donaties onder de $200 hoeft Obama niet openbaar te maken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste terechte beschuldigingen
Met beeld:quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:21 schreef Klopkoek het volgende:
Wow, FOX pakt McCain kritisch aan. Lees even mee:
[..]
200 miljoen ophalen dmv tot 200 dollar gelimiteerde donaties stinkt wel...quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:15 schreef Caesu het volgende:
[..]
donaties onder de $200 hoeft Obama niet openbaar te maken.
een terechte beschuldiging is het niet.
wel dat Obama eerst had beloofd mee te doen een public financing en later niet.
McCain–Feingold Act
http://en.wikipedia.org/wiki/Bipartisan_Campaign_Reform_Act
wat McCain hier doet is Obama als onbetrouwbaar afschilderen.
hopend dat mensen Obama gaan wantrouwen.
net zoals met dat ACORN gedoe.
werkt misschien wel wat McCain nu doet.
sterk interview was dat op FOX. en dat is toch de best bekeken nieuwszender.
Bush was hem voor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef Monidique het volgende:
150 miljoen. 600 miljoen in totaal. Via internet, miljoenen donateurs. 30 minuten tv-spotje. Zelfs als Obama verliest, zal zijn campagne uiteindelijk worden gezien of in ieder geval onderzocht als de eerste van een nieuwe generatie campagnes. Niet per se inhoudelijk. Niet per se financieel. Het hele plaatje.
tuurlijk, dat doen ze al jaren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:
Even vraagje: zullen er nu mensen gaan komen die Colin Powell door het slijk gaan halen? Foxnews for example?
Nou ik denk dat het voor wat betreft Powel vooral door de persoon Obama komt, die is gewoon exceptioneel goed, terwijl McCain en dat domme kalf gewoon bijzonder slechte kandidaten zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef Caesu het volgende:
precies wat ik denk de afgelopen dagen.
maar volgens die Bachmann is Powell nu natuurlijk anti-Amerika.
ja dat vooral.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:00 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het voor wat betreft Powel vooral door de persoon Obama komt, die is gewoon exceptioneel goed, terwijl McCain en dat domme kalf gewoon bijzonder slechte kandidaten zijn.
Gegarandeerd dat hij aangevallen gaat worden, door de McCain campagne zelf en door de media en organisaties van die kant. Denk niet dat hij er zo mee zit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:
Even vraagje: zullen er nu mensen gaan komen die Colin Powell door het slijk gaan halen? Foxnews for example?
Ik denk dat het zelfs wat schade kan doen ivm. de oorlog in Irak.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:
Niet nu hij voor Obama is, nu is hij liefquote:
imo een republikein die door z'n NeoCon bazen gebruikt werd om te liegen.quote:
Hmm, waarom Bush dan niet? Ik geloof best dat hij van gedachten is veranderd sindsdien, en misschien ook wel dat hij gedeeltelijk was misleid, maar een compleet onschuldige pion gaat er bij mij niet in.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef Zith het volgende:
[..]
imo een republikein die door z'n NeoCon bazen gebruikt werd om te liegen.
schade voor Obama?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs wat schade kan doen ivm. de oorlog in Irak.
Zo zie je maarweer dat ras belangrijker is dan politiek stromingquote:
quote:McCain slowly gains on Obama
UTICA, New York - Republican John McCain continued a slow advance on Democrat Barack Obama in the race for President, moving back within three percentage points as the race begins to head down the stretch run, the latest Reuters/C-SPAN/Zogby daily tracking poll shows.
McCain now trails Obama by 2.7 points, down from the 3.9 point deficit he faced 24 hours earlier.
Seven-point-one percent of the likely voters surveyed said they remain undecided.
Obama lost five-tenths of a point from yesterday's report, while McCain gained another six-tenths of a point. It was the third consecutive day in which Obama's numbers slipped and McCain's numbers increased.
McCain has once again moved above 45% support overall, a mark he has not seen since the second day of daily tracking reports. Obama's slip under 48% support is the first time at that level in nearly a week. He now stands within one-tenth of a percent of where he stood when the Reuters/C-SPAN/Zogby daily tracking began almost two weeks ago. McCain is within two-tenths of a percent of where he was when the tracking poll began.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |