quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
It was Acceptable in the '80![]()
Ik ben van 1980
Het enigste waarvan je kunt zien is dat ze enigszins volwassen zijn, is het bierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zijn ook 32-jarigen die zich als een 6-jarige gedragen (kijk maar naar Gerard en Michiel op vrijdagavond).
6-jarigen zijn minder irritant, 11jarigen zijn zo aan het puberenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zijn ook 32-jarigen die zich als een 6-jarige gedragen (kijk maar naar Gerard en Michiel op vrijdagavond).
Sorry knul, ik heb geen Werthers Echte in huis...quote:
Nope, na de laatste uitzending a.s. donderdag ziet 'ie alleen nog een Disney-park en daarna gaat 'ie weer met het vliegtuig naar huis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef Sersjee het volgende:
Monterey, bekend van het festival.
Nou heb ik de reis niet helemaal in m'n hoofd, maar komt Michiel ook nog in staten als Arkansas en Texas? Want da's echt een heel andere wereld dan de kusten en noordelijker gelegen staten...
[Flauwe grap]En dan moet je op de weegschaal, en roepen ze: "Ik ga Noor wegen!" [/flauwegrap]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neeeeen!
Vind Noortje alleen een kutnaam, Noor is veel mooier.
Idd. Ik vind 't nu - na 30 levensjaren - wel es tijd om een leuk iemand tegen te komen die net als ik er echt voor wil gaan, leuke dingen wil doen, reizen enz. Het is heel vleiend dat mensen tegen me zeggen dat ik een 'heel aardige jongen' ben enz., maar daar heb ik niet zoveel aan. Dit was weer es een vrijgezelle dame van wie ik 't idee had dat het klikte (gezien mails en avondje eten) i.p.v. bezette vrouwelijke collega's die een beetje met me flirten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh, ik zou ook zo iets hebben van "alles of niets"
Ik had geen zin om weer weten in onzekerheid te zitten. Dat heb ik te vaak meegemaakt. Laatste keer een paar maanden geleden met een meid. Ook wezen eten, ook errug gezellig. Alleen zei die later dat ze 't jammer vond me niet een halfjaar laten te zijn tegengekomenquote:ik vind het wel goed dat je haar gemaild heb, nu hoef je niet in onzekerheid te zitten iig
Ik ook niet. Blegh. Zogenaamd tijd investeren in iets wat er toch nooit komt, maar wat je op dat moment nog niet helemaal realiseert.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De "friend zone"... Brrrr, daar ben ik al iets te vaak in terecht gekomen. Daar begin ik niet meer aan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[Flauwe grap]En dan moet je op de weegschaal, en roepen ze: "Ik ga Noor wegen!" [/flauwegrap]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry knul, ik heb geen Werthers Echte in huis...
Hee, je kopieert mijn flauwe grappen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[Flauwe grap]En dan moet je op de weegschaal, en roepen ze: "Ik ga Noor wegen!" [/flauwegrap]
En dat voor zo'n ouwe lul...quote:
Oooh! Dus dat was jouw mapje vol met flauwe grappen in wordbestanden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, je kopieert mijn flauwe grappen!
Ah oké.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niks, maar die opmerking van je deed me daar aan denken.
Heb ik dit net zitten typenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ik vind 't nu - na 30 28 levensjaren - wel es tijd om een leuk iemand tegen te komen die net als ik er echt voor wil gaan, leuke dingen wil doen, reizen enz. Het is heel vleiend dat mensen tegen me zeggen dat ik een 'heel aardige jongen' ben enz., maar daar heb ik niet zoveel aan. Dit was weer es een vrijgezelle dame van wie ik 't idee had dat het klikte (gezien mails en avondje eten) i.p.v. bezette vrouwelijke collega's die een beetje met me flirten.
Dan nog een grap over Noorwegen zelf:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, je kopieert mijn flauwe grappen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik dit net zitten typen [ afbeelding ]
Hoewel ik Noor leuk vind, denk ik dat ik Noortje leuker vind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah oké.
Dat is het probleem niet zo hoor (hoewel ik wel van 239857293587 mensen hoor - voor de duidelijkheid; één van mijn beste vriendinnen heet Noor en is kleiner dan ik ben): "Oh Noor en Noortje? - tegen Noor - Is Noortje je echte naam of vonden jullie dat handiger?"
- ik - "Eh, ik ben Noortje."
"Ooooooo maar dat is ook onlogisch/toevallig/grappig/onhandig... Heet je echt zo?!?!"
Eh ja, en net alsof onze ouders van te voren gingen bespreken wie er Noor en wie er Noortje zou gaan heten, omdat ze natuuurlijk al wisten wie van ons langer zou worden (ze kenden elkaar trouwens überhaupt niet, maar dat terzijde.)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen M - M!
Om 22:30 de rijdende rechter
Delen van de rekening is verplicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren! wil je n keertje uit ete met LL of RJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |