Dan heb je nooit het album Final Straw gehoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
De enigste plaat die leuk blijft van hun!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef Noortje. het volgende:
Goh, net toen ik dacht dat mijn dag niet veel erger kon worden ging ik door mijn enkel, schoot ik alles mis en begonnen mijn knie en heup te steken.
Korte training.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef Noortje. het volgende:
Goh, net toen ik dacht dat mijn dag niet veel erger kon worden ging ik door mijn enkel, schoot ik alles mis en begonnen mijn knie en heup te steken.
Ging half uur eerder weg vanwege huiswerkoverschot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Korte training.
Speel je bij Hanze Stars?
Dat werkte op mijn lachspieren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
Iemand opende op een ander forum een topic over een internetradio.
Krijgt ie zulkse reacties:
[..]
[..]
Hahaha!.
Dan kun je meer dan ik op zo'n ding.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Oh dit was het tweede liedje dat ik op de piano kon!
Oh ongetwijfeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan kun je meer dan ik op zo'n ding.
Dus jij gaat op de dag van de kaartverkoop om 7 uur bij het postkantoor liggen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metallica komt naar nederland!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dus jij gaat op de dag van de kaartverkoop om 7 uur bij het postkantoor liggen?
Dat heeft geen zin, de vvk is alleen online...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dus jij gaat op de dag van de kaartverkoop om 7 uur bij het postkantoor liggen?
Dan wordt het dus overnachten voor de deur van het datacentrum waar de server staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, de vvk is alleen online...
* Sersjee ziet dezelfde gruwel als afgelopen zaterdag weer gebeuren...
Oh oke, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, de vvk is alleen online...
* Sersjee ziet dezelfde gruwel als afgelopen zaterdag weer gebeuren...
Dan alleen nog wel even uitzoeken wáár in het datacentrum de server staat..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wordt het dus overnachten voor de deur van het datacentrum waar de server staat.
Alleen via ticketmaster.nl of livenation.nl, kan met cc, maar ook met ideal. Paypal weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb alleen nog nooit kaarten online gekocht! waar kan ik dat het beste doen? en heb je dan een creditcard nodig? of kan je ook met pay-pal betalen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh oke, dat kan natuurlijk ook.
Dat is echt stom, less fun. En heel erg stressen. Hoop niet dat mijn favoriete bands dat ooit gaan doen.
Eliza, heb je iDeal? Daar kan het vaak ook mee.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen via ticketmaster.nl of livenation.nl, kan met cc, maar ook met ideal. Paypal weet ik niet.
Vooral niet te snel opgeven, afgelopen zaterdag bij AC/DC was het voor mij zo'n 8 min. proberen om in de wachtrij terecht te komen en toen kostte het nog zeker 40 minuten voor ik er door was, maar ik heb begrepen da'k daar best wel mazzel mee heb gehad. Ik denk dat het zaterdag nog erger zal worden...
niet zeikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef Noortje. het volgende:
Ik word gek van die Kaiser Chiefs reclames.
Niet zo heel lang, afgelopen Pinkpopquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga zooooo hard mn best doen!!! ik MOET kaartjes hebben! weet je hoe lang het al geleden is dat zij hier een concert kwamen geven!
iDeal is zegmaar internetbankieren, als je ervoor kiest om op die manier te betalen moet je inloggen met de inloggegevens die je ook bij internetbankieren gebruikt, dan staat er het bedrag enzo, vervolgens krijg je je tancode, voer je die in en klik je op voltooien. Dan krijg je de bevestiging van je bestelling.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh das toch gewoon met je bankpas een 1malig incasso doen?![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, afgelopen Pinkpop
PINKPOP BABY!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, afgelopen Pinkpop
Ja, die miste ik ook al inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
tis wel n beetje dood hier eigenlijk!
waar is MAW! hij zou vandaag in men winkeltje langs komen
Pinkpop was ook twee uur!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een echt concert..van voor naar achter
![]()
ik ben wel n muts! ik moet zitplek hebben want zo een klein meisje tussen die grote mannen die bij de staanplaatsen staan te beuken
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pinkpop was ook twee uur!
OH JEZUS JONGENS, KAISER CHIEFS OVER DRIE DAGEN!
Al zenuwachtig ervoor?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OH JEZUS JONGENS, KAISER CHIEFS OVER DRIE DAGEN!
Ik wil ook kaarten, alleen staat er niet hoeveel ze kosten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
*knip lachebekjes
Metallica komt naar nederland!!!!!!
* muisje-eliza is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |