Hihihihihiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:13 schreef IQM het volgende:
En ik wil bij dezen Breathtaking een virtueel kusjes geven.Gewoon omdat het kan. En omdat ik vrolijk ben.
ELK MEISJE ZEGT DAT HARDOPquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef KingOfPop het volgende:
HihiZeg jij dat ook wel eens hardop?
Hmm nou niet echt HIHI, wel lachjes die erop lijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef KingOfPop het volgende:
HihiZeg jij dat ook wel eens hardop?
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ELK MEISJE ZEGT DAT HARDOP
En ik vind chicks die hihi doen wel schattig.
Ik ga nergens heen. Ik heb hier tietenquote:
Je kan ook hiernaartoe komen, dan heb ik 6 tieten (incl. de mijne jah) + voetbal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Ik heb hier tietenen euhmmmm, voetbal kan ik ook wel plaatjes van kijken?
Waar heb je die vier sletjes vandaan gehaald dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan ook hiernaartoe komen, dan heb ik 6 paar tieten (incl. de mijne jah) + voetbal.
Och ja, ik bedoelde 6 tieten, niet 6 paar tieten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar heb je die vier sletjes vandaan gehaald dan?
Je hebt zelf..?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan ook hiernaartoe komen, dan heb ik 6 paar tieten (incl. de mijne jah) + voetbal.
Geilquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan ook hiernaartoe komen, dan heb ik 6 tieten (incl. de mijne jah) + voetbal.
ik ook hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja zekergoede wiet ook zelfs.
Het ging haar niet om de wijn maar om de fles. Snap dat dan.quote:
Mental image.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het ging haar niet om de wijn maar om de fles. Snap dat dan.
Dario !quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hoorik mag alles.
En ik had een waterpijp gemaakt van een colaflesdat werkt wel!
quote:
Ik heb twee eckte waterpijpen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hoorik mag alles.
IK ZIE ZE ELKE DAG, EN NIET OP TVquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef gers het volgende:
BOH GEK IK ZAG NET EEN LEKKER WIJF OP NET5 ZO"N BLONDE SLOERIE
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
IK ZIE ZE ELKE DAG, EN NIET OP TV![]()
cup aa hihiquote:
succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dario !![]()
ff boodskapjes doen
kan datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hoorik mag alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |