Heb ik volgens mij al op 3FM gehoord tijdens de Eddy show. Althans, ik meende dat het de nieuwe Beyonce was. Ik vond het niet een heel bijzonder liedje, maar ben ook geen grote fan van haar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Annemic is haar FOK! naam ;-).
Trouwens, misschien is deze binnenkort nieuw op 3FM?:
Beyoncé (:r) - If I Were A Boy.
Is in Noorwegen de PowerPlay (een soort megahit), en TMF heeft hem ook gevonden, op de site te zien.
(Nee, ik zit nooit op TMF, nee, maar hun chatsysteem interesseert me wel (In de zin van: Welk systeem zit hier achter?))

Je hebt gelijk, ik heb hem laatst ook al gehoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al op 3FM gehoord tijdens de Eddy show. Althans, ik meende dat het de nieuwe Beyonce was. Ik vond het niet een heel bijzonder liedje, maar ben ook geen grote fan van haar.

Ik vond het best wel erg dat ie dat niet wist... Maar goed, da's de muzieknerd in mij.quote:

Al 157 dagen niet ingelogdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Annemic is haar FOK! naam ;-).
Trouwens, misschien is deze binnenkort nieuw op 3FM?:
Beyoncé (:r) - If I Were A Boy.
Is in Noorwegen de PowerPlay (een soort megahit), en TMF heeft hem ook gevonden, op de site te zien.
(Nee, ik zit nooit op TMF, nee, maar hun chatsysteem interesseert me wel (In de zin van: Welk systeem zit hier achter?))

Ik kon er niet opkomen, riep in mezelf iets met die vliegtuigenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond het best wel erg dat ie dat niet wist... Maar goed, da's de muzieknerd in mij.

Tja, en ik ben nog wel van '93!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond het best wel erg dat ie dat niet wist... Maar goed, da's de muzieknerd in mij.

Eensch. Ik schrok best wel heel erg hard toen ik die plaat hoorde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
Beyonce moeten ze gewoon niet op 3fm draaien.
Daar is 538 voor.

Huey
 Huey  

Leek net of het een edit was, of miste ik gewoon een stuk omdat ik naast de oven stondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
The power of love
Op een of andere manier vind ik dit echt een fout nummer....

Nou het was eigenlijk een retorische vraag, want ik in '92 en ben net zestien. Had ik niet verwacht!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ligt er aan wanneer je bent geboren..
Ik ben nu 15.

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou het was eigenlijk een retorische vraag, want ik in '92 en ben net zestien. Had ik niet verwacht!
@ Eliza: Gewoon Noortje, zo heet ik namelijk ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |