, die in 2001 in dienst van Celtic Ajax versloeg in de voorronde van de Champions League.
De trainer van de Engelse club denkt dat Villa in staat is om zich, in een groep met naast Ajax ook Hamburger SV, MSK Zilina en Slavia Praag, te plaatsen voor de volgende ronde. "De UEFA Cup gaat na de winterstop verder en dan hopen wij er nog bij te zijn."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Tja, daar gaan al niet twee topics over ofzo...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Mwjah maar de wedstrijd is toch al om 21:15? Dan wordt feyenoord live uitgezonden en ajax erachteraan als de wedstrijd al klaar is?
Wat een baggerzooi
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef Noshiba het volgende:
pssttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ik ook niet. Als mijn cluppie speelt wil ik per minuut weten hoeveel het staatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef Bullebak het volgende:
Ik snap niet dat mensen de uitslag niet willen horen en vervolgens onwetend een halve samenvatting willen zien @ 22:45
Same, daarom gaat er hier gewoon een stream aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Als mijn cluppie speelt wil ik per minuut weten hoeveel het staatof ik nu kan kijken of niet.
Ik ken het gevoel. Maar als ik nou toch aan het werk ben, kan ik wel ff wachten dit keerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Als mijn cluppie speelt wil ik per minuut weten hoeveel het staatof ik nu kan kijken of niet.
Is het nou een samenvatting of de hele wedstrijd?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef Bullebak het volgende:
Ik snap niet dat mensen de uitslag niet willen horen en vervolgens onwetend een halve samenvatting willen zien @ 22:45
Hoe kom je erbij dat het een halve samenvatting is? De wedstrijd wordt toch geheel live uitgezonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef Bullebak het volgende:
Ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik heb het vroeger altijd veel gedaan als ik 's avonds weg moest, dan nam ik de wedstrijd op en keek ik het als ik terugkwam zonder dat ik de uitslag wist.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wel lastig om die uitslag te ontwijken lijkt me? Deed het vroeger nog wel eens, toen er nog geen Eredivisielive/Sport1 enzo bestondquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Maar als ik nou toch aan het werk ben, kan ik wel ff wachten dit keer.
helemaal mee eens, anders raak ik echt in de stressquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geheel live?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:16 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een halve samenvatting is? De wedstrijd wordt toch geheel live uitgezonden.
Kijk maar in de gids
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik heb het vroeger altijd veel gedaan als ik 's avonds weg moest, dan nam ik de wedstrijd op en keek ik het als ik terugkwam zonder dat ik de uitslag wist.
En op zondag zit ik vaak in de kerk als er gespeeld wordt, dan zorg ik er ook voor dat ik de uitslag niet hoor als ik het later nog ga kijken.
Uitvak zal wel vol zitten in Nancy.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Anyway, ik zie het nog wel voor me dat als je Nancy-Feyenoord zit te kijken, dat die Feyenoordsupporters dan zingen "Helemaal niets in Amsterdam"Dan weet je genoeg
haha ik wou net zeggen ja, welke supporters?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uitvak zal wel vol zitten in Nancy.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"En laten we bidden dat Ajax z'n 1-0 voorsprong behoudt"
"Amen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |