Duidelijk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn jaloers omdat ik zelfs met de crisis nog geld genoeg heb om klotenspellen te kopen en dan te breken.
Het is dus wel waarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef koen_pijl het volgende:
Ik geloof het niet!
Bedankt Wessiejquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Die Dancin_Rhino en in mindere mate ach, zelfs RickoKun en Edwinuss hebben een hoger niveau, hell, zelfs Aquila.
Sad
Ik moest er nog veel moeite voor doen want ik kreeg hem eerst niet eens doormiddenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duidelijk!![]()
Blijft lijp weet je zeker dat het niet perongeluk ging
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Die Dancin_Rhino en in mindere mate ach, zelfs RickoKun en Edwinuss hebben een hoger niveau, hell, zelfs Aquila.
Sad
Was jij niet diegene die steeds iets met buffeltestikels in je gamertag wou zetten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komt
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die steeds iets met buffeltestikels in je gamertag wou zetten?
Omdat mijn TT's altijd het beste zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komt
coole screens, zitten ze op de laatste screen nu op een soort van beesten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:22 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
coole screens, zitten ze op de laatste screen nu op een soort van beesten?
ik geloof het wel, net als met Fable 2 kijk ik geen filmpjes meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep!
Als je even kijkt op Marketplace daar staan nu een paar nieuwe filmpjes en 1 daarvan gaat over de nieuwe locust die in Gears 2 zitten!
Best toffe zitten er tussen!
Het zijn geen echte spoilers ofzo hoor! Maar sommige locust zijn denk ik wel vetter om zo ineens tegen te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik geloof het wel, net als met Fable 2 kijk ik geen filmpjes meer
Game ga ik toch al kopen
Ik kijk alles wel vooral die making of's of video dairy's erg tof altijd!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef existenz het volgende:
Ik kijk uberhaubt geen filmpjes... Ik speel de spellen wel
gaat me niet echt om de spoilers hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het zijn geen echte spoilers ofzo hoor! Maar sommige locust zijn denk ik wel vetter om zo ineens tegen te komenHet wordt in elk geval een stuk lijper
Ik hou van making ofsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk alles wel vooral die making of's of video dairy's erg tof altijd!
En van Dead Space heb je nu 6 delen in die animated comic's ding ofzo dat is echt tof om te kijken 6 keer 10 minuten ofzo en erg tof getekend en ook die lijpe enge sfeer die bij Dead Space hoort!
Toen ik dit typte had ik de foto natuurlijk nog niet gezien. Mijn fout.quote:
ik wel , gewoon kopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
Mwah, ik vind het nou niet echt uitstraling hebben. Ik wil magie voelen, fantasie, sprookjes, iets levendigs. Deze screens hebben totaal geen uitstraling en de game dus waarschijnlijk ook niet. Het voelt kaal en doods aan en het lijkt er op alsof S-E regelrecht personages uit FF XII heeft gekopieerd.quote:
ach dat heb ik sinds FFX , in geen enkele game meer gevoeld . dus ben er onderhand wel aangewend .quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het nou niet echt uitstraling hebben. Ik wil magie voelen, fantasie, sprookjes, iets levendigs. Deze screens hebben totaal geen uitstraling en de game dus waarschijnlijk ook niet. Het voelt kaal en doods aan en het lijkt er op alsof S-E regelrecht personages uit FF XII heeft gekopieerd.
Beter zit ie er wel in, Baird vond ik stiekempjes nog toffer dan Colequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand trouwens Baird al eens in een van de Gears2 screens gezien?
Dat begin ik me dus af te vragenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beter zit ie er wel in, Baird vond ik stiekempjes nog toffer dan Cole
Fable 2 is nog steeds tof trouwens, maar ik zal maar niet teveel zeggenDe hond is trouwens niet verplicht om daar wat mee te doen, maar hij is wel enorm handig, geeft aan als er ergens treasure ligt enzo
Beestje steekt echt mooi in elkaar!
Deze vind ik altijd wel vermakelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die van oblivion heb ik erg van genoten. Zijn dr nog chille making ofs die iemand mij aanraadt? Lange graag!
In het Delta Squad Blues filmpje worden de mannen nog eens voorgeteld. Staat ook op marketplace.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand trouwens Baird al eens in een van de Gears2 screens gezien?
Die van Alone in the Dark was best vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik hou van making ofs
Die van oblivion heb ik erg van genoten. Zijn dr nog chille making ofs die iemand mij aanraadt? Lange graag!
Ik ben geen warez-figuur hoor, mocht je op mij doelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:32 schreef Un4 het volgende:
Saints Row 1 was gewoon een leuke game en dat zal deel 2 ook echt wel zijn. Aan impressies van warez figuren hecht in sowieso geen waarde. Lees toch her en der dat men redelijk positief is over de game dus ben benieuwd, heb hem volgende week in huis als het goed is.
Ik vond GTA juist tegenvallen omdat het veel te serieus was! SR 1 had ook wel redelijk was bugs maar daar heb ik me nooit aan gestoord gelukkig!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ben geen warez-figuur hoor, mocht je op mij doelen.
Als je deel 1 leuk vond zal je je ook best met deel 2 kunnen vermaken, maar er zit weinig verbetering in en het is voor mijn gevoel een beetje meer van hetzelfde. En als je het spel dan vergelijkt met GTA IV en de vele toppers van dit najaar dan is het gewoon een beetje een middelmatige game. Maar dat betekent niet dat je er geen plezier van kunt hebben natuurlijk.
Ik haal 'm vast ook nog wel een keer, als ie ergens tegen een zacht prijsje verkrijgbaar is.
quote:Dragon Age consoleversies snel onthuld
inds 2004 ontwikkelt Bioware de RPG Dragon Age: Origins, een RPG waarin jouw type personage en je beslissingen deels het verhaal bepalen. Op deze manier moet Dragon Age een unieke RPG worden.
De game is voorlopig alleen voor PC aangekondigd, maar binnen enkele dagen verandert dit. In Game Informer stelt BioWare de PS3 en Xbox 360 versie van hun game voor.
nice maar deed mass-effect dat al niet met die keuzesquote:
Hopelijk vandaag, en anders morgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:38 schreef -Dries- het volgende:
Binnenkort Far Cry 2!
Super Cyb!quote:
Daarom vond ik GTA IV juist zo tof, omdat het zo serieus was!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond GTA juist tegenvallen omdat het veel te serieus was! SR 1 had ook wel redelijk was bugs maar daar heb ik me nooit aan gestoord gelukkig!
Viel wel mee toch.. De GTA humor was nog duidelijk aanwezig. Al waren VC en SA 10x grappiger maja..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond GTA juist tegenvallen omdat het veel te serieus was! SR 1 had ook wel redelijk was bugs maar daar heb ik me nooit aan gestoord gelukkig!
quote:- Fable II [9]
- Far Cry 2 [8]
- Dead Space [8]
- Rock Band 2 [9]
- Midnight Club: Los Angeles [7]
- Lego Batman [4]
- Fracture [4]
- Saints Row 2 [5]
- Baja : Edge of Control [5]
- Tales of Vesperia [8]
- Legendary [4]
De gameplay van GTA was vaak serieus maar er zit ook enorm veel humor in de game, zowel tijdens cutscenes maar ook tijdens missies en tijdens side-seeings in de machtige stad!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op de humor want die was echt tof weer! Maar bijvoorbeeld op de een of andere manier reed ik super netjes en volgens mij heb ik ook nooit random lui neer geschoten en dat vond ik toen altijd tof! Gewoon beetje aan klote met de gekste dingen en dat had je nu niet meer echt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De gameplay van GTA was vaak serieus maar er zit ook enorm veel humor in de game, zowel tijdens cutscenes maar ook tijdens missies en tijdens side-seeings in de machtige stad!Heb je GTA IV uberhaupt wel goed gespeeld?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
http://uk.youtube.com/watch%3Fv=_HmDUsDykdM
IK hoor veel van dat soort verhalen laatste paar weken, maar is PES dan zo afgeleden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
PES 2009 Review 6,5
FIFA 09 Review 9,0
En terecht!PES staat al jaren stil terwijl de FIFA reeks de laatste 2 jaar veel progressie heeft gemaakt! Allemaal FIFA 09 kopen dus
Yep, helaas... Konami heeft het dit jaar écht verprutst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
IK hoor veel van dat soort verhalen laatste paar weken, maar is PES dan zo afgeleden?
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want jij hebt het spel al gespeeld natuurlijk.
En zo is het!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:36 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Een 10 voor een side scroller is gewoon fucking BS.
Omg, dankje man. Dat doet me echt goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Sad
BiA of Wormsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt er vanavond nog gegamed?
Worms! 800MS points = 9 euro =quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:03 schreef Edwinuss het volgende:
Heb vanavond lekker vrij, ik heb 60 euro te besteden. Welke game zal ik dan maar even halen zometeen ?
FIFA 09quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:03 schreef Edwinuss het volgende:
Heb vanavond lekker vrij, ik heb 60 euro te besteden. Welke game zal ik dan maar even halen zometeen ?
Worms heb ik niet en BiA wil ik nietquote:
Serieus? Wist ik niet! Die hebben we nooit gespeeldquote:
Dat heeft niet echt veel nut omdat Worms alleen maar MP leuk is en die demo is alleen SP en tegen de CPU is klote omdat die vals speelt of juist heel slecht!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga ik nu eerste even demo checken.
Wat zeg ik nou netquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:10 schreef Edwinuss het volgende:
Worms gaat het niet worden.
Ik ga niet 9 euro voor iets uitgeven wat je op het net kan vinden, voor zip.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net![]()
Die demo moet je niet spelen want dat zegt totaal niets over hoe tof het is!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Sad
Ik heb stiekem ook niveauquote:
doorbrekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef RickoKun het volgende:ik zie deze topic nu pas (nouja 10 minuten geleden dan), en heb een uur geleden saints row 2 besteld
Ik bedoelde: heb ik niet, sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet! Die hebben we nooit gespeeld
[..]
Dat heeft niet echt veel nut omdat Worms alleen maar MP leuk is en die demo is alleen SP en tegen de CPU is klote omdat die vals speelt of juist heel slecht!
Die ga ik er vanavond nog eens in gooien!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nice maar deed mass-effect dat al niet met die keuzes
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
mass effect zuigt slappe piemel!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Mass Effect is een prima spel met een uitstekend verhaal en mooie graphics! Wat mij betreft de beste RPG op de Xbox 360 tot nog toe.
Ik vond hem zelf wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Mass Effect is een prima spel met een uitstekend verhaal en mooie graphics! Wat mij betreft de beste RPG op de Xbox 360 tot nog toe.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:42 schreef Yankee_One het volgende:
Mass Effect was heerlijk verslavend.
Maar iets te traag om nog een keer te spelen. Vandaar dat ik BIoshock er waarschijnlijk inschuif vanavond
Ja wanneer wordt er iets geregeld voor halo3???????quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Worms heb ik niet en BiA wil ik nietIk heb wel weer eens zin in Halo 3 4 player co-op
Ohhhhh,... Bioshockquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:42 schreef Yankee_One het volgende:
Mass Effect was heerlijk verslavend.
Maar iets te traag om nog een keer te spelen. Vandaar dat ik BIoshock er waarschijnlijk inschuif vanavond
Waarschijnlijk is Cyberia er wel vanavond, dan zoeken we nog 1 iemandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef palito88 het volgende:
[..]
Ja wanneer wordt er iets geregeld voor halo3???????![]()
Voor mij is dat Lost odysseyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Ik vind het wel tof dat zo'n vrouwtje dan zegt van dat het niet kan of niet goed verstaan is o.i.d.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:17 schreef ach het volgende:
Dat voice in Endwar werkt best goed! Alleen is mijn engels te brak denk ik, hij maakt van mijn "one" altijd een 4 en dingen met een r vlak achter een t begrijpt ie nietHet zou mooier geweest zijn als je je eigen woorden kon inspreken voor dingen.
Serieus?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:48 schreef koen_pijl het volgende:
WIlde Bioshock kopen, maar ik ben blut.
Kunnen jullie gene help Koen_Pijl de winter door aan een baan actie beginnen?
ja pas in 2009 ( Q1 )quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:01 schreef mirved het volgende:
Duurt geloof ik wel nog een tijdje voordat Tales of Vesperia naar europa komt of niet?
Ja de groeten Morph.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Cyberia er wel vanavond, dan zoeken we nog 1 iemand
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:14 schreef Spaulding het volgende:
Ik herinner me dat in de demo van Bioshock de subs niet helemaal synchronisch liepen met wat ze zeiden. Is dat inmiddels in het echte spel wel verholpen? Krijg hem namelijk volgende week binnen en vind dat wel irritant...
Het schijnt dat er aan de achterkant een bakje zit waar elk uur een kilo droog ijs in word gegooidquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:14 schreef Quore166V6 het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd of ze voldoende geventileerd worden in zo'n demopod......
Anyway, nice pic
quote:I got the collector’s edition of “Fable II” from Microsoft today. The game ships for the Xbox 360 next week. Will the game break new ground? Who knows. Will the boxart? Well, you tell me when you last saw horizontally-aligned gaming box art. Above is the front of the box. Below is the back.
Ong een half jaar geleden zag ik hetzelfde in Enschedequote:
Ik vind de inhoud van de LE dramatisch en zeker geen 75 euro waard of wat die ook kost. Ik heb er zelf gelukkig 62 voor betaald en daar kan ik mee leven. Vind de horizontale layout echter wel cool. Zoals iemand anders al zei,... Trainspotting of die andere film heeft dat ook. Bij Fable 2 werkt dit wel,.... leuk om goed en kwaad in een cover te zien. Dat kan uiteraard ook wel verticaal maar he,.... ze moeten watquote:
Snap ook niet waarom mensen zich daar nog over verbazen,... of er een foto van maken. Alsof niemand het nog heeft meegemaakt. Zo'n demopod helemaal,.... die dingen staan chronisch aan en in een gesloten ruimte,... kan je verwachten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ong een half jaar geleden zag ik hetzelfde in EnschedeDat gebeurd denk ik wel vaker.
Ik wel, het is best grappig maar het kan mij echt niet langer dan een uur boeien. Maar de rest hier vindt het geweldig, dus het zal toch wel iets hebben.. Niks voor mij, tho. Een 10 vind ik dan ook zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want jij hebt het spel al gespeeld natuurlijk.
Kanonne! Is me daar de paintshopborstel even overheen geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Eenmaal Far Cry 2 aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kanonne! Is me daar de paintshopborstel even overheen geweest
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De preview-versie die ik gespeeld heb zag er inderdaad nog stukken minder goed uit. Gisteren de retail versie binnengekregen, dus daar ga ik na het weekend mee aan de slag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit gaat over wanneer die packs uitkomen hèquote:
waar de fuck reageer jij op? Kan ik niet vinden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik wel, het is best grappig maar het kan mij echt niet langer dan een uur boeien. Maar de rest hier vindt het geweldig, dus het zal toch wel iets hebben.. Niks voor mij, tho. Een 10 vind ik dan ook zwaar overdreven.
S.....Y ??quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ik mis iemand.
Daar ben ik al weer!quote:
Mooi zo..quote:
Zie de quote bovenaan het bericht, LittleBigPlanet dus..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
waar de fuck reageer jij op? Kan ik niet vinden?
Ah oké.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Zie de quote bovenaan het bericht, LittleBigPlanet dus..
Absurde cijfers inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah oké.
Daar ben ik het met je eens, saints row 2 een 5 en LBP een 10
het zou omgekeerd moeten zijn, in SR2 heb je tenminste nog een beetje actie
quote:# 17/10/2008Xbox 360 Elite 120GB (Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 299.00 Euros
# Xbox 360 Pro 60GB (Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 239.00 Euros
# Xbox 360 Arcade (Sega Superstar Tennis + XBLA games) - 179.00 Euros
# 24/10/2008Xbox 360 Pro 60GB (Pro Evolution Soccer 2009) - 279.00 Euros
# 07/11/2008Xbox 360 Pro 60GB (Gears of War 2) - 269.00 Euros
# Xbox 360 Pro 60GB (Quantum of Solace) - 269.00 Euros
# 21/11/2008Xbox 360 Pro 60GB (Tomb Raider: Underworld + 1200 MS Points) - 269.00 Euros
# 12/12/2008Xbox 360 Pro 60GB (Prince of Persia) - 269.00 Euros
Had ik allemaal al gezegdquote:
Ik heb ook wel eens uit frustratie een controller gesmeten (table tennisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:44 schreef Catch_me het volgende:
Whahaha die gast die z'n SR2 disc in 2en heeft gebroken![]()
![]()
Nou ik herken het wel hoor, heb al 2 360 controllers de tering in geslagen van woede door sommige kut spelletjes, zit nu aan me 3e en laatste controller
Datakabel bestellen bij MS. Kost je niets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:01 schreef dronkeykong het volgende:
Mannen ik wil een nieuwe xbox erbij gaan kopen, alleen hoe krijg ik mijn savegames het snelste op mijn nieuwe xdoos?
Zie trouwens dat ik 3 weekjes ga wachten op deze kit
# 07/11/2008Xbox 360 Pro 60GB (Gears of War 2) - 269.00 Euros
Kan ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:07 schreef Wessiej het volgende:
Memory card kopen (eventueel van mij) en dan zo overzetten ed.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Datakabel bestellen bij MS. Kost je niets.
Nope, daarvoor moet je een seriecode invullen van je Pro 360 en van je Elite 360, en aangezien hij geen Elite krijgt kan hij die niet gratis krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Datakabel bestellen bij MS. Kost je niets.
Oplichters.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, daarvoor moet je een seriecode invullen van je Pro 360 en van je Elite 360, en aangezien hij geen Elite krijgt kan hij die niet gratis krijgen.
Nope!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Heeft TGS geen lange persconferenties gehad zoals E3? Die ergens te streamen valt
Nou, tot nu toe valt het best tegen eigenlijk... Ik heb de game nu +- 5 uur gespeeld, maar ik ben bang dat ik het merendeel van de omgevingen al gezien hebquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:55 schreef christvs het volgende:
[..]
Mooi zo..Kan ik gelijk wat vragen over Fable 2!
Hoe groot is die wereld nu eigenlijk.. ? En hoe lang schat je dat je er mee bezig bent, als je ook veel side quests doet?
Mooi niet ouwequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, daarvoor moet je een seriecode invullen van je Pro 360 en van je Elite 360, en aangezien hij geen Elite krijgt kan hij die niet gratis krijgen.
Ik vind xbox echt de beste klantenservice hebben. Ok ze hebben wel mn xbox kapot teruggegeven en zijn mn wireless headset vergeten te versturen. Maar alles wordt altijd vriendelijk en snel geregeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:37 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mooi niet ouwe
Net gebeld en het is geen probleem. Referentienr gekregen en als ik over 3 weken me nieuwe heb hoef ik alleen de serial door te geven.
Aardige gozer ook net aan de lijn gehad.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja de groeten Morph.Dat spel ligt te rotten in de kast en dat laat ik ook zo.
Het is een hele kit, dus neem aan van wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:16 schreef Reintji het volgende:
Je krijgt de software er ook bij?
Nadeel is wel wanneer je daarmee je meuk overzet alles gekoppeld wordt aan het profiel waarmee je ingelogd was. Heb je meerdere profielen, dan zijn bijv. XBLA games alleen beschikbaar onder het profiel wat je hebt gebruikt om de data te migreren. Of je moet later via het licentietooltje van MS alle licenties over zetten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
jij hebt 8 xboxen gekocht?
Ik ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:46 schreef Un4 het volgende:
Aftellen voor Fallout 3. De RPG die ik kapot ga spelen na het meesterlijke Mass Effect!
Jij hebt echt het IQ van een garnaal he. Pfff.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
jij hebt 8 xboxen gekocht?
Gefrituurd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een garnaal he. Pfff.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een garnaal he. Pfff.
Fallout komt pas over 2 weken uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:08 schreef existenz het volgende:
Ik ga zuipen volgend weekend. Dit weekend blijf ik thuis. Dus had beter afgelopen vrijdag kunnen zijn
nee gemarineerd in knoflook op de barbecue in aluminium foliequote:
Exiquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
Ik hoop dat Fallout Vrijdag binnenkomt, heb dan meteen het hele weekend om hem te spelen.
quote:Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS.torrent
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:06 schreef existenz het volgende:
[..]
[..]
Niek........................................................'s schuld!!
quote:
Demo is zeker weten Aquilapproved.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:43 schreef ach het volgende:
Lol die madagascar 2 demo op de marketplaceDomme nederlandse stemmen en hij duurt maar 2 minuten
WAUWquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Demo is zeker weten Aquilapproved.
[ afbeelding ]
Kon net nog gewoon op Live.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:51 schreef Khadgar het volgende:
Hey gasten, hebben jullie contact met xbox live op het moment? Ik kom er niet op en dat is kut. Xbox Live connection test werkte prima, maar toch geen live.
Kan dat gekanker van je wat minder?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn xbox begint het een beetje te begeven, als ik de discdrive open wil doen dan moet ik op het klepje drukken. Hij maakt nu ook een Klere herrie Ik heb besloten om deze xbox onder mijn 24 inch computerscherm te zetten en Maandag een 2e 360 kopen..
Die tienen gingen nergens over nee, maar ik vind sowieso dat er tegenwoordig (sinds de komst van de PlayStation en het 3D tijdperk) te snel hoge cijfers gegeven worden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:45 schreef TC03 het volgende:
Ik heb heel GAM niet gevolgd sinds de release van GTA IV, maar is iedereen het er nou over eens dat GTA IV een tegenvaller was? Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die game met tienen bedolven kon worden en dat we dan zo'n standaard spel krijgen... Het was leuk, maar niet meer dan dat.
Vind het ook belachelijk als een game een 8 krijgt en dan zeggen dat het zo'n laag cijfer is, de gemiddelde student zou hartstikke blij zijn met een 8 en voor een game valt het tegenquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die tienen gingen nergens over nee, maar ik vind sowieso dat er tegenwoordig (sinds de komst van de PlayStation en het 3D tijdperk) te snel hoge cijfers gegeven worden.
GTA IV verder vond ik een erg gave game en ik heb me er reuze mee vermaakt. Geen GOTY ofzo, maar wel dikke fun en zijn geld meer dan waard
Fuck reviews sowiesoquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind het ook belachelijk als een game een 8 krijgt en dan zeggen dat het zo'n laag cijfer is, de gemiddelde student zou hartstikke blij zijn met een 8 en voor een game valt het tegen
Waarom is datquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]hij staat al weer op het internet dus
Lara,...........quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenvaller van het jaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:45 schreef TC03 het volgende:
Ik heb heel GAM niet gevolgd sinds de release van GTA IV, maar is iedereen het er nou over eens dat GTA IV een tegenvaller was? Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die game met tienen bedolven kon worden en dat we dan zo'n standaard spel krijgen... Het was leuk, maar niet meer dan dat.
Vette shit Chocobo!quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Het is 2 week,............ Fable en Far Cry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fable 2 inderdaad 15 uur als je achter elkaar het kruimelpad volgt. Maar ik denk 20 tot 25 uur voor de meesten om wat meer te zien. Zeker 35 uur Sjotime naar mijn idee. Far Cry wordt hoger geschat,... ik hoorde geruchten van tussen de 30 en 50 uur gameplay. Ik wil de Sjotime tijd van dat spel niet weten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vette shit Chocobo!
Weet iemand de gemiddelde speelduur van de mainquest van FC 2 en Fable 2 ?
Fable geloof ik rond de 15 uur toch?
Sjotimequote:Op zondag 19 oktober 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable 2 inderdaad 15 uur als je achter elkaar het kruimelpad volgt. Maar ik denk 20 tot 25 uur voor de meesten om wat meer te zien. Zeker 35 uur Sjotime naar mijn idee. Far Cry wordt hoger geschat,... ik hoorde geruchten van tussen de 30 en 50 uur gameplay. Ik wil de Sjotime tijd van dat spel niet weten.
Lijkt er op dat er weer een spook/eng gedeelte in de game zitquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Het is 2 week,............ Fable en Far Cry
[ afbeelding ]
The Orange Box deed het anders primaquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
SjotimeHelemaal vergeten
Maar een FPS die 30-50 uur duurt... Dat lijkt me best saai
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb m'n xbox opgestuurd. Na 2 jaar
.
Dat is mijn mottoquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is geen kwestie of,... maar wanneer inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik wist dat mijn garantie bijna afliepquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is geen kwestie of,... maar wanneer inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist dat mijn garantie bijna afliep![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dat is waarquote:
HL2 vond ik ook saai worden op een gegeven momentquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
The Orange Box deed het anders prima
Er zit in Fable ruim 30 uur gesproken audio in, dus als je alles wil zien en spelen bende wel ff bezigquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vette shit Chocobo!
Weet iemand de gemiddelde speelduur van de mainquest van FC 2 en Fable 2 ?
Fable geloof ik rond de 15 uur toch?
Dat is te lang voor Keplerquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit in Fable ruim 30 uur gesproken audio in, dus als je alles wil zien en spelen bende wel ff bezig
Het is ook maar een gerucht en volgens mij kan je Far Cry 2 sneller uitspelen,... maar vanwaar de haast? Ik wacht maanden soms jaren op een spel,... ik vind een lange speelduur persoonlijk heerlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:20 schreef kepler het volgende:
[..]
HL2 vond ik ook saai worden op een gegeven moment
Geef mij maar games zoals Bioshock/Riddick/Halo 3 die een uurtje of 10 duren, prima lengte![]()
inderdaadquote:
ik heb geen haast met uitspelen hoor, maar ik heb een korte aandachts-spanne. Een spel moet gewoon de hele speelduur boeien, en dat gaat moeilijk als je >12 uur gaat in mijn ogen. Ik heb veel liever een kortere en intense ervaring, dan een uitgerekte ervaring.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook maar een gerucht en volgens mij kan je Far Cry 2 sneller uitspelen,... maar vanwaar de haast? Ik wacht maanden soms jaren op een spel,... ik vind een lange speelduur persoonlijk heerlijk.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee waarom mijn 360 niet meer blogged sinds juli ofzo ?
http://www.360voice.com/tag/Sjotime
quote:Sjotime's xbox has been ignored for 130 days and refuses to blog until the drive spins again.
Hij is geweldig hoor,Alleen er zit wat minder humor in,En autos rijden nu veel beterquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:45 schreef TC03 het volgende:
http://www.gamehubs.com/XBOX360/far-cry-2.htmlquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:48 schreef koen_pijl het volgende:
Waar kan ik Far Cry 2 goedkoop vandaan halen? Duurt nog even voor dat loon binnen is
Komen er dan nog verzendkosten bij? Beginnen douane de zeuren?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/XBOX360/far-cry-2.html
Mij 24 uur en 32 minuten. Toen had ik de achievementsquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA IV heeft me wel 40 uur kunnen boeien, net als de betere RPG's. Maar verder heb ik geen bezwaar tegen een game van 10 uur ofzo. Fable 1 en God of War vond ik heerlijk om te spelen bijvoorbeeld en duurden niet langer dan 15 uur.
Ik krijg die missie No 1 niet gehaald ;') Met die eerste race.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Mij 24 uur en 32 minuten. Toen had ik de achievements
Je kan geen miskoop doen met Bioshock, dus ik zou zeggen, ga er voor!quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Komen er dan nog verzendkosten bij? Beginnen douane de zeuren?
Ga denk ik toch eerst maar voor BIoshock.
Daarom. Koop over een tijdje Far Cry 2 en Fable 2 wel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan geen miskoop doen met Bioshock, dus ik zou zeggen, ga er voor!
Ja, ik voel me vet stoer als ik het gebruik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan dat gekanker van je wat minder?
Voel je jezelf stoer als je dat woord zo vaak gebruikt?
Ik vind het maar triest en een hoop mensen vinden het een vervelend woord.
En op welke manier heb je hem alquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:28 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb fable 2 al en het bevalt mij heel erg goed
Wil je dat woord niet meer gebruiken aub?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik voel me vet stoer als ik het gebruik.
Gekregen van iemandquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En op welke manier heb je hem al
[..]
Wil je dat woord niet meer gebruiken aub?
Doe ik meteen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En op welke manier heb je hem al
[..]
Wil je dat woord niet meer gebruiken aub?
Mario Bros 1 in 5. Wat wil je zeggen?quote:
Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS.torrentquote:
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit in Fable ruim 30 uur gesproken audio in, dus als je alles wil zien en spelen bende wel ff bezig
Nopequote:Op zondag 19 oktober 2008 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS.torrent
denk ik zo
De makers hebben onderling een speedrun gehouden, de nr 1 haalde in 75minuten het einde, de nr2 iets later.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel!
Leg eens uit!
Dat je bij die game dus zelf kunt bepalen hoe lang je er over gaat doen, als je er geen zin meer in hebt kan je dus snel naar het einde toe werken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Bros 1 in 5. Wat wil je zeggen?
schterf, vuige kut piraat! Heb ik een xbox gekocht omdat op PC geen spellen meer uitkomen (behalve die saaie kut MMORPG's) vanwege piracy, heb ik de xbox zie ik dit soort capriolen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS.torrent
denk ik zo
Iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Bros 1 in 5. Wat wil je zeggen?
Ook nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef Un4 het volgende:
[..]
Toevallig van deze meneer?
[ afbeelding ]
Bij oblivion was het nog minder meende ik mij te herinneren, daar vond ik de mainquest zo saai dat ik die niet eens heb uitgespeeld maar wel veel side-questsquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
De makers hebben onderling een speedrun gehouden, de nr 1 haalde in 75minuten het einde, de nr2 iets later.
[..]
Dat je bij die game dus zelf kunt bepalen hoe lang je er over gaat doen, als je er geen zin meer in hebt kan je dus snel naar het einde toe werken.
mijn xboxen zijn anders allebij nog origineelquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
schterf, vuige kut piraat! Heb ik een xbox gekocht omdat op PC geen spellen meer uitkomen (behalve die saaie kut MMORPG's) vanwege piracy, heb ik de xbox zie ik dit soort capriolen!
ik ben een echte rpg fanaat , maar zelfs ik heb ff12 links laten liggenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef CecilBDemented het volgende:
Heb lost odyssy maar besteld blijkt best een leuke rpg te zijn.
en heb zin om een rpg te spelen.
naast final fantasy 12 of course
Nog even en dan Final Fantasy 13 en James Bond quatum of solace. Ik heb er zin inquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef CecilBDemented het volgende:
Heb lost odyssy maar besteld blijkt best een leuke rpg te zijn.
en heb zin om een rpg te spelen.
naast final fantasy 12 of course
Ik niet,... vond het fantastisch!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben een echte rpg fanaat , maar zelfs ik heb ff12 links laten liggen
Ja bewijs het dan met een foto?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen van een vriend. Haha EPIC FAIL
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:39 schreef Wessiej het volgende:
Hij heeft het spel gewoon gedownload, jeez, dat die dat nou niet durft te zeggen.
Kom maar langs jongens kunnen jullie meegenieten van Fable2quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef RickoKun het volgende:
DE FOK! KNOKPLOEG KOMT BIJ JE DEUR JONG!!!!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Kom maar langs jongens kunnen jullie meegenieten van Fable2
Jazeker! Works like a charmquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:06 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je eigenlijk een externe hd aan de usb poort hangen en daar vanaf films kijken?
Oeh, dan toch maar eens een externe schijf aanschaffenquote:
jammer joh!! tot nu toe de laatste degelijke rpg van squaresoft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben een echte rpg fanaat , maar zelfs ik heb ff12 links laten liggen
Zeker een goed plan, kost ook niks meer tegenwoordig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oeh, dan toch maar eens een externe schijf aanschaffen
Rickoquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef RickoKun het volgende:
DE FOK! KNOKPLOEG KOMT BIJ JE DEUR JONG!!!!
Grappigquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zeker een goed plan, kost ook niks meer tegenwoordig.
Ik heb nu ook 1 externe HD voor spul, en 1 voor films en series aan de xbox
En nog een prachtige ook!
[ afbeelding ]
Afschuwelijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En nog een prachtige ook!
[ afbeelding ]
Nee man, geweldig! Legoooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Hij moet wel FAT32 Geformatteerd zijnquote:
Veel makkelijker is om WMVHD films te streamen met WMP vanaf je PC, werkt perfect!quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef koen_pijl het volgende:
Kan je serieus via je xbox 360 met je externe HD films kijken?
Vet bruut! Wist ik niet. Moet je daar nog speciaal iets voor instellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |