Check.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Mijn reactie was een reactie op:
[..]
Was idd sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:23 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcastisch bedoeld omdat Ajax zoveel blessures heeft
Maar dat zal ik wel doen
Misschien dat iemand een lijstje heeft met de huidige blessures? etc.
²quote:
Anders ik wel. Morgen met 3 andere Ajacieden, 2 Slavia-fans, een ManU-fan en nog wat anderen hier in Praag de wedstrijd kijken.quote:
Channel 5 geloof ik. In ieder geval echt wel zat buitenlandse zenders.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:35 schreef Suijk het volgende:
Op een schotel zal ik het toch wel ergens moeten kunnen volgen?
Nouja, we zien het morgen wel!
Nee, alleen FC Twente zenden ze uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:57 schreef GGMM het volgende:
Wordt het nu op eredivisie live uitgezonden of niet? Blijf maar tegenstrijdigheden horen.
Je moet een grapje maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, alleen FC Twente zenden ze uit
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
alle vorm van media en communicatie uitzetten tot 22:45
Is er ook een Britse radiozender met liveverslag?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:
wordt een stream dus... http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=21935&part=sports
van Basten ziet het denk ik gewoon niet zitten in de Jong want in de voorbereiding speelde hij ook zeer weinig. De wedstrijden dat hij speelde dit seizoen waren ook dramatisch, maar ik vind wel dat hij bij de selectie hoort te zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:07 schreef toma het volgende:
Snap niet waarom Sno wél meegaat naar Engeland en de Jong niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |