abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62610190
Hmm. Ik moet werken vanavond, dus ik denk dat de tv lang niet op teletekst gaat. Totdat natuurlijk een of andere helmjosti de uitslag komt verklappen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62610349
quote:
De trainer van Aston Villa, Martin O’Neill, heeft in The Times vol lof gesproken over Ajax, vandaag de opponent van de Engelse subtopper in de groepsfase van de UEFA Cup.

"Ik heb ze de afgelopen tijd vaak bekeken en vind ze, zoals het een Ajax-team betaamt, erg sterk in balbezit. De UEFA Cup geeft iets extra’s aan ons seizoen, zeker als we deze teams op bezoek krijgen. Ajax is synoniem voor Europees voetbal, aldus O’Neill, die in 2001 in dienst van Celtic Ajax versloeg in de voorronde van de Champions League.

De trainer van de Engelse club denkt dat Villa in staat is om zich, in een groep met naast Ajax ook Hamburger SV, MSK Zilina en Slavia Praag, te plaatsen voor de volgende ronde. "De UEFA Cup gaat na de winterstop verder en dan hopen wij er nog bij te zijn."
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62610456
Is het nog wel ergens op TV vanavond???
Built for Speed
pi_62610528
22.45 op rtl5 dacht ik ?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62610581
Mwjah maar de wedstrijd is toch al om 21:15? Dan wordt feyenoord live uitgezonden en ajax erachteraan als de wedstrijd al klaar is?

Wat een baggerzooi
Built for Speed
pi_62610604
Dat word dus een stream kijken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62610607
psstt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62610698
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Mwjah maar de wedstrijd is toch al om 21:15? Dan wordt feyenoord live uitgezonden en ajax erachteraan als de wedstrijd al klaar is?

Wat een baggerzooi
Tja, daar gaan al niet twee topics over ofzo...
In Southern Sun
pi_62610705
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef Noshiba het volgende:
psstt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62610725
Ik snap niet dat mensen de uitslag niet willen horen en vervolgens onwetend een halve samenvatting willen zien @ 22:45
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:07:18 #236
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62610889
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef Bullebak het volgende:
Ik snap niet dat mensen de uitslag niet willen horen en vervolgens onwetend een halve samenvatting willen zien @ 22:45
Snap ik ook niet. Als mijn cluppie speelt wil ik per minuut weten hoeveel het staat of ik nu kan kijken of niet.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62610955
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Snap ik ook niet. Als mijn cluppie speelt wil ik per minuut weten hoeveel het staat of ik nu kan kijken of niet.
Same, daarom gaat er hier gewoon een stream aan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62611003
quote:

[..]

Ik ken het gevoel. Maar als ik nou toch aan het werk ben, kan ik wel ff wachten dit keer .
In Southern Sun
pi_62611158
quote:
Is het nou een samenvatting of de hele wedstrijd?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62611169
quote:
Hoe kom je erbij dat het een halve samenvatting is? De wedstrijd wordt toch geheel live uitgezonden.
Kijk maar in de gids
pi_62611214
quote:

[..]

Ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik heb het vroeger altijd veel gedaan als ik 's avonds weg moest, dan nam ik de wedstrijd op en keek ik het als ik terugkwam zonder dat ik de uitslag wist.
En op zondag zit ik vaak in de kerk als er gespeeld wordt, dan zorg ik er ook voor dat ik de uitslag niet hoor als ik het later nog ga kijken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:23:08 #242
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62611307
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel. Maar als ik nou toch aan het werk ben, kan ik wel ff wachten dit keer .
Wel lastig om die uitslag te ontwijken lijkt me? Deed het vroeger nog wel eens, toen er nog geen Eredivisielive/Sport1 enzo bestond
29.10 Novastar HMH
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:24:10 #243
51286 w00h00
Digital man!
pi_62611331
quote:

[..]

helemaal mee eens, anders raak ik echt in de stress

vanavond ook maar eerder kappen met trainen om ons aller Ajax maar op de radio te luisteren.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:24:26 #244
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62611338
Anyway, ik zie het nog wel voor me dat als je Nancy-Feyenoord zit te kijken, dat die Feyenoordsupporters dan zingen "Helemaal niets in Amsterdam" Dan weet je genoeg
29.10 Novastar HMH
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:24:46 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62611346
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:16 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het een halve samenvatting is? De wedstrijd wordt toch geheel live uitgezonden.
Kijk maar in de gids
Geheel live?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62611360
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik heb het vroeger altijd veel gedaan als ik 's avonds weg moest, dan nam ik de wedstrijd op en keek ik het als ik terugkwam zonder dat ik de uitslag wist.
En op zondag zit ik vaak in de kerk als er gespeeld wordt, dan zorg ik er ook voor dat ik de uitslag niet hoor als ik het later nog ga kijken.

"En laten we bidden dat Ajax z'n 1-0 voorsprong behoudt"
"Amen!"
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:25:27 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62611361
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Anyway, ik zie het nog wel voor me dat als je Nancy-Feyenoord zit te kijken, dat die Feyenoordsupporters dan zingen "Helemaal niets in Amsterdam" Dan weet je genoeg
Uitvak zal wel vol zitten in Nancy.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62611453
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Uitvak zal wel vol zitten in Nancy.
haha ik wou net zeggen ja, welke supporters?
pi_62611466
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"En laten we bidden dat Ajax z'n 1-0 voorsprong behoudt"
"Amen!"
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:30:17 #250
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62611490
Montana is scherp vandaag
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')