quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo zie je maarweer dat ras belangrijker is dan politiek stroming
Reuters/C-SPAN/Zogby Poll: Obama 47.8%, McCain 45.1%
McCain en Palin komen eraan![]()
![]()
[..]
Ze staat er echt zo bij van: *hahah, ja, shit die grapjes zijn nog bijna werkelijkheid ook, haha*quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:47 schreef qonmann het volgende:
Sarah Palin haar optreden
http://www.nbc.com/Saturd(...)in-cold-open/773761/
Doet ze erg goed mi.
Nogal kortzichtig om dat op basis van één peiling te stellen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk het nog steeds niet. Toen ik een paar maanden geleden riep dat Obama zou winnen was dat natuurlijk een gok. Nog steeds wel een beetje, maar wel geïnformeerde.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zei het al eens eerder maar McCain kan zomaar eens winnen.
Ik zie Obama geen fouten meer begaan. Er zijn twee mogelijkheden over:quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds niet. Toen ik een paar maanden geleden riep dat Obama zou winnen was dat natuurlijk een gok. Nog steeds wel een beetje, maar wel geïnformeerde.
In de popular vote zal het gat niet 10 punten zijn, en dus verwacht ik wel dat de polls een beetje krapper zullen worden, waar het echter om gaat is dat McCain nog steeds niet aan het inlopen is in electoral votes.
Nogmaals, het is een gok, er kan immers veel gebeuren in 2 weken.
- Een terroristische aanslagquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie Obama geen fouten meer begaan. Er zijn twee mogelijkheden over:
- McCains tactiek werkt
- Er gebeurt wat met Obama
Dan worden het wel een paar goede jaren voor Stewart en Colbert.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:51 schreef Klopkoek het volgende:
Als McCain het wordt en overlijdt kunnen we soaptaferelen verwachten die we al eerder bij de LPF hebben gezien
Dat zou van die terroristen heel dom zijn. Moet je vooral doen, krijg je McCain als tegenstander.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
- Een terroristische aanslag
- Een nieuw internationaal conflict (Israel valt Iran aan of andersom bijvoorbeeld)
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed dat je ze noemt, die twee knakkers zijn voor mij de reden dat ik wel een beetje kan begrijpen waarom Amerikanen Republikeins stemmen. De arrogantie ('wij zijn van de Volvo rijdende high culture') spat er gewoon vanaf.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan worden het wel een paar goede jaren voor Stewart en Colbert.
de statewide polls lopen altijd wat achter op de nationwide polls.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds niet. Toen ik een paar maanden geleden riep dat Obama zou winnen was dat natuurlijk een gok. Nog steeds wel een beetje, maar wel geïnformeerde.
In de popular vote zal het gat niet 10 punten zijn, en dus verwacht ik wel dat de polls een beetje krapper zullen worden, waar het echter om gaat is dat McCain nog steeds niet aan het inlopen is in electoral votes.
Nogmaals, het is een gok, er kan immers veel gebeuren in 2 weken.
Eerlijk gezegd had ik van jou ook geen gevoel voor humor verwacht...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Goed dat je ze noemt, die twee knakkers zijn voor mij de reden dat ik wel een beetje kan begrijpen waarom Amerikanen Republikeins stemmen. De arrogantie ('wij zijn van de Volvo rijdende high culture') spat er gewoon vanaf.
Humor, wat is dat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik van jou ook geen gevoel voor humor verwacht...
Niet net voor de verkiezingen denk ik, misschien daarna nog, maar ook dat betwijfel ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zou van die terroristen heel dom zijn. Moet je vooral doen, krijg je McCain als tegenstander.
Bush kan zelf ook een conflictje starten maar dat lijkt me ook erg dom, er zijn wel geruchten dat hij dat gaat doen maarja.
Second season? gemist hoeveel seizoenen 'look a likes' McComplain's de revue zijn gepasseerd?quote:
Terroristen hebben er alleen wat aan als Amerika raar gaat doen en overal oorlog blijft voeren. Als ze gaan onderhandelen hebben niets meer om tegen te schreeuwen. McCain is voor de meeste terroristen een betere president om te hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Dat zou van die terroristen heel dom zijn. Moet je vooral doen, krijg je McCain als tegenstander.
Bush kan zelf ook een conflictje starten maar dat lijkt me ook erg dom, er zijn wel geruchten dat hij dat gaat doen maarja.
Maar waarom denk je dat Obama economisch meer inzicht heeft?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:28 schreef DustPuppy het volgende:
En ik heb het al eerder gezegd. Door het slechte economische inzicht van McCain en de zwart-wit houding ten opzichte van de huidige oorlogen is Amerika met een McCain & Palin aan het roer alleen maar sneller zijn hegomonie kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |