Aaaah hahahaha nu wil ik echt heel heel graag weten hoeveel mensen er naar dat Chiefs concert komen. Volgens een vriendin van me die daar wel eens was geweest is het echt heel klein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Wow, dit was vast heel gezellig. Echt dicht bij en geen massa mensen!
Ik heb een 7 jaar geleden ofzo een That's Live concert gewonnen bij 3FM van Joss Stone in de Duif in Amsterdam. (Met Corton)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Aaaah hahahaha nu wil ik echt heel heel graag weten hoeveel mensen er naar dat Chiefs concert komen. Volgens een vriendin van me die daar wel eens was geweest is het echt heel klein.
gewoon weer kaartjes winnen, je hebt nu ervaring.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef Noortje. het volgende:
Oh Oasis komt ook naar Nederland, jammer dat ik geen geld heb.
op naar de 1000 voor einde van het jaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef ScottTracy het volgende:
Bijna op de valreep maar toch: gefeliciteerd met de 800ste
Ja maar ik ben niet zo'n fan van Oasis, vind ze wel leuk maar verder nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon weer kaartjes winnen, je hebt nu ervaring.
Dat moet toch wel lukken, zeker met Serious Request nog voor de boeg!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op naar de 1000 voor einde van het jaar.
Zo ben ik een keer bij een concert van Krezip geweest in een café in Keulen, ook met maar iets van 200 mensen. Geweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een 7 jaar geleden ofzo een That's Live concert gewonnen bij 3FM van Joss Stone in de Duif in Amsterdam. (Met Corton)
Ik denk dat er ongeveer 200 mensen binnen waren. Dat was echtStond ineens oog in oog met Joss!
Ja als dat geen kraker gaat worden, waar mee fokkers op afkomen , dan weet ik het niet, 90's request liet ook hoop nieuwe gezichten zien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken, zeker met Serious Request nog voor de boeg!!
Ik had in maart ofzo kaartjes gewonnen voor concert van Infadels (voorprogramma Hit Me TV 8) ) in de Melkweg, was mijn eerste kleine concert. Aan het begin voelde ik me vet ongemakkelijk, maar later was het echt geweldig. Ging de gitarist voor ons poseren enzo (helaas was mijn zus d'r camera zo traag dat er net een foto werd gemaakt toen hij weer terug ging naar zijn normale positiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer bij een concert van Krezip geweest in een café in Keulen, ook met maar iets van 200 mensen. Geweldig![]()
En een concert in Oostenrijk, was wel een grotere zaal maar weinig publiek. Niemand durfde ook vooraan te staan. Ik wel hoor, en toen Jacqueline dan maar besloot om naar het publiek toe te gaan, gebruikte ze mij als steuntje om van het podium af te komen
Ik had al gezien dat vorig jaar SR 70 topics opleverde. We hebben nog zo'n 2 maanden om die andere 130 bij elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja als dat geen kraker gaat worden, waar mee fokkers op afkomen , dan weet ik het niet, 90's request liet ook hoop nieuwe gezichten zien.
Mr Brightside is uit 2004... maar blijft een geweldige plaat, en beter laat ontdekt dan nooitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Na The Killers - Mr. Brightside heb ik een tweede plaat van 't jaar 2008 (door mij ontdenkt iig. geen idee uit welk jaar Mr. Birghtside komt...) en dat is MGMT - KIDS
Leuk concert was dat. Las later dat Bnann het één van hun leukste concerten ooit vond (top5).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had in maart ofzo kaartjes gewonnen voor concert van Infadels (voorprogramma Hit Me TV 8) ) in de Melkweg, was mijn eerste kleine concert. Aan het begin voelde ik me vet ongemakkelijk, maar later was het echt geweldig. Ging de gitarist voor ons poseren enzo (helaas was mijn zus d'r camera zo traag dat er net een foto werd gemaakt toen hij weer terug ging naar zijn normale positie), geweldig
Moet lukken zeker als Diedjee weer terug is , is ook een aardige topic vol kletserquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat vorig jaar SR 70 topics opleverde. We hebben nog zo'n 2 maanden om die andere 130 bij elkaar te krijgen.
2004quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mr Brightside is uit 2004... maar blijft een geweldige plaat, en beter laat ontdekt dan nooit
intieme concerten zijn gewoon het leukste , zou er 0,0 seconden over twijfelen als er keuze was tussen 200 man en 2000 manquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer bij een concert van Krezip geweest in een café in Keulen, ook met maar iets van 200 mensen. Geweldig![]()
En een concert in Oostenrijk, was wel een grotere zaal maar weinig publiek. Niemand durfde ook vooraan te staan. Ik wel hoor, en toen Jacqueline dan maar besloot om naar het publiek toe te gaan, gebruikte ze mij als steuntje om van het podium af te komen
Serieus? Wat vet!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk concert was dat. Las later dat Bnann het één van hun leukste concerten ooit vond (top5).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |