Hé, toen heb ik ze ook gezien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
Maar goed, daarvoor stonden ze in 2006 in Arnhem, ook niet echt lang geleden. Ik heb ze gezien in '93, in de Kuip. [/ouwelul]
Uuhm... * Brennel valt stilquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je niet durft gaan we allemaal mee als chaperon.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek ! zet het direct in m'n virtuele agenda![]()
Kraambezoek? je vrouw is zwanger?
Vriend van mij wordt over een maand papa, maar afgelopen weekend op kraamvisite geweest bij zn zus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Again Kids
En een vriend van me is gister avond Papa geworden van een dochter [ afbeelding ]
Kortom je vriend ga je wat minder vaak zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Again Kids
En een vriend van me is gister avond Papa geworden van een dochter [ afbeelding ]
Aaah okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nickname van mijn vrouw begint ook met een M
Gisteren een New Born en afgelopen twee weken van 4 kennissen gehoord dat ze zwanger zijn. Zo'n slechte zomer hebben we toch ook weer niet gehad, dat we met z'n allen heel dicht tegen elkaar moesten gaan liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vriend van mij wordt over een maand papa, maar afgelopen weekend op kraamvisite geweest bij zn zus.
Nogmaals gefeliciteerd dan!quote:
Lijkt me wel verstandig. Even voor het gezinnetje gaan zorgen. Maar dat krijg je wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom die vriend ga je wat minder vaak zien
Andrew zou een ontmoeting met mij op 't moment niet overleven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Andrew [ afbeelding ]
Youtube is mijn vriend op dit moment... [ afbeelding ]
iTunes de mijnequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Andrew [ afbeelding ]
Youtube is mijn vriend op dit moment... [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Andrew zou een ontmoeting met mij op 't moment niet overleven.
Nee, normaal ben ik niet agressief
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Van de meeste drie ef em luisteraars zou hij die ontmoeting allerminst prettig ervaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |