Ooh had je er toch een aangemaakt?quote:
Ooh zo ! thanks, was lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:24 schreef Noortje. het volgende:
Ja ik had het eerst niet door tot ik ging kijken bij MyAT waardoor ik zag dat ik lapo had, dus ging ik er alsnog maar eentje maken, toen had jij er nog geen namelijk.
Eetsmakelijk!
En dat terwijl je een paar posts hierboven nog vertelde dat er kutmuziek op het bandje stond.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Haaaa ik hoorde net op het cassetebandje: "DRIE EF EMM!!! *tudududu reclametoontje*
Mijn zus had toen al een goede smaak!
Eerste bandje was kutmuziek. Beter lezen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl je een paar posts hierboven nog vertelde dat er kutmuziek op het bandje stond.
Volgens jou draaide 3FM dus vroeger kutmuziek?
Nee dat was het andere bandje, daar stond alleen GRWAARWERRRWOOGRRAWWWROOOOHHHHH op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl je een paar posts hierboven nog vertelde dat er kutmuziek op het bandje stond.
Volgens jou draaide 3FM dus vroeger kutmuziek?
Sander de Heer is een Limbo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee dat was het andere bandje, daar stond alleen GRWAARWERRRWOOGRRAWWWROOOOHHHHH op.
Hier Intwine, Skin, Nirvana, Counting Crows..
Welke DJ had trouwens een zachte G, die vroeger bij 3fm werkte? Ik herken z'n stem namelijk wel maar kan niet op de naam komen
Ah, op die fiets...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee dat was het andere bandje, daar stond alleen GRWAARWERRRWOOGRRAWWWROOOOHHHHH op.
Hier Intwine, Skin, Nirvana, Counting Crows..
Welke DJ had trouwens een zachte G, die vroeger bij 3fm werkte? Ik herken z'n stem namelijk wel maar kan niet op de naam komen
Succes en dunk ze!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
Sander de Heer zou nog wel eens kunnen!
Misschien hoor ik het zo nog.
Nu moet ik basketballen, adios!
Ik had 30 graden in San Fransisco en kraakhelder weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Vind je het gek dat het daar wat kouder is.
Het is Frisco!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ondanks de kou draait Michiel toch iets Killers!![]()
Dan heb je nooit het album Final Straw gehoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
De enigste plaat die leuk blijft van hun!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef Noortje. het volgende:
Goh, net toen ik dacht dat mijn dag niet veel erger kon worden ging ik door mijn enkel, schoot ik alles mis en begonnen mijn knie en heup te steken.
Korte training.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef Noortje. het volgende:
Goh, net toen ik dacht dat mijn dag niet veel erger kon worden ging ik door mijn enkel, schoot ik alles mis en begonnen mijn knie en heup te steken.
Ging half uur eerder weg vanwege huiswerkoverschot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Korte training.
Speel je bij Hanze Stars?
Dat werkte op mijn lachspieren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
Iemand opende op een ander forum een topic over een internetradio.
Krijgt ie zulkse reacties:
[..]
[..]
Hahaha!.
Dan kun je meer dan ik op zo'n ding.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Oh dit was het tweede liedje dat ik op de piano kon!
Oh ongetwijfeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan kun je meer dan ik op zo'n ding.
Dus jij gaat op de dag van de kaartverkoop om 7 uur bij het postkantoor liggen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metallica komt naar nederland!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dus jij gaat op de dag van de kaartverkoop om 7 uur bij het postkantoor liggen?
Dat heeft geen zin, de vvk is alleen online...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dus jij gaat op de dag van de kaartverkoop om 7 uur bij het postkantoor liggen?
Dan wordt het dus overnachten voor de deur van het datacentrum waar de server staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, de vvk is alleen online...
* Sersjee ziet dezelfde gruwel als afgelopen zaterdag weer gebeuren...
Oh oke, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, de vvk is alleen online...
* Sersjee ziet dezelfde gruwel als afgelopen zaterdag weer gebeuren...
Dan alleen nog wel even uitzoeken wáár in het datacentrum de server staat..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wordt het dus overnachten voor de deur van het datacentrum waar de server staat.
Alleen via ticketmaster.nl of livenation.nl, kan met cc, maar ook met ideal. Paypal weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb alleen nog nooit kaarten online gekocht! waar kan ik dat het beste doen? en heb je dan een creditcard nodig? of kan je ook met pay-pal betalen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh oke, dat kan natuurlijk ook.
Dat is echt stom, less fun. En heel erg stressen. Hoop niet dat mijn favoriete bands dat ooit gaan doen.
Eliza, heb je iDeal? Daar kan het vaak ook mee.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen via ticketmaster.nl of livenation.nl, kan met cc, maar ook met ideal. Paypal weet ik niet.
Vooral niet te snel opgeven, afgelopen zaterdag bij AC/DC was het voor mij zo'n 8 min. proberen om in de wachtrij terecht te komen en toen kostte het nog zeker 40 minuten voor ik er door was, maar ik heb begrepen da'k daar best wel mazzel mee heb gehad. Ik denk dat het zaterdag nog erger zal worden...
niet zeikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef Noortje. het volgende:
Ik word gek van die Kaiser Chiefs reclames.
Niet zo heel lang, afgelopen Pinkpopquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga zooooo hard mn best doen!!! ik MOET kaartjes hebben! weet je hoe lang het al geleden is dat zij hier een concert kwamen geven!
iDeal is zegmaar internetbankieren, als je ervoor kiest om op die manier te betalen moet je inloggen met de inloggegevens die je ook bij internetbankieren gebruikt, dan staat er het bedrag enzo, vervolgens krijg je je tancode, voer je die in en klik je op voltooien. Dan krijg je de bevestiging van je bestelling.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh das toch gewoon met je bankpas een 1malig incasso doen?![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, afgelopen Pinkpop
PINKPOP BABY!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, afgelopen Pinkpop
Ja, die miste ik ook al inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
tis wel n beetje dood hier eigenlijk!
waar is MAW! hij zou vandaag in men winkeltje langs komen
Pinkpop was ook twee uur!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een echt concert..van voor naar achter
![]()
ik ben wel n muts! ik moet zitplek hebben want zo een klein meisje tussen die grote mannen die bij de staanplaatsen staan te beuken
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pinkpop was ook twee uur!
OH JEZUS JONGENS, KAISER CHIEFS OVER DRIE DAGEN!
Al zenuwachtig ervoor?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OH JEZUS JONGENS, KAISER CHIEFS OVER DRIE DAGEN!
Ik wil ook kaarten, alleen staat er niet hoeveel ze kosten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
*knip lachebekjes
Metallica komt naar nederland!!!!!!
* muisje-eliza is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zou ie bij jou brood komen halen![]()
hij is vast met zn cursus bezig, en anders kan ik me herinnere dat ie vandaag heeeel misschien zn huis kon verkope *toch?*
* muisje-eliza heeft al meer dan 600 kijkers op dr blog gehad
Dat zeg ik, Pinkpopquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik ben wel n muts! ik moet zitplek hebben want zo een klein meisje tussen die grote mannen die bij de staanplaatsen staan te beuken
Ze zijn vlak voor Pinkpop ook nog in de Brabant hallen geweest toch? Of is dat alweer langer geleden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik geen tijd voor, ik kom om in het schoolwerk!quote:
Spreek dan niet afquote:Helaas moet ik je vertellen dat ik het liever hierbij laat. Ik heb iemand leren kennen waarmee het beter klikt, vandaar.
64 euro volgens mojo.nlquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wil ook kaarten, alleen staat er niet hoeveel ze kosten.
En dan moet ik om 10.00 uur snel kijken wat ze kosten/ beslissen en nadenken en kopen en dan net als de meeste mensen bij Defqon te laat zijn omdat (in geval van Defqon) minimaal 60.000 mensen tegelijk in proberen te loggen. En dan loopt de server vast...
Alleen Online kaart verkoop werkt niet...
Ik wilde net vragen hoe ze reageerde..quote:
Ja, 't had haar gesierd als ze wat meer had aangedrongen om toch de helft te betalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eis je geld terug van t uiteten![]()
Dankjequote:ik vind je nog wel lief hoor roel
pssstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
brabanthallen? euh in 2006 in de Arena! kutgalm en nog iemand die van t balkon viel LOL!!!
Sers en LL zullen we met zn 4tjes gaan?
Je zou er haast Hans Teeuwen van gaan citeren...quote:
Mwah... je zoekt contact met elkaar met als mogelijk doel een relatie.... Vrienden heb ik al... Ik zou 't leuk vinden om een meid voor meer dan dat tegen te komen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe ze reageerde..
Klote zeg!
Edit: Wat een onzin trouwens, ze heeft niet van gewone vrienden zijn gehoord? Of wil jij dat liever ook niet?
Idd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je zou er haast Hans Teeuwen van gaan citeren...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
pssst
Ik zit nog te twijfelen of ik kaarten ga bestellen voor Ahoy of voor Birmingham, voor dat concert kan ik hoogstwaarschijnlijk in een pré-vvk wat regelen. Maar het lijkt me wel geinig!
Weezer
Tja, ik heb vakantie!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor, ik kom om in het schoolwerk!
Beetje kut wel, kan ik me er ook niet heel erg op verheugen.
Ik heb trouwens een übervet cadeau voor ze.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
brabanthallen? euh in 2006 in de Arena! kutgalm en nog iemand die van t balkon viel LOL!!!
Sers en LL zullen we met zn 4tjes gaan?
quote:
Dankjequote:
Dat maakt een mens dan wèl weer blijquote:Ik ben zaterdag misschien de trotse bezitter van een 2g 8GB
Oh ja nou ik weet niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan, wel dat jullie mailden enzo, maar verder niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... je zoekt contact met elkaar met als mogelijk doel een relatie.... Vrienden heb ik al... Ik zou 't leuk vinden om een meid voor meer dan dat tegen te komen...
Inderdaad, wees daar dan gelijk eerlijk overquote:
Nouja, veel gemaild en erg geïnteresseerd in haar geraakt... Ik zag haar wel zitten. Uiteindelijk gewoon de stoute schoenen aangetrokken en haar voor etentje uitgenodigd. Maarja... resultaat is bekend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh ja nou ik weet niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan, wel dat jullie mailden enzo, maar verder niet.
Mwah. Waarom zou ik nu nog afspreken of contact houden? Da's dan toch alleen maar toneelspel om aardig te zijn. Zit ze ondertussen knuffelend met een ander op de bank. Nee, dankje.quote:Heb je wel gelijk in, maar ik zou het persoonlijk nog kutter vinden om haar (in mijn geval hem) nooit meer te zien/spreken..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Dat maakt een mens dan wèl weer blij.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, veel gemaild en erg geïnteresseerd in haar geraakt... Ik zag haar wel zitten. Uiteindelijk gewoon de stoute schoenen aangetrokken en haar voor etentje uitgenodigd. Maarja... resultaat is bekend.
[..]
Mwah. Waarom zou ik nu nog afspreken of contact houden? Da's dan toch alleen maar toneelspel om aardig te zijn. Zit ze ondertussen knuffelend met een ander op de bank. Nee, dankje.
De Soulwax remix is veel toffer...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE doe normaal gewoon MGMT - Kids als request draaien. WOW !!!!![]()
![]()
Wat 'n track !!!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
Dat Hiiii! deed ik ook door dat nummer heen.
Heb ik dat woord nou zonder te weten van Michiel overgenomen?. (En Michiel van Annemic toch?)
Die is inderdaad ook heul erg tof ! maar ben allang blij dat de plaat eens tijdens MetMichielquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Soulwax remix is veel toffer...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vond Electric Feel anders ook niet kut hoor!
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Annemiekequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
schrijf je haar naam zo?ik schrijf altijd "gewoon"Annemiek
De "friend zone"... Brrrr, daar ben ik al iets te vaak in terecht gekomen. Daar begin ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, veel gemaild en erg geïnteresseerd in haar geraakt... Ik zag haar wel zitten. Uiteindelijk gewoon de stoute schoenen aangetrokken en haar voor etentje uitgenodigd. Maarja... resultaat is bekend.
[..]
Mwah. Waarom zou ik nu nog afspreken of contact houden? Da's dan toch alleen maar toneelspel om aardig te zijn. Zit ze ondertussen knuffelend met een ander op de bank. Nee, dankje.
Annemic is haar FOK! naam ;-).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
schrijf je haar naam zo?ik schrijf altijd "gewoon"Annemiek
* Sirolf heeft al 260.988 kijkers op z'n Otto-filmpje gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza heeft al meer dan 600 kijkers op dr blog gehad
Nou ja, dat ben jij, ligt misschien ook aan je leeftijd vergeleken met de mijne (hiermee zeg ik overigens niet dat jij oud bent, maar ik jong). Sterkte iig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft al 260.988 kijkers op z'n Otto-filmpje gehad.
Heb ik volgens mij al op 3FM gehoord tijdens de Eddy show. Althans, ik meende dat het de nieuwe Beyonce was. Ik vond het niet een heel bijzonder liedje, maar ben ook geen grote fan van haar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Annemic is haar FOK! naam ;-).
Trouwens, misschien is deze binnenkort nieuw op 3FM?:
Beyoncé (:r) - If I Were A Boy.
Is in Noorwegen de PowerPlay (een soort megahit), en TMF heeft hem ook gevonden, op de site te zien.
(Nee, ik zit nooit op TMF, nee, maar hun chatsysteem interesseert me wel (In de zin van: Welk systeem zit hier achter?))
Je hebt gelijk, ik heb hem laatst ook al gehoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al op 3FM gehoord tijdens de Eddy show. Althans, ik meende dat het de nieuwe Beyonce was. Ik vond het niet een heel bijzonder liedje, maar ben ook geen grote fan van haar.
Ik vond het best wel erg dat ie dat niet wist... Maar goed, da's de muzieknerd in mij.quote:
Al 157 dagen niet ingelogdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Annemic is haar FOK! naam ;-).
Trouwens, misschien is deze binnenkort nieuw op 3FM?:
Beyoncé (:r) - If I Were A Boy.
Is in Noorwegen de PowerPlay (een soort megahit), en TMF heeft hem ook gevonden, op de site te zien.
(Nee, ik zit nooit op TMF, nee, maar hun chatsysteem interesseert me wel (In de zin van: Welk systeem zit hier achter?))
Ik kon er niet opkomen, riep in mezelf iets met die vliegtuigenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond het best wel erg dat ie dat niet wist... Maar goed, da's de muzieknerd in mij.
Tja, en ik ben nog wel van '93!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond het best wel erg dat ie dat niet wist... Maar goed, da's de muzieknerd in mij.
Eensch. Ik schrok best wel heel erg hard toen ik die plaat hoorde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
Beyonce moeten ze gewoon niet op 3fm draaien.
Daar is 538 voor.
Leek net of het een edit was, of miste ik gewoon een stuk omdat ik naast de oven stondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
The power of love
Op een of andere manier vind ik dit echt een fout nummer....
Nou het was eigenlijk een retorische vraag, want ik in '92 en ben net zestien. Had ik niet verwacht!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ligt er aan wanneer je bent geboren..
Ik ben nu 15.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou het was eigenlijk een retorische vraag, want ik in '92 en ben net zestien. Had ik niet verwacht!![]()
@ Eliza: Gewoon Noortje, zo heet ik namelijk ook.
* Againzender voelt zich soms zo'n ouwe lulquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou het was eigenlijk een retorische vraag, want ik in '92 en ben net zestien. Had ik niet verwacht!![]()
@ Eliza: Gewoon Noortje, zo heet ik namelijk ook.
Neeeeen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke, ik dacht misschien wel heel wat anders
Ben je ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender voelt zich soms zo'n ouwe lul
Zullen we een bejaardenclubje oprichten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Feivel1 voelt zich soms zo'n snotvat bij Againzender vergelekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik maakte geen edit eigenlijk. Komt dus door de ovenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leek net of het een edit was, of miste ik gewoon een stuk omdat ik naast de oven stond
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Feivel1 voelt zich soms zo'n is een snotvat bij Againzender vergeleken.
![]()
Haha ik wist dat er zo'n reactie zou komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je vind het tot dezelfde categorie namen horen als 'junior' (ziet er altijd zo dom uit als iemand van 30+ zich voorstelt met de naam 'Junior'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neeeeen!
Vind Noortje alleen een kutnaam, Noor is veel mooier.
Probleem bij mij is dat ik net 16 ben en me soms als een 11jarige gedraag..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens toch, ik ben pas 30 en voel me nog ergens in de 20
It was Acceptable in the '80quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus Ekdom is eigenlijk al 430 jaar oud? Dan mag ie gerust van Vroegâh spreken!
Wat probeer je te suggereren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vind het tot dezelfde categorie namen horen als 'junior' (ziet er altijd zo dom uit als iemand van 30+ zich voorstelt met de naam 'Junior'...) en andere 'hippe'/'bijzondere' namen?
Ik ben pas 15 en voel me nog steeds 3.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Och, er zijn ook 32-jarigen die zich als een 6-jarige gedragen (kijk maar naar Gerard en Michiel op vrijdagavondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Probleem bij mij is dat ik net 16 ben en me soms als een 11jarige gedraag..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
It was Acceptable in the '80![]()
Ik ben van 1980
Het enigste waarvan je kunt zien is dat ze enigszins volwassen zijn, is het bierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zijn ook 32-jarigen die zich als een 6-jarige gedragen (kijk maar naar Gerard en Michiel op vrijdagavond).
6-jarigen zijn minder irritant, 11jarigen zijn zo aan het puberenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zijn ook 32-jarigen die zich als een 6-jarige gedragen (kijk maar naar Gerard en Michiel op vrijdagavond).
Sorry knul, ik heb geen Werthers Echte in huis...quote:
Nope, na de laatste uitzending a.s. donderdag ziet 'ie alleen nog een Disney-park en daarna gaat 'ie weer met het vliegtuig naar huis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef Sersjee het volgende:
Monterey, bekend van het festival.
Nou heb ik de reis niet helemaal in m'n hoofd, maar komt Michiel ook nog in staten als Arkansas en Texas? Want da's echt een heel andere wereld dan de kusten en noordelijker gelegen staten...
[Flauwe grap]En dan moet je op de weegschaal, en roepen ze: "Ik ga Noor wegen!" [/flauwegrap]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neeeeen!
Vind Noortje alleen een kutnaam, Noor is veel mooier.
Idd. Ik vind 't nu - na 30 levensjaren - wel es tijd om een leuk iemand tegen te komen die net als ik er echt voor wil gaan, leuke dingen wil doen, reizen enz. Het is heel vleiend dat mensen tegen me zeggen dat ik een 'heel aardige jongen' ben enz., maar daar heb ik niet zoveel aan. Dit was weer es een vrijgezelle dame van wie ik 't idee had dat het klikte (gezien mails en avondje eten) i.p.v. bezette vrouwelijke collega's die een beetje met me flirten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh, ik zou ook zo iets hebben van "alles of niets"
Ik had geen zin om weer weten in onzekerheid te zitten. Dat heb ik te vaak meegemaakt. Laatste keer een paar maanden geleden met een meid. Ook wezen eten, ook errug gezellig. Alleen zei die later dat ze 't jammer vond me niet een halfjaar laten te zijn tegengekomenquote:ik vind het wel goed dat je haar gemaild heb, nu hoef je niet in onzekerheid te zitten iig
Ik ook niet. Blegh. Zogenaamd tijd investeren in iets wat er toch nooit komt, maar wat je op dat moment nog niet helemaal realiseert.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De "friend zone"... Brrrr, daar ben ik al iets te vaak in terecht gekomen. Daar begin ik niet meer aan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[Flauwe grap]En dan moet je op de weegschaal, en roepen ze: "Ik ga Noor wegen!" [/flauwegrap]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry knul, ik heb geen Werthers Echte in huis...
Hee, je kopieert mijn flauwe grappen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[Flauwe grap]En dan moet je op de weegschaal, en roepen ze: "Ik ga Noor wegen!" [/flauwegrap]
En dat voor zo'n ouwe lul...quote:
Oooh! Dus dat was jouw mapje vol met flauwe grappen in wordbestanden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, je kopieert mijn flauwe grappen!
Ah oké.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niks, maar die opmerking van je deed me daar aan denken.
Heb ik dit net zitten typenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ik vind 't nu - na 30 28 levensjaren - wel es tijd om een leuk iemand tegen te komen die net als ik er echt voor wil gaan, leuke dingen wil doen, reizen enz. Het is heel vleiend dat mensen tegen me zeggen dat ik een 'heel aardige jongen' ben enz., maar daar heb ik niet zoveel aan. Dit was weer es een vrijgezelle dame van wie ik 't idee had dat het klikte (gezien mails en avondje eten) i.p.v. bezette vrouwelijke collega's die een beetje met me flirten.
Dan nog een grap over Noorwegen zelf:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik dit net zitten typen [ afbeelding ]
Hoewel ik Noor leuk vind, denk ik dat ik Noortje leuker vind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah oké.
Dat is het probleem niet zo hoor (hoewel ik wel van 239857293587 mensen hoor - voor de duidelijkheid; één van mijn beste vriendinnen heet Noor en is kleiner dan ik ben): "Oh Noor en Noortje? - tegen Noor - Is Noortje je echte naam of vonden jullie dat handiger?"
- ik - "Eh, ik ben Noortje."
"Ooooooo maar dat is ook onlogisch/toevallig/grappig/onhandig... Heet je echt zo?!?!"
Eh ja, en net alsof onze ouders van te voren gingen bespreken wie er Noor en wie er Noortje zou gaan heten, omdat ze natuuurlijk al wisten wie van ons langer zou worden (ze kenden elkaar trouwens überhaupt niet, maar dat terzijde.)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen M - M!
Om 22:30 de rijdende rechter
Delen van de rekening is verplicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren! wil je n keertje uit ete met LL of RJ?
Ah, het viel nog mee gelukkig, ik was iets te voorbarig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Brennel het volgende:
Neeeeeee, niet dit liedje af gaan kappen zo, dat is zo zonde
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Delen van de rekening is verplicht.
Dat heb ik al te vaak gehoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Om de Jingle zangeres van Corton te quoten: "That's Life!"
Ghehehquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren! wil je n keertje uit ete met LL of RJ?
Ik vroeg me al af wie hem gister had getypt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als we daar MaW niet hebbenquote:
juli volgend jaar , dan mag je gelijk op kraambezoek komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !! wanneer mogen we langskomen voor de housewarming party ?
Ik ken het, mijn (internet)dates zijn allemaal mislukt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb ik al te vaak gehoord.
De hoop al opgegeven dat je in de kroeg de liefde van je leven tegenkomt... En nu zorgt deze weg ook niet voor succes.
Te gek ! zet het direct in m'n virtuele agendaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
juli volgend jaar , dan mag je gelijk op kraambezoek komen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek ! zet het direct in m'n virtuele agenda![]()
Kraambezoek? je vrouw is zwanger?
Hé, toen heb ik ze ook gezien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
Maar goed, daarvoor stonden ze in 2006 in Arnhem, ook niet echt lang geleden. Ik heb ze gezien in '93, in de Kuip. [/ouwelul]
Uuhm... * Brennel valt stilquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je niet durft gaan we allemaal mee als chaperon.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek ! zet het direct in m'n virtuele agenda![]()
Kraambezoek? je vrouw is zwanger?
Vriend van mij wordt over een maand papa, maar afgelopen weekend op kraamvisite geweest bij zn zus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Again Kids
En een vriend van me is gister avond Papa geworden van een dochter [ afbeelding ]
Kortom je vriend ga je wat minder vaak zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Again Kids
En een vriend van me is gister avond Papa geworden van een dochter [ afbeelding ]
Aaah okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nickname van mijn vrouw begint ook met een M
Gisteren een New Born en afgelopen twee weken van 4 kennissen gehoord dat ze zwanger zijn. Zo'n slechte zomer hebben we toch ook weer niet gehad, dat we met z'n allen heel dicht tegen elkaar moesten gaan liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vriend van mij wordt over een maand papa, maar afgelopen weekend op kraamvisite geweest bij zn zus.
Nogmaals gefeliciteerd dan!quote:
Lijkt me wel verstandig. Even voor het gezinnetje gaan zorgen. Maar dat krijg je wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom die vriend ga je wat minder vaak zien
Andrew zou een ontmoeting met mij op 't moment niet overleven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Andrew [ afbeelding ]
Youtube is mijn vriend op dit moment... [ afbeelding ]
iTunes de mijnequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Andrew [ afbeelding ]
Youtube is mijn vriend op dit moment... [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Andrew zou een ontmoeting met mij op 't moment niet overleven.
Nee, normaal ben ik niet agressief
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Van de meeste drie ef em luisteraars zou hij die ontmoeting allerminst prettig ervaren
Aaaah hahahaha nu wil ik echt heel heel graag weten hoeveel mensen er naar dat Chiefs concert komen. Volgens een vriendin van me die daar wel eens was geweest is het echt heel klein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Wow, dit was vast heel gezellig. Echt dicht bij en geen massa mensen!
Ik heb een 7 jaar geleden ofzo een That's Live concert gewonnen bij 3FM van Joss Stone in de Duif in Amsterdam. (Met Corton)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Aaaah hahahaha nu wil ik echt heel heel graag weten hoeveel mensen er naar dat Chiefs concert komen. Volgens een vriendin van me die daar wel eens was geweest is het echt heel klein.
gewoon weer kaartjes winnen, je hebt nu ervaring.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef Noortje. het volgende:
Oh Oasis komt ook naar Nederland, jammer dat ik geen geld heb.
op naar de 1000 voor einde van het jaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef ScottTracy het volgende:
Bijna op de valreep maar toch: gefeliciteerd met de 800ste
Ja maar ik ben niet zo'n fan van Oasis, vind ze wel leuk maar verder nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon weer kaartjes winnen, je hebt nu ervaring.
Dat moet toch wel lukken, zeker met Serious Request nog voor de boeg!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op naar de 1000 voor einde van het jaar.
Zo ben ik een keer bij een concert van Krezip geweest in een café in Keulen, ook met maar iets van 200 mensen. Geweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een 7 jaar geleden ofzo een That's Live concert gewonnen bij 3FM van Joss Stone in de Duif in Amsterdam. (Met Corton)
Ik denk dat er ongeveer 200 mensen binnen waren. Dat was echtStond ineens oog in oog met Joss!
Ja als dat geen kraker gaat worden, waar mee fokkers op afkomen , dan weet ik het niet, 90's request liet ook hoop nieuwe gezichten zien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken, zeker met Serious Request nog voor de boeg!!
Ik had in maart ofzo kaartjes gewonnen voor concert van Infadels (voorprogramma Hit Me TV 8) ) in de Melkweg, was mijn eerste kleine concert. Aan het begin voelde ik me vet ongemakkelijk, maar later was het echt geweldig. Ging de gitarist voor ons poseren enzo (helaas was mijn zus d'r camera zo traag dat er net een foto werd gemaakt toen hij weer terug ging naar zijn normale positiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer bij een concert van Krezip geweest in een café in Keulen, ook met maar iets van 200 mensen. Geweldig![]()
En een concert in Oostenrijk, was wel een grotere zaal maar weinig publiek. Niemand durfde ook vooraan te staan. Ik wel hoor, en toen Jacqueline dan maar besloot om naar het publiek toe te gaan, gebruikte ze mij als steuntje om van het podium af te komen
Ik had al gezien dat vorig jaar SR 70 topics opleverde. We hebben nog zo'n 2 maanden om die andere 130 bij elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja als dat geen kraker gaat worden, waar mee fokkers op afkomen , dan weet ik het niet, 90's request liet ook hoop nieuwe gezichten zien.
Mr Brightside is uit 2004... maar blijft een geweldige plaat, en beter laat ontdekt dan nooitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Na The Killers - Mr. Brightside heb ik een tweede plaat van 't jaar 2008 (door mij ontdenkt iig. geen idee uit welk jaar Mr. Birghtside komt...) en dat is MGMT - KIDS
Leuk concert was dat. Las later dat Bnann het één van hun leukste concerten ooit vond (top5).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had in maart ofzo kaartjes gewonnen voor concert van Infadels (voorprogramma Hit Me TV 8) ) in de Melkweg, was mijn eerste kleine concert. Aan het begin voelde ik me vet ongemakkelijk, maar later was het echt geweldig. Ging de gitarist voor ons poseren enzo (helaas was mijn zus d'r camera zo traag dat er net een foto werd gemaakt toen hij weer terug ging naar zijn normale positie), geweldig
Moet lukken zeker als Diedjee weer terug is , is ook een aardige topic vol kletserquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat vorig jaar SR 70 topics opleverde. We hebben nog zo'n 2 maanden om die andere 130 bij elkaar te krijgen.
2004quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mr Brightside is uit 2004... maar blijft een geweldige plaat, en beter laat ontdekt dan nooit
intieme concerten zijn gewoon het leukste , zou er 0,0 seconden over twijfelen als er keuze was tussen 200 man en 2000 manquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer bij een concert van Krezip geweest in een café in Keulen, ook met maar iets van 200 mensen. Geweldig![]()
En een concert in Oostenrijk, was wel een grotere zaal maar weinig publiek. Niemand durfde ook vooraan te staan. Ik wel hoor, en toen Jacqueline dan maar besloot om naar het publiek toe te gaan, gebruikte ze mij als steuntje om van het podium af te komen
Serieus? Wat vet!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk concert was dat. Las later dat Bnann het één van hun leukste concerten ooit vond (top5).
Klopt!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
intieme concerten zijn gewoon het leukste , zou er 0,0 seconden over twijfelen als er keuze was tussen 200 man en 2000 man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |