Check.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Mijn reactie was een reactie op:
[..]
Was idd sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:23 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcastisch bedoeld omdat Ajax zoveel blessures heeft
Maar dat zal ik wel doen
Misschien dat iemand een lijstje heeft met de huidige blessures? etc.
²quote:
Anders ik wel. Morgen met 3 andere Ajacieden, 2 Slavia-fans, een ManU-fan en nog wat anderen hier in Praag de wedstrijd kijken.quote:
Channel 5 geloof ik. In ieder geval echt wel zat buitenlandse zenders.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:35 schreef Suijk het volgende:
Op een schotel zal ik het toch wel ergens moeten kunnen volgen?
Nouja, we zien het morgen wel!
Nee, alleen FC Twente zenden ze uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:57 schreef GGMM het volgende:
Wordt het nu op eredivisie live uitgezonden of niet? Blijf maar tegenstrijdigheden horen.
Je moet een grapje maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, alleen FC Twente zenden ze uit
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
alle vorm van media en communicatie uitzetten tot 22:45
Is er ook een Britse radiozender met liveverslag?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:
wordt een stream dus... http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=21935&part=sports
van Basten ziet het denk ik gewoon niet zitten in de Jong want in de voorbereiding speelde hij ook zeer weinig. De wedstrijden dat hij speelde dit seizoen waren ook dramatisch, maar ik vind wel dat hij bij de selectie hoort te zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:07 schreef toma het volgende:
Snap niet waarom Sno wél meegaat naar Engeland en de Jong niet.
ja die grafiek is er ook uitgehaald.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:46 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dit zien???
Dat we na 7 wedstrijden 10e staan?
Oh wacht nu zie ik het pas. Het staat voor winst-verlies-gelijk.
Is het niet handiger dan om de ranglijst erin te verwerken ipv resultaten?
quote:Van Basten wil sterk positiespel tegen Aston Villa
Geschreven op woensdag, 22 oktober om 21:26
Donderdag vangt Ajax de groepsfase van het UEFA Cup-toernooi aan met de op het eerste oog lastige uitwedstrijd tegen Aston Villa. De ploeg van manager Martin O’Neill doet het alleraardigst in de Premier League en is, zo meent Van Basten in De Telegraaf, Ajax de baas op het fysieke vlak.
“Ons positiespel moet gewoon heel goed verzorgd zijn”, zegt de oefenmeester van de hoofdstedelingen aan de vooravond van het duel. “Dan hebben we best wel een kans. We zijn niet meer in het voordeel als het op fysieke strijd aankomt. Zo simpel is het eigenlijk.” In psychologisch opzicht kunnen de Villans buigen op een betere reeks wedstrijden dan Ajax; de ploeg won tot nu toe de helft van haar Premier League-duels en staat verdienstelijk zesde.
Ajax daarentegen vindt zichzelf terug op een negende plaats, al moet daarbij gezegd worden dat de club twee duels minder speelde dan de Engelse opponent. “Aston Villa heeft veel goede en ervaren spelers”, geeft Van Basten aan. “Daarbij speelt de club wekelijks op het hoge niveau van de Premier League. Dat is een groot verschil met Ajax, dat met veel talenten in de eredivisie acteert. Op basis van de budgetten zijn Aston Villa en Hamburger SV ook de favorieten in onze poule.”
Het moet dan ook vooral van het positiespel komen op Villa Park, meent Van Basten. Dat was de afgelopen wedstrijden niet zoals de trainer het graag zou zien. “Vooral in uitwedstrijden was ons positiespel niet goed en werden we soms onder de voet gelopen. Ik heb daar geen verklaring voor.”
Als we er maar niet veel om de oren krijgen... Ik zie ons ook niet echt vaak scoren met een uit-vorm zijnde Huntelaar. Hopelijk 1-1 of 1-2 voor Ajax!quote:
Ik wil ook goed positiespel van Ajaxquote:
Precies! Veel minpunten kan ik niet opnoemen van Siem. Hij mis natuurlijk een hoop ervaring maar dat is bij Sarpong hetzelfde geval. Het overzicht van Siem en zijn keuzes zijn vaak wel beter dan van Sarpong. Alhoewel hij minder goed kan schieten en minder snel is dan Sarpong zie ik toch liever Siem in de basis.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef finsdefis het volgende:
Siem de Jong hoort echt in de selectie thuis, is volgensmij echt iemand die vertrouwen moet krijgen. Ik heb 'm geniale acties zien maken vorig seizoen en z'n techniek en handelingssnelheid zijn best hoog voor iemand van zijn ervaring en dat kan je het beste stimuleren door 'm vertrouwen te leveren. Ik zie 'm liever dan Sarpong op 10 bijvoorbeeld. Vertrouwen krijg je niet door alleen kleine wedstrijden mee te spelen, en zo'n groot verlies is het missen van Sarpong nou ook weer niet
het was de hele wedstrijd toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef Houniet het volgende:
Geachte Supportersvereniging Ajax,
Allereerst dank voor uw mail. U bent uitstekend geïnformeerd, lees ik al, dus waarschijnlijk kan ik u niets nieuws vertellen. Wij hebben de rechten van Nancy - Feyenoord verkregen en daarmee ook een live uitzendverplichting. In een later stadium bleken ook de rechten van Aston Villa - Ajax beschikbaar. Wij hebben als RTL Nederland toen aangeboden in ieder geval de samenvatting uit te zenden, anders was deze wedstrijd helemaal niet te zien geweest. Het is helaas voor ons logistiek niet mogelijk om twee wedstrijden tegelijk uit te zenden, wij kunnen u en de overige Ajax-supporters in deze dus niet verder tegemoet komen dan de samenvatting. Hoop u in ieder geval hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
RTL Nederland
quote:Beste,
Eredivisie Live gaat de wedstrijd Aston Villa - Ajax helaas niet uitzenden. We hebben de rechten op deze wedstrijd niet kunnen verwerven.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |