Nouja, veel gemaild en erg geïnteresseerd in haar geraakt... Ik zag haar wel zitten. Uiteindelijk gewoon de stoute schoenen aangetrokken en haar voor etentje uitgenodigd. Maarja... resultaat is bekend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh ja nou ik weet niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan, wel dat jullie mailden enzo, maar verder niet.
Mwah. Waarom zou ik nu nog afspreken of contact houden? Da's dan toch alleen maar toneelspel om aardig te zijn. Zit ze ondertussen knuffelend met een ander op de bank. Nee, dankje.quote:Heb je wel gelijk in, maar ik zou het persoonlijk nog kutter vinden om haar (in mijn geval hem) nooit meer te zien/spreken..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Dat maakt een mens dan wèl weer blij.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, veel gemaild en erg geïnteresseerd in haar geraakt... Ik zag haar wel zitten. Uiteindelijk gewoon de stoute schoenen aangetrokken en haar voor etentje uitgenodigd. Maarja... resultaat is bekend.
[..]
Mwah. Waarom zou ik nu nog afspreken of contact houden? Da's dan toch alleen maar toneelspel om aardig te zijn. Zit ze ondertussen knuffelend met een ander op de bank. Nee, dankje.
De Soulwax remix is veel toffer...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE doe normaal gewoon MGMT - Kids als request draaien. WOW !!!!![]()
![]()
Wat 'n track !!!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
Dat Hiiii! deed ik ook door dat nummer heen.
Heb ik dat woord nou zonder te weten van Michiel overgenomen?. (En Michiel van Annemic toch?)
Die is inderdaad ook heul erg tof ! maar ben allang blij dat de plaat eens tijdens MetMichielquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Soulwax remix is veel toffer...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vond Electric Feel anders ook niet kut hoor!
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Annemiekequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
schrijf je haar naam zo?ik schrijf altijd "gewoon"Annemiek
De "friend zone"... Brrrr, daar ben ik al iets te vaak in terecht gekomen. Daar begin ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, veel gemaild en erg geïnteresseerd in haar geraakt... Ik zag haar wel zitten. Uiteindelijk gewoon de stoute schoenen aangetrokken en haar voor etentje uitgenodigd. Maarja... resultaat is bekend.
[..]
Mwah. Waarom zou ik nu nog afspreken of contact houden? Da's dan toch alleen maar toneelspel om aardig te zijn. Zit ze ondertussen knuffelend met een ander op de bank. Nee, dankje.
Annemic is haar FOK! naam ;-).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
schrijf je haar naam zo?ik schrijf altijd "gewoon"Annemiek
* Sirolf heeft al 260.988 kijkers op z'n Otto-filmpje gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza heeft al meer dan 600 kijkers op dr blog gehad
Nou ja, dat ben jij, ligt misschien ook aan je leeftijd vergeleken met de mijne (hiermee zeg ik overigens niet dat jij oud bent, maar ik jong). Sterkte iig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft al 260.988 kijkers op z'n Otto-filmpje gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |