quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
Een smaatje van 16quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef KingOfPop het volgende:
Meld ons even de sappige details over de kleindochters van de nieuwe vriend van je oma..
Sounds like a nice family to me.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een smaatje van 16was opzich wel te doen maar ik hield mij meer bezig met het bier
Beetje gezopen met wat gasten en een jointje gerookt
Iets met "een goede meid is...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Studieontwijkend gedrag: ik ben de friteuse aan het schoonmaken![]()
OMG
Neee, verstandige ...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Iets met "een goede meid is.............
Oke, een foto van een dronken Jos dan maarquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
Maar Jos, wie van die pics uit de OP ben jij nu eigenlijk
Die ziet er idd niet erg nuchter uit nee.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke, een foto van een dronken Jos dan maar![]()
[ afbeelding ]
De middelste
Die andere 2quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste
Mjaaaamnnou, oke.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Komt op het zelfde neer, niet waar?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste
HOAX!!1!!11quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste
Is ie schoon, denk je bij jezelf "laat ik hem maar weer eens gebruiken"quote:
lol, die klapjostie geheel linksquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste
Niet haten naar mn homiesquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
We hebben alleen nog maar half volle chocomel.Nu moet ik 2 pakjes drinken.
![]()
![]()
Zelfde avond even later, toch aan het hosselenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HOAX!!1!!11
Er staan geen gehosselde chicks omheen.
Voorlopig even nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is ie schoon, denk je bij jezelf "laat ik hem maar weer eens gebruiken"
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, maar begrijp ik dat nou goed, zat jij nou familie te hosselen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zelfde avond even later, toch aan het hosselen
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Deze foto is oudquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey, maar begrijp ik dat nou goed, zat jij nou familie te hosselen?
Ik lees net dat dit poging tot incest is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zelfde avond even later, toch aan het hosselen
[ afbeelding ]
Meisjes dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
jongens .. undercover in nederland is weer keurig..
Jwz !quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik lees net dat dit poging tot incest is?
Mensen geilen op hun eigen ego ja, als je dat bedoelt..?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jwz !
Zijn we niet allemaal aandachtshoeren?
Nicccccccceeee.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Deze foto is oud
En mn familiefeest was van de nieuwe vriend van mn oma die 80 werd. Geen familie dus
Je denkt dat je d'r kan hosselen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:59 schreef Sackboy het volgende:
Ik verzamel foto's van deze sma.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had eerst lang haar, en nu is het weer lekk0r kortquote:
Jawelquote:
Verse spanning in de slaapkamer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawelmijn opa en oma zijn zo'n 15 jaar geleden gescheiden
Mijn opa had gelijk al een nieuwe vriendin van 12 jaar jonger en mijn oma heeft 3 jaar geleden haar nieuwe vlam gevonden
Ik ook.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:59 schreef Sackboy het volgende:
Ik verzamel foto's van deze sma.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg opeens allemaal visioenen over kraamschudden enzulksquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawelmijn opa en oma zijn zo'n 15 jaar geleden gescheiden
Mijn opa had gelijk al een nieuwe vriendin van 12 jaar jonger en mijn oma heeft 3 jaar geleden haar nieuwe vlam gevonden
Wattes?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Krijg opeens allemaal visioenen over kraamschudden enzulks
Zou het een Nederlandse zijn dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je denkt dat je d'r kan hosselen?
Ga jij je eigen chicks eens zoekenquote:
Hou opquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verse spanning in de slaapkamer.
Jij schijt nu al drie kleuren?quote:
Nou ze heeft nog best een Europees uiterlijk. Maar die andere sma + de posters aan de muur doen mij vermoeden dat het om een Amerikaanse gaat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij ooit zo ene in Nederland zien lopen?
quote:
HEE een beetje reZzpect hehquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij schijt nu al drie kleuren?Aangezien je binnenkort 80 wordt..
Beweerde lakitu niet een vriendin te hebben die een amerikaans uiterlijk had?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar serieus, je ziet soms wel chica's waarvan je zeker weet dat ze Amerikaans zijn.
Dat heb ik, ook voor jouquote:
Serieus waar, wat een sneue gast ben je danquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Beweerde lakitu niet een vriendin te hebben die een amerikaans uiterlijk had?
Stiltequote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nuja, vers. Ze zijn beide al een beetje op leeftijd he.
Die linker is zeker Nederlandse, met der pittige en vlotte kapselquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar serieus, je ziet soms wel chica's waarvan je zeker weet dat ze Amerikaans zijn.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat heb ik, ook voor joumaar jij laat je zo snel kennen..
![]()
Weet niet wat Lakitu beweerde, maar ik word wel moe van die users die steeds beweren die chicks op die jailbait foto's persoonlijk te kennen. Zoals deze:quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Beweerde lakitu niet een vriendin te hebben die een amerikaans uiterlijk had?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar heb ik drie jaar mee in de klas gezeten
Boh gek, schuurpapier is er niks bijquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal het op die leeftijd soppen of schuren zijn?
De expert spreektquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Boh gek, schuurpapier is er niks bij
Dat weet jij dan weer, was je erbij? Deed je ook mee?quote:
Aangezien ik bijna 80 word...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer, was je erbij? Deed je ook mee?
quote:
HALLOquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:13 schreef gers het volgende:
HALLO FOKKERTJES IK BEN PROFESSIONEEL FOTOGRAAF
WIL JE GRAAG MODEL WORDEN VOEG ME TOE OP MSN
PM ME VOOR HET ADRES
MAXIMALE LEEFTIJD 16
Wel verdraaid...quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:13 schreef gers het volgende:
MAXIMALE LEEFTIJD 16
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HALLO
IK BEN EEN SPONTANE VENT VAN 88 JAAR
IK MAAK GRAAG FOTO'S VAN DE DAAD
GEGEVENS GAARNE VIA PM
jij mag ook wel model worden hoorquote:
Hiep hoi.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
TEVENS JIHAD IK DE FIPO
picsquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LATER GAST, OHHHHHHHH EN IK HAD GISTER NOG 1 GEHOSSELD![]()
ZUIPZE NOG, MIJN NEGER
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LATER GAST, OHHHHHHHH EN IK HAD GISTER NOG 1 GEHOSSELD![]()
ZUIPZE NOG, MIJN NEGER
quote:
Nee, na Ajax was ik zo verschrikkelijk dronken dat ik daarna met uitgaan bitter weinig heb gepresteerd.quote:
Ja ben bij de laatste 2 bekerfinales geweest, tegen psv en az.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, na Ajax was ik zo verschrikkelijk dronken dat ik daarna met uitgaan bitter weinig heb gepresteerd.
De sfeer was echt top, sinds tijden niet zo mooi geweest. Was je naar de bekerfinale? Daar was het mee te vergelijken.
trustequote:Op maandag 20 oktober 2008 00:00 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen ik ga pitten, later!
Neehoor, ik heb herfstvakantiequote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef McFearless het volgende:
Het is nog geeneens twaalf uur en iedereen ligt alweer gestrekt. STERF!
Ik mag leven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef McFearless het volgende:
Het is nog geeneens twaalf uur en iedereen ligt alweer gestrekt. STERF!
Laatste kwartiertje was hetzelfde! Alleen tegen AZ was zo mooi, iedereen deed mee, hele verlenging zingen, zo hoort het.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ben bij de laatste 2 bekerfinales geweest, tegen psv en az.
Dat was echt meesterlijk, met 15000 man jelelelelele ajax amsterdam en dat een kwartier lang ofzo
Nog nooit meegemaakt dat een lied zo lang zo massaal door bleef gaan.
Ik ook.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb herfstvakantie
Natuurlijk, want jij vind scenegirls geil.quote:
Dan moet het wel mooi geweest zijn ja, lees op forums/gastenboeken ook allemaal positieve reacties. Toen tegen AZ, wat een dag was dat zegquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Laatste kwartiertje was hetzelfde! Alleen tegen AZ was zo mooi, iedereen deed mee, hele verlening zingen, zo hoort het.
Haha, inderdaad, dat was echt top. Zaterdag is sowieso beter, omdat iedereen vrij is de dag daarna en dus iedereen zuipt. Daardoor trekken ook de laffe 'supporters' hun bek open en dat zorgt voor een mooie sfeer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moet het wel mooi geweest zijn ja, lees op forums/gastenboeken ook allemaal positieve reacties. Toen tegen AZ, wat een dag was dat zegMisschien wel leukste wedstrijd die ik ooit live heb gezien. Zenuwslopende penalty's met een goed einde
![]()
Net als toen roda thuis halve finale beker. KJH scoort met omhaal in 94e minuutIk viel 4 rijen naar beneden maar het boeide me geen fuck. En in de verlenging deed het hele stadion mee. Zelfs de bobo's.
Ik pleit dan ook voor zaterdagavond wedstrijden, altijd 10x zoveel meer sfeer dan zondags.
IK WIL BEWIJS!!!!!!!!!!!11quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
Vrouwen met een bierfles in hun kont zijn best lelijk
Tofjesquote:
Vrouwen met een snor en baard ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
Vrouwen met een bierfles in hun kont zijn best lelijk
Dat zijn mannen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen met een snor en baard ook
Waarom spelen ze eigenlijk niet altijd op zaterdag. Mag dat niet van Job Cohen of van de KNVB? Bij psv spelen ze ook altijd op zaterdagavond.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, dat was echt top. Zaterdag is sowieso beter, omdat iedereen vrij is de dag daarna en dus iedereen zuipt. Daardoor trekken ook de laffe 'supporters' hun bek open en dat zorgt voor een mooie sfeer.
Nee, bejaarden.quote:
Geen idee, maar zaterdag komt mij beter uit ivm voetballen op zondag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom spelen ze eigenlijk niet altijd op zaterdag. Mag dat niet van Job Cohen of van de KNVB? Bij psv spelen ze ook altijd op zaterdagavond.
Eerst verander je in een bejaarde, dan in een man, daarna in een kut, maar dan besef je dat de hemel niet bestaat en je in de hel zit omdat je geen handjes meer hebt om mee aan jezelf te prutsen en vervelen of om jezelf te scherenquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bejaarden.
Of veranderen die langzaam in mannen?![]()
Kuuuutttt
Whehe, ik zag eens zo'n oud vrouwtje met een baard, ik moest zowat kotsen, wat ranzig zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bejaarden.
Of veranderen die langzaam in mannen?![]()
Kuuuutttt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Eerst verander je in een bejaarde, dan in een man, daarna in een kut, maar dan besef je dat de hemel niet bestaat en je in de hel zit omdat je geen handjes meer hebt om mee aan jezelf te prutsen en vervelen
en je kan jezelf ook niet scheren dan, dus dan wordt het langzamerhand nog erger:: vergelijk het met haargroei op je kop maar dan 20 keer zo snel, en 20 keer zo stinkendquote:
Trustenquote:
Ja, en als ze nog bezaait is met wratten dan is het feest helemaal compleetquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, ik zag eens zo'n oud vrouwtje met een baard, ik moest zowat kotsen, wat ranzig zeg.
sorryquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ook al zei je niet zo veel
Het is je vergevenquote:
Nou, daar heb ik niet zoveel ervaring mee, dat het zo snel groeit als hoofdhaar...quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en je kan jezelf ook niet scheren dan, dus dan wordt het langzamerhand nog erger:: vergelijk het met haargroei op je kop maar dan 20 keer zo snel, en 20 keer zo stinkend![]()
maar dat zou jij moeten weten als vrouw
Neehee, zeg dat nou niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en als ze nog bezaait is met wratten dan is het feest helemaal compleet
echt nietquote:
Stinkende adem?quote:
Nee, dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:42 schreef gers het volgende:
[..]
echt niet![]()
want anders kan ik echt niet slapen hoor
Jouw geest is flink verziekt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stinkende adem?
Losbladderende bejaarde huidschilfers?
Paars haar (je weet wel, als de haarkleuring mislukt is) ?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet hebben![]()
Ga maar lekker slapen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jouw geest is flink verziekt.Mijne nu ook.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Steunzolen
- Nieuwe heupen
- Rollators
- Vleeskleurige panty's
wil het niet wetenquote:
Incontinentieslips?quote:
GADVERDAMME 4EBEquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incontinentieslips?
Oke, nu ga ik zelf bijna over m'n nek.
Sorry hoor...quote:
JAquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor...![]()
Krijg je nu nachtmerries?
Oepsquote:
Hihi, ik bedoel... laat een lampje branden?quote:
Dag dagquote:
EN MAAR LACHEN HEquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi, ik bedoel... laat een lampje branden?
maar hoofdhaar groeit uiterst langzaam, dus je geeft toe dat je elke 2 dagen een oerwoud tussen je benen hebt, inclusief aapjes die door de bomen slingeren ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik niet zoveel ervaring mee, dat het zo snel groeit als hoofdhaar...
Owkeeej... anyways..
Trustenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:00 schreef gers het volgende:
[..]
EN MAAR LACHEN HE![]()
ik ga toch proberen te slapen dan maar een lampje aanlaten![]()
truste 4 ebe
Nou... neeequote:Op maandag 20 oktober 2008 01:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar hoofdhaar groeit uiterst langzaam, dus je geeft toe dat je elke 2 dagen een oerwoud tussen je benen hebt, inclusief aapjes die door de bomen slingeren ?
Giobarde?quote:
GERS !quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:02 schreef gers het volgende:
NOORSBLOED![]()
ik ging slapen sorry![]()
heel veel plezier op je werk![]()
en wees lief voor je noorse
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GERS !![]()
![]()
Dit is mijn laatste vrije nacht.
Begin morgen weer.
En ik ben altijd lief voor mijn Noorse
Ik leef nogquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Leven er hier nog wel mensen ?
Of is iedereen dood
Ze is hier niet nuquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
SNEL JE NOORSE VERWENNEN
nu ga ik echt slapen
Ben jij ook gezellig dan ?quote:
Mijn ogen doen pijn van de spelfoutenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:03 schreef julian6 het volgende:
http://wijzijntegenmarcdutroux.hyves.nl/
JE MEENT HET.
klacht: nutteloze kut hyves
jaaaah inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou... neee![]()
Overgesproken...
Nee hoezo ?quote:
Ik sla ze altijd over als ik naar de dierentuin gaquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jaaaah inderdaadaapen gooien namelijk altijd met hun eigen schijt
![]()
quote:
Deze herfstvakantie ben je zeker ook geweest ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sla ze altijd over als ik naar de dierentuin ga
Dit klinkt alsof ik de dierentuin plat loop, maar dat is niet zo
mensen uit normale delen van NL hebben deze week vakantie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Deze herfstvakantie ben je zeker ook geweest ?
Heb deze week herfstvakantiequote:Op maandag 20 oktober 2008 01:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Deze herfstvakantie ben je zeker ook geweest ?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
mensen uit normale delen van NL hebben deze week vakantie.
Gewoon wat rare geluiden maken en je bosje laten zien:: dan denken ze dat je een nieuw stukje regen-woud komt brengen om de dierentuin meer inhoud te geven en dan mag je gewoon gratis naar binnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb deze week herfstvakantie![]()
Mwoah, ik ga 1 keer in de 2-3 jaar naar een dierentuin... zo goedkoop zijn die dingen nou ook weer niet
Meneer heeft ervaring?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon wat rare geluiden maken en je bosje laten zien:: dan denken ze dat je een nieuw stukje regen-woud komt brengen om de dierentuin meer inhoud te geven en dan mag je gewoon gratis naar binnen(bij de dierentuin dan hé)
VISJES?!quote:
ik heb een bod uitgebrachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/201957983
Ooit heh
ik ga nooit naar dierentuinen, dalijk stoppen ze mij in een kooi met tong80quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik ga nooit naar dierentuinen, dalijk stoppen ze mij in een kooi met tong80
nee, ik zit liever in een hokje met breathtakingquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je vindt tong 80 niet zo aardig dat je met hem in een kooitje wil zitten ?
Dat je uberhaupt zo'n bedrag kan bieden...quote:
Sealife in Scheveningen...quote:
ik zou het droog vinden als ik er nog serieus antwoord op krijg ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt zo'n bedrag kan bieden...![]()
Handig voor als je een olifant wilt kopen?!
Het duurde even maar:quote:
En bedankt ben aan het eten ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incontinentieslips?
Oke, nu ga ik zelf bijna over m'n nek.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
IK GA NAAR OASIS, woehowehehwhehwheoheworn
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemoggel, zijn jullie eindelijk wakker?
Ja, dat dacht ik dus ook jaquote:
mag ik je aanrakenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
amper, ik zou vanaf 8 uur nieuwe kozijen enzo krijgen...zit dus al vanaf 8 uur met m'n poffertjes porum op die semi-polen te wachtenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
dusseldorfquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook ja. 19 januari naar Dusseldorf (
) En vrijdag gaat de kaartverkoop van start voor Wembley
Hoiquote:
Nee, viespeukquote:
Ik zit al vanaf 7 uur op kantoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
amper, ik zou vanaf 8 uur nieuwe kozijen enzo krijgen...zit dus al vanaf 8 uur met m'n poffertjes porum op die semi-polen te wachten
Echt te vroeg, maar wel om 3 uur klaar met werken. En dan de rest van de middag rondjes scheuren in een BMWquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanaf 7 uur![]()
Wat gruwelijk faal zeg.
Een 316i met M velgen, een M3 badge op de kofferklep, een luchthapper op de motorkap en M3 spiegels natuurlijkquote:
Ik boek je d'r uit met mijn bak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een 316i met M velgen, een M3 badge op de kofferklep, een luchthapper op de motorkap en M3 spiegels natuurlijk
OT: je bent gewoon jaloers
Net alsof ik daar ook maar één minuut van wakker zal liggenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik boek je d'r uit met mijn bak.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een 316i met M velgen, een M3 badge op de kofferklep, een luchthapper op de motorkap en M3 spiegels natuurlijk
OT: je bent gewoon jaloers
Wel als ik je voorbij boek bij het stoplicht. Moet je eerst wel even zeggen waar je werktquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik daar ook maar één minuut van wakker zal liggen
quote:met de verkeersinformatie
er staan 3 files a2 tussen groningen en zwitserland 1000 km
a28 tussen flevoland en azie 3800 km
a27 tussen maastricht en polen 300 km
Ja, dat zou je wel willen he?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel als ik je voorbij boek bij het stoplicht. Moet je eerst wel even zeggen waar je werkt.
Iets vaags met het plannen van een cursus. En jij?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wou ook al zeggen ja![]()
Wat ben jij aan het doen, jitzzzze?
Net gefapt, gefrituurd, zo even douchen en van kwart over 1 tot 5 stage.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets vaags met het plannen van een cursus. En jij?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net gefapt, gefrituurd, zo even douchen en van kwart over 1 tot 5 stage.
Dat ga ik natuurlijk niet zeggen. Mijn naam komt zo weinig voor; dan maak ik mezelf te herkenbaar als ik dat hier ga zeggen.quote:
Hahahahahaa, wat een kutnaam moet dat zijn zegquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
En nee, dat zit ik niet te verzinnen.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahaa, wat een kutnaam moet dat zijn zeg
Henk-Karelquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtIk gok op 'Adelwijn' of 'Jan-Diederik'.
quote:135 resultaten gevonden voor jitze (0,028 seconden)
wtf, jij zei een keer dat je in Amsterdam werktequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal fout jongens. En ik werk ook niet in Amsterdam
Het was geen gok of jij het was ofzo, ik moest gewoon lachen omdat er echt mensen zijn die Jitze, Jelle-Jitze of Jitze-Sjoerd hetenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal fout jongens. En ik werk ook niet in Amsterdam
Ja daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, jitzzzze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Bovendien woont ie in Amsterdam, en jitze ook volgens zn fobo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan kloppen, die gast op die hyve houdt van kitesurfen, en jitzeeee draagt gaastra.
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAA.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
jitzzzze draagt gaastra unisex jassen
quote:Geert Willem (104)
14 okt, 10:30
hee kerel, nee man! Ga morgen proberen in eindhoven te scoren! Hoest nou? Heb nog een vette link
http://www.ghostrobot.com/spots/joey-garfield/work-it-out.html
Alles wijst erop van welquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Geert-Wilem, Wouter-Friso, en Jitze-Jaap, het zal godver toch ook niet![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
En bij die hyves staat bij muziek red hot chilli peppers, en in z'n fobo staat
[ afbeelding ]
iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Raar trouwens, dat jitzzzze niet meer reageert
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |