Ik bedoelde: heb ik niet, sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet! Die hebben we nooit gespeeld
[..]
Dat heeft niet echt veel nut omdat Worms alleen maar MP leuk is en die demo is alleen SP en tegen de CPU is klote omdat die vals speelt of juist heel slecht!
Die ga ik er vanavond nog eens in gooien!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nice maar deed mass-effect dat al niet met die keuzes
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
mass effect zuigt slappe piemel!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Mass Effect is een prima spel met een uitstekend verhaal en mooie graphics! Wat mij betreft de beste RPG op de Xbox 360 tot nog toe.
Ik vond hem zelf wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Mass Effect is een prima spel met een uitstekend verhaal en mooie graphics! Wat mij betreft de beste RPG op de Xbox 360 tot nog toe.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:42 schreef Yankee_One het volgende:
Mass Effect was heerlijk verslavend.
Maar iets te traag om nog een keer te spelen. Vandaar dat ik BIoshock er waarschijnlijk inschuif vanavond
Ja wanneer wordt er iets geregeld voor halo3???????quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Worms heb ik niet en BiA wil ik nietIk heb wel weer eens zin in Halo 3 4 player co-op
Ohhhhh,... Bioshockquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:42 schreef Yankee_One het volgende:
Mass Effect was heerlijk verslavend.
Maar iets te traag om nog een keer te spelen. Vandaar dat ik BIoshock er waarschijnlijk inschuif vanavond
Waarschijnlijk is Cyberia er wel vanavond, dan zoeken we nog 1 iemandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef palito88 het volgende:
[..]
Ja wanneer wordt er iets geregeld voor halo3???????![]()
Voor mij is dat Lost odysseyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Ik vind het wel tof dat zo'n vrouwtje dan zegt van dat het niet kan of niet goed verstaan is o.i.d.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:17 schreef ach het volgende:
Dat voice in Endwar werkt best goed! Alleen is mijn engels te brak denk ik, hij maakt van mijn "one" altijd een 4 en dingen met een r vlak achter een t begrijpt ie nietHet zou mooier geweest zijn als je je eigen woorden kon inspreken voor dingen.
Serieus?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:48 schreef koen_pijl het volgende:
WIlde Bioshock kopen, maar ik ben blut.
Kunnen jullie gene help Koen_Pijl de winter door aan een baan actie beginnen?
ja pas in 2009 ( Q1 )quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:01 schreef mirved het volgende:
Duurt geloof ik wel nog een tijdje voordat Tales of Vesperia naar europa komt of niet?
Ja de groeten Morph.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Cyberia er wel vanavond, dan zoeken we nog 1 iemand
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:14 schreef Spaulding het volgende:
Ik herinner me dat in de demo van Bioshock de subs niet helemaal synchronisch liepen met wat ze zeiden. Is dat inmiddels in het echte spel wel verholpen? Krijg hem namelijk volgende week binnen en vind dat wel irritant...
Het schijnt dat er aan de achterkant een bakje zit waar elk uur een kilo droog ijs in word gegooidquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:14 schreef Quore166V6 het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd of ze voldoende geventileerd worden in zo'n demopod......
Anyway, nice pic
quote:I got the collector’s edition of “Fable II” from Microsoft today. The game ships for the Xbox 360 next week. Will the game break new ground? Who knows. Will the boxart? Well, you tell me when you last saw horizontally-aligned gaming box art. Above is the front of the box. Below is the back.
Ong een half jaar geleden zag ik hetzelfde in Enschedequote:
Ik vind de inhoud van de LE dramatisch en zeker geen 75 euro waard of wat die ook kost. Ik heb er zelf gelukkig 62 voor betaald en daar kan ik mee leven. Vind de horizontale layout echter wel cool. Zoals iemand anders al zei,... Trainspotting of die andere film heeft dat ook. Bij Fable 2 werkt dit wel,.... leuk om goed en kwaad in een cover te zien. Dat kan uiteraard ook wel verticaal maar he,.... ze moeten watquote:
Snap ook niet waarom mensen zich daar nog over verbazen,... of er een foto van maken. Alsof niemand het nog heeft meegemaakt. Zo'n demopod helemaal,.... die dingen staan chronisch aan en in een gesloten ruimte,... kan je verwachten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ong een half jaar geleden zag ik hetzelfde in EnschedeDat gebeurd denk ik wel vaker.
Ik wel, het is best grappig maar het kan mij echt niet langer dan een uur boeien. Maar de rest hier vindt het geweldig, dus het zal toch wel iets hebben.. Niks voor mij, tho. Een 10 vind ik dan ook zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want jij hebt het spel al gespeeld natuurlijk.
Kanonne! Is me daar de paintshopborstel even overheen geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Eenmaal Far Cry 2 aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kanonne! Is me daar de paintshopborstel even overheen geweest
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De preview-versie die ik gespeeld heb zag er inderdaad nog stukken minder goed uit. Gisteren de retail versie binnengekregen, dus daar ga ik na het weekend mee aan de slag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit gaat over wanneer die packs uitkomen hèquote:
waar de fuck reageer jij op? Kan ik niet vinden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik wel, het is best grappig maar het kan mij echt niet langer dan een uur boeien. Maar de rest hier vindt het geweldig, dus het zal toch wel iets hebben.. Niks voor mij, tho. Een 10 vind ik dan ook zwaar overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |