quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo zie je maarweer dat ras belangrijker is dan politiek stroming
Reuters/C-SPAN/Zogby Poll: Obama 47.8%, McCain 45.1%
McCain en Palin komen eraan![]()
![]()
[..]
Ze staat er echt zo bij van: *hahah, ja, shit die grapjes zijn nog bijna werkelijkheid ook, haha*quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:47 schreef qonmann het volgende:
Sarah Palin haar optreden
http://www.nbc.com/Saturd(...)in-cold-open/773761/
Doet ze erg goed mi.
Nogal kortzichtig om dat op basis van één peiling te stellen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk het nog steeds niet. Toen ik een paar maanden geleden riep dat Obama zou winnen was dat natuurlijk een gok. Nog steeds wel een beetje, maar wel geïnformeerde.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zei het al eens eerder maar McCain kan zomaar eens winnen.
Ik zie Obama geen fouten meer begaan. Er zijn twee mogelijkheden over:quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds niet. Toen ik een paar maanden geleden riep dat Obama zou winnen was dat natuurlijk een gok. Nog steeds wel een beetje, maar wel geïnformeerde.
In de popular vote zal het gat niet 10 punten zijn, en dus verwacht ik wel dat de polls een beetje krapper zullen worden, waar het echter om gaat is dat McCain nog steeds niet aan het inlopen is in electoral votes.
Nogmaals, het is een gok, er kan immers veel gebeuren in 2 weken.
- Een terroristische aanslagquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie Obama geen fouten meer begaan. Er zijn twee mogelijkheden over:
- McCains tactiek werkt
- Er gebeurt wat met Obama
Dan worden het wel een paar goede jaren voor Stewart en Colbert.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:51 schreef Klopkoek het volgende:
Als McCain het wordt en overlijdt kunnen we soaptaferelen verwachten die we al eerder bij de LPF hebben gezien
Dat zou van die terroristen heel dom zijn. Moet je vooral doen, krijg je McCain als tegenstander.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
- Een terroristische aanslag
- Een nieuw internationaal conflict (Israel valt Iran aan of andersom bijvoorbeeld)
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed dat je ze noemt, die twee knakkers zijn voor mij de reden dat ik wel een beetje kan begrijpen waarom Amerikanen Republikeins stemmen. De arrogantie ('wij zijn van de Volvo rijdende high culture') spat er gewoon vanaf.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan worden het wel een paar goede jaren voor Stewart en Colbert.
de statewide polls lopen altijd wat achter op de nationwide polls.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds niet. Toen ik een paar maanden geleden riep dat Obama zou winnen was dat natuurlijk een gok. Nog steeds wel een beetje, maar wel geïnformeerde.
In de popular vote zal het gat niet 10 punten zijn, en dus verwacht ik wel dat de polls een beetje krapper zullen worden, waar het echter om gaat is dat McCain nog steeds niet aan het inlopen is in electoral votes.
Nogmaals, het is een gok, er kan immers veel gebeuren in 2 weken.
Eerlijk gezegd had ik van jou ook geen gevoel voor humor verwacht...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Goed dat je ze noemt, die twee knakkers zijn voor mij de reden dat ik wel een beetje kan begrijpen waarom Amerikanen Republikeins stemmen. De arrogantie ('wij zijn van de Volvo rijdende high culture') spat er gewoon vanaf.
Humor, wat is dat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik van jou ook geen gevoel voor humor verwacht...
Niet net voor de verkiezingen denk ik, misschien daarna nog, maar ook dat betwijfel ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zou van die terroristen heel dom zijn. Moet je vooral doen, krijg je McCain als tegenstander.
Bush kan zelf ook een conflictje starten maar dat lijkt me ook erg dom, er zijn wel geruchten dat hij dat gaat doen maarja.
Second season? gemist hoeveel seizoenen 'look a likes' McComplain's de revue zijn gepasseerd?quote:
Terroristen hebben er alleen wat aan als Amerika raar gaat doen en overal oorlog blijft voeren. Als ze gaan onderhandelen hebben niets meer om tegen te schreeuwen. McCain is voor de meeste terroristen een betere president om te hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Dat zou van die terroristen heel dom zijn. Moet je vooral doen, krijg je McCain als tegenstander.
Bush kan zelf ook een conflictje starten maar dat lijkt me ook erg dom, er zijn wel geruchten dat hij dat gaat doen maarja.
Maar waarom denk je dat Obama economisch meer inzicht heeft?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:28 schreef DustPuppy het volgende:
En ik heb het al eerder gezegd. Door het slechte economische inzicht van McCain en de zwart-wit houding ten opzichte van de huidige oorlogen is Amerika met een McCain & Palin aan het roer alleen maar sneller zijn hegomonie kwijt.
Ik denk dat Obama de financien beter voor elkaar heeft dan McCain, kijk maar es naar het verschil in campagne geld.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat Obama economisch meer inzicht heeft?
Het zijn allebei geen economen helaas, dan hadden we Michael Bloomberg moeten hebben eigenlijk.
De hegenomie van de VS zal misschien wel afnemen, maar kwijt zijn ze hem nog lang niet. Het duurt nog decennia voor de Chinese economie überhaupt in de buurt zal komen van de Amerikaanse, en dat is het enige land dat momenteel een kans lijkt te maken.
Het wordt een Obama landslide en elke LV model zal het goed fout hebben. Ik ben er alleen maar blij mee want dan gaan die Democraten voor de verandering een keer massaal stemmen. West Virginia, Georgia, North Dakota, Indiana, Nebraska-1 en Montana maken ook goede kans om iin het Obama rijtje komen. Read My lips: 402 electorale stemmen voor Obama.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zei het al eens eerder maar McCain kan zomaar eens winnen.
Dat is natuurlijk een bogus reden. Of wil je met behulp van vele donaties onder de 200 dollar de recessie voorkomen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik denk dat Obama de financien beter voor elkaar heeft dan McCain, kijk maar es naar het verschil in campagne geld.
Een president hoeft niet alles te weten maar voldoende te weten om juiste beslissingen te nemen en advies te vragen van deskundigen. Bij McCain komt het allemaal over alsof hij niet weet bij wie hij terecht moet en dat hij handelt naar de waan van de dag.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat Obama economisch meer inzicht heeft?
Het zijn allebei geen economen helaas, dan hadden we Michael Bloomberg moeten hebben eigenlijk.
De hegenomie van de VS zal misschien wel afnemen, maar kwijt zijn ze hem nog lang niet. Het duurt nog decennia voor de Chinese economie überhaupt in de buurt zal komen van de Amerikaanse, en dat is het enige land dat momenteel een kans lijkt te maken.
Wanneer je vanaf begin af aan, al als verliezer moet toekijken,doordat je de verkeerde keuzes maakt, maak je wat mij betreft geen goede indruk!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een bogus reden. Of wil je met behulp van vele donaties onder de 200 dollar de recessie voorkomen?
McCain heeft gekozen voor publieke financiering, dus hij zit aan een limiet. Bush kreeg overigens ook record-bedragen binnen, en had een MBA van Harvard, dus hoeveel waarde je aan dergelijke dingen moet hechten weet ik ook niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik denk dat Obama de financien beter voor elkaar heeft dan McCain, kijk maar es naar het verschil in campagne geld.
Het laat zien dat hij meer mandaat heeft bij het volk dan McCain. McCain kansen liggen voornamelijk in de anti-Obama vote en voor hemzelf is dat broodmager. Als de Republikeinen niet zoveel conservatieve Republikeinse kandidaten in de race hadden dan zou McCain hier niet belandt zijn. De Republikeinen zijn niet zo blij met McCain al helpt Palin een end en moet men blij zijn dat het niet Obama vs Romney of Guiliani is geworden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een bogus reden. Of wil je met behulp van vele donaties onder de 200 dollar de recessie voorkomen?
Klopt. Bin Ladens boodschap in 2004 werd dan ook door de CIA gezien als een poging Bush in het Witte Huis te houden. Extremisten hebben elkaar nodig. Bush en Ahmedinejad, bijvoorbeeld. Wilders en zijn meute moslims.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
McCain is voor de meeste terroristen een betere president om te hebben.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Dit is die achterlijke trut waar Powell het ook over had op CNN:
Beetje proberen het McCarthyism te reanimeren, en nog serieus zijn ook...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]!!!! Are they Anti-America or Pro-America.
Ik kom even niet meer bij. Een commissie in de media die gaat bepalen of senatoren pro of anti zijn? Laat me raden, pro als het overeenkomt met de gedachte van de commissie, en anti in het tegenovergestelde geval?
.
Hij heeft zelf ook gezegd dat die presentatie de grootste smet op zijn carrière is geweest.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, waarom Bush dan niet? Ik geloof best dat hij van gedachten is veranderd sindsdien, en misschien ook wel dat hij gedeeltelijk was misleid, maar een compleet onschuldige pion gaat er bij mij niet in.
Prima, dat zal hij ook wel menen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook gezegd dat die presentatie de grootste smet op zijn carrière is geweest.
Ik denk ook niet dat Bush zo makkelijk vergeven zal worden. Maar Powell werd natuurlijk altijd al gezien als de drijvende kracht achter de diplomatieke acties tegen Saddam. Zijn ruzies met Rumsfeld, Cheney en Wolfowitz zijn breed uitgemeten in de pers. En toen hij uiteindelijk zijn steun aan die oorlog gaf was dat op een periode dat eigenlijk heel Amerika en zelfs een groot deel van de wereld al overtuigd waren van de WMD's. Die bron die ik vanmorgen aanhaalde meld ook dat hij als Secretary of State een disapproval had van 5%. Er werd zelfs grappend aan toegevoegd dat zoiets meer nummers zijn voor de Kerstman.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Prima, dat zal hij ook wel menen.
Zou wel een goede zijn als Bush nog eens zo'n ommezwaai maakt straks, alhoewel ik niet denk dat hij op dezelfde mate van vergeven en vergeten kan rekenen als Powell, tenzij hij Obama gaat steunen voor 2012
Nou. Geweldig. En nu?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef Monidique het volgende:
Gisteren dacht ik het: het beste zou zijn als de interviewer vraagt of Powell al wist op wie hij gaat stemmen, waarna Powell ' ja' zegt en begint uit te leggen wat hij zoekt in een president en waarom het een en ander goed of fout is, waarna hij eindigt met: 'en daarom kies ik voor Obama'. Leek mij retorisch het best.
Hagel, Lugar. Nee, die laatste had McCain al gesteund? Hm...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Dit is denk ik belangrijker dan Lieberman voor McCain. Het positieve hieraan is dat de Republikeinen misschien meer gaan inzien dat de koers verkeerd is, dus wie zal de volgende Republikein voor Obama worden?
Geen grotere? Een echte knaller zou gewoon leuk zijn, zeker een paar dagen na Powell.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hagel, Lugar. Nee, die laatste had McCain al gesteund? Hm...
Mark Halperinn (van http://thepage.time.com ) legt het het beste uit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Op de rechtse fora waar ik kom slaat die endorsement toch wel in hoor, veel woede, veel verbazing. Sommige zijn natuurlijk redelijk en willen zijn punten overwegen.
Dit is een bekende Republikein die omgaat, en het is jammer dat het nu vooral op zijn ras wordt afgeschoven door de bittere Obama-haters, maar het is zeker een knal voor McCain. Ik durf ook wel te zeggen dat dit deze week een positieve bijdrage gaat leveren aan de polls voor Obama.
Dit is denk ik belangrijker dan Lieberman voor McCain. Het positieve hieraan is dat de Republikeinen misschien meer gaan inzien dat de koers verkeerd is, dus wie zal de volgende Republikein voor Obama worden?
Welke grotere dan Hagel heb jij in gedachte?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Geen grotere? Een echte knaller zou gewoon leuk zijn, zeker een paar dagen na Powell.
en mensen die op de anti-amerikaanse senatoren hebben gestemd zijn dan ook anti-amerikaans.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]!!!! Are they Anti-America or Pro-America.
Ik kom even niet meer bij. Een commissie in de media die gaat bepalen of senatoren pro of anti zijn? Laat me raden, pro als het overeenkomt met de gedachte van de commissie, en anti in het tegenovergestelde geval?
.
En die afwachtende Colgate-smile ook, geweldig
Ok, Hagel zou al een goede zijn, en eerlijk gezegd weet ik ook zo niet een grotere. Zou Gates kunnen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke grotere dan Hagel heb jij in gedachte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |