Op de site van EL niet, opmerkelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:42 schreef finsdefis het volgende:
Die persconferenties die altijd gehouden worden door van Basten en co. op dinsdag, zijn die nog ergens te bekijken trouwens?
Als nog niet vastgelegd is waar het uitgezonden wordt is het best mogelijk dat je het wel te weten kan komen door te mailen (aangezien websites ook niet altijd up-to-date zijn), ookal ben je dan ongeduldig. Provoceren is ook een kunstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog nooit van teletekst of tvgids.nl gehoord? Of anders ff de site van eredivisielive checken? Echt waar
Wat is de frequentie van deze zender via de satelliet?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef Devz het volgende:
De wedstrijd komt live op Channel 5.
UEFA Cup Football (Sport)
Time - 20:10 - 22:20 (2 hours and 10 minutes long)
When - Thursday 23rd October on five
Aston Villa v Ajax.
Live UEFA Cup football action from matchday one of the group stages as Aston Villa welcome Dutch giants Ajax to Villa Park. Colin Murray presents, while Tony Jones provides commentary. Kick-off is at 20.15.
(Subtitles)
Dan kijk ik daar wel
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Wat is de frequentie van deze zender via de satelliet?
quote:Ajax bevestigt gesprekken met Van den Boog
Amsterdam, 22 okt 2008
Ajax bevestigt dat er gesprekken worden gevoerd met Rik van den Boog (49) over het algemeen directeurschap van Van den Boog bij de Amsterdamse club.
Via google wordt ik ook niets wijzer. Ik heb thuis alleen Hotbird en Astra. Volgens mij kun je die frequentie niet eens bereiken.quote:
Misschien heb je hier wat aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:26 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Via google wordt ik ook niets wijzer. Ik heb thuis alleen Hotbird en Astra. Volgens mij kun je die frequentie niet eens bereiken.
Engelsenquote:Stan Collymore believes the mouth-watering clash with Ajax has the potential to be the biggest Villa Park clash for a decade
Hadden we ons maar voor de CL moeten plaatsen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
Wel bagger dat het morgen dus niet live op TV komt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie OP.
Vanavond gaat het lastig worden. Zal wel een 4-4-2 worden met Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suárez voorin, maar zonder flanken of diepte vanaf het middenveld.
Urby - Agbonlahor wordt een spannend duel........quote:Ajax in dezelfde opstelling tegen Villa
woensdag 22 oktober, door SV, Amsterdam, 21:39u, NOS
Marco van Basten houdt voor de uitwedstrijd tegen Aston Villa vast aan dezelfde opstelling als waarin hij tegen FC Groningen afgelopen zaterdag speelt. Hij hamert bovendien op het positiespel.
Volgens de trainer heeft Ajax in de voorgaande uitwedstrijden te slecht positiespel laten zien. 'Ons positiespel moet gewoon heel goed verzorgd zijn', benadrukt Van Basten. 'Met name in de uitwedstrijden was ons positiespel niet goed en werden we soms onder de voet gelopen. Ik heb daar geen verklaring voor'.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vermeer; Silva, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Lindgren, Vertonghen; Suarez, Huntelaar en Sarpong.
Dan zie ik liever:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
[..]
Urby - Agbonlahor wordt een spannend duel........
Zou je Vertonghen en Vermaelen dan niet omdraaien?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zie ik liever:
Vermeer
Silva-Oleguer-Vertonghen-Vermaelen
Gabri-Lindgren-Sarpong-Emanuelson
Suárez-Huntelaar
Luis Suárez die het veld aan de rechterkant breed houdt en Urby Emanuelson de linkerkant.
Nope. Vermaelen kan niet inschuiven en deed het bij België goed als linksback.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zou je Vertonghen en Vermaelen dan niet omdraaien?
En ik zie liever Cvitanich op de buitenpositie in plaats van Sarpong op het middenveld.
Dat slaat inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, f'noord live op RTL, Twente op Eredivisie live en Ajax alleen op een of andere stream?
Vage shizzle....
Nee, dat ze F'noord uitzenden en Ajax niet is op de een of andere manier nog wel begrijpelijk, maar Twente wel en Ajax niet, die mogen ze kijkcijfergewijs even uitleggen....quote:
Vind ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ze F'noord uitzenden en Ajax niet is op de een of andere manier nog wel begrijpelijk
Ja tuurlijk, maar Feyenoord heeft nog steeds een grote groep thuisblijvers, dus die gaan ook allemaal TV kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk.
Villa - ajax spreekt toch 10x meer aan dan Nancy - feyenoord.
waarschijnlijk hadden ze zich eerder al verbonden aan Twente? Of vroeg Villa teveel geld voor de rechten?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ze F'noord uitzenden en Ajax niet is op de een of andere manier nog wel begrijpelijk, maar Twente wel en Ajax niet, die mogen ze kijkcijfergewijs even uitleggen....
Het probleem ligt bij RTL. Die hebben de rechten van Villa - Ajax, dus Eredivisie Live mag Ajax niet eens uitzenden volgens mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ze F'noord uitzenden en Ajax niet is op de een of andere manier nog wel begrijpelijk, maar Twente wel en Ajax niet, die mogen ze kijkcijfergewijs even uitleggen....
Wat, die 2 a 3 duizend man extra. Die nu wsl massaal een kroeg induiken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar Feyenoord heeft nog steeds een grote groep thuisblijvers, dus die gaan ook allemaal TV kijken.
die 2 a 3 duizend man voegt qua kijkcijfers echt niks toequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar Feyenoord heeft nog steeds een grote groep thuisblijvers, dus die gaan ook allemaal TV kijken.
RTL heeft vier (?) zenders. Dan moet het toch ook beide kunnen? Heb je een marktaandeel van 60%.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk.
Villa - ajax spreekt toch 10x meer aan dan Nancy - feyenoord.
Ik denk inderdaad dat de rechten voor Villa - ajax een stukje prijziger zijn dan de rechten voor FCT - Santander...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
waarschijnlijk hadden ze zich eerder al verbonden aan Twente? Of vroeg Villa teveel geld voor de rechten?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=21935&part=sportsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:08 schreef Scorpie het volgende:
jammer dat het niet live te zien is.
Ben jij nou devv05 of niet? Elke keer als ik je zie posten vraag ik het me afquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:06 schreef Devz het volgende:
Het Engelse Channel 5 zendt de wedstrijd live-uit, maar die kan ik zelfs via satelliet niet ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |