Duidelijk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn jaloers omdat ik zelfs met de crisis nog geld genoeg heb om klotenspellen te kopen en dan te breken.
Het is dus wel waarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef koen_pijl het volgende:
Ik geloof het niet!
Bedankt Wessiejquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Die Dancin_Rhino en in mindere mate ach, zelfs RickoKun en Edwinuss hebben een hoger niveau, hell, zelfs Aquila.
Sad
Ik moest er nog veel moeite voor doen want ik kreeg hem eerst niet eens doormiddenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duidelijk!![]()
Blijft lijp weet je zeker dat het niet perongeluk ging
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Die Dancin_Rhino en in mindere mate ach, zelfs RickoKun en Edwinuss hebben een hoger niveau, hell, zelfs Aquila.
Sad
Was jij niet diegene die steeds iets met buffeltestikels in je gamertag wou zetten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komt
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die steeds iets met buffeltestikels in je gamertag wou zetten?
Omdat mijn TT's altijd het beste zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komt
coole screens, zitten ze op de laatste screen nu op een soort van beesten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:22 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
coole screens, zitten ze op de laatste screen nu op een soort van beesten?
ik geloof het wel, net als met Fable 2 kijk ik geen filmpjes meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep!
Als je even kijkt op Marketplace daar staan nu een paar nieuwe filmpjes en 1 daarvan gaat over de nieuwe locust die in Gears 2 zitten!
Best toffe zitten er tussen!
Het zijn geen echte spoilers ofzo hoor! Maar sommige locust zijn denk ik wel vetter om zo ineens tegen te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik geloof het wel, net als met Fable 2 kijk ik geen filmpjes meer
Game ga ik toch al kopen
Ik kijk alles wel vooral die making of's of video dairy's erg tof altijd!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef existenz het volgende:
Ik kijk uberhaubt geen filmpjes... Ik speel de spellen wel
gaat me niet echt om de spoilers hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het zijn geen echte spoilers ofzo hoor! Maar sommige locust zijn denk ik wel vetter om zo ineens tegen te komenHet wordt in elk geval een stuk lijper
Ik hou van making ofsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk alles wel vooral die making of's of video dairy's erg tof altijd!
En van Dead Space heb je nu 6 delen in die animated comic's ding ofzo dat is echt tof om te kijken 6 keer 10 minuten ofzo en erg tof getekend en ook die lijpe enge sfeer die bij Dead Space hoort!
Toen ik dit typte had ik de foto natuurlijk nog niet gezien. Mijn fout.quote:
ik wel , gewoon kopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
Mwah, ik vind het nou niet echt uitstraling hebben. Ik wil magie voelen, fantasie, sprookjes, iets levendigs. Deze screens hebben totaal geen uitstraling en de game dus waarschijnlijk ook niet. Het voelt kaal en doods aan en het lijkt er op alsof S-E regelrecht personages uit FF XII heeft gekopieerd.quote:
ach dat heb ik sinds FFX , in geen enkele game meer gevoeld . dus ben er onderhand wel aangewend .quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het nou niet echt uitstraling hebben. Ik wil magie voelen, fantasie, sprookjes, iets levendigs. Deze screens hebben totaal geen uitstraling en de game dus waarschijnlijk ook niet. Het voelt kaal en doods aan en het lijkt er op alsof S-E regelrecht personages uit FF XII heeft gekopieerd.
Beter zit ie er wel in, Baird vond ik stiekempjes nog toffer dan Colequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand trouwens Baird al eens in een van de Gears2 screens gezien?
Dat begin ik me dus af te vragenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beter zit ie er wel in, Baird vond ik stiekempjes nog toffer dan Cole
Fable 2 is nog steeds tof trouwens, maar ik zal maar niet teveel zeggenDe hond is trouwens niet verplicht om daar wat mee te doen, maar hij is wel enorm handig, geeft aan als er ergens treasure ligt enzo
Beestje steekt echt mooi in elkaar!
Deze vind ik altijd wel vermakelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die van oblivion heb ik erg van genoten. Zijn dr nog chille making ofs die iemand mij aanraadt? Lange graag!
In het Delta Squad Blues filmpje worden de mannen nog eens voorgeteld. Staat ook op marketplace.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand trouwens Baird al eens in een van de Gears2 screens gezien?
Die van Alone in the Dark was best vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik hou van making ofs
Die van oblivion heb ik erg van genoten. Zijn dr nog chille making ofs die iemand mij aanraadt? Lange graag!
Ik ben geen warez-figuur hoor, mocht je op mij doelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:32 schreef Un4 het volgende:
Saints Row 1 was gewoon een leuke game en dat zal deel 2 ook echt wel zijn. Aan impressies van warez figuren hecht in sowieso geen waarde. Lees toch her en der dat men redelijk positief is over de game dus ben benieuwd, heb hem volgende week in huis als het goed is.
Ik vond GTA juist tegenvallen omdat het veel te serieus was! SR 1 had ook wel redelijk was bugs maar daar heb ik me nooit aan gestoord gelukkig!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ben geen warez-figuur hoor, mocht je op mij doelen.
Als je deel 1 leuk vond zal je je ook best met deel 2 kunnen vermaken, maar er zit weinig verbetering in en het is voor mijn gevoel een beetje meer van hetzelfde. En als je het spel dan vergelijkt met GTA IV en de vele toppers van dit najaar dan is het gewoon een beetje een middelmatige game. Maar dat betekent niet dat je er geen plezier van kunt hebben natuurlijk.
Ik haal 'm vast ook nog wel een keer, als ie ergens tegen een zacht prijsje verkrijgbaar is.
quote:Dragon Age consoleversies snel onthuld
inds 2004 ontwikkelt Bioware de RPG Dragon Age: Origins, een RPG waarin jouw type personage en je beslissingen deels het verhaal bepalen. Op deze manier moet Dragon Age een unieke RPG worden.
De game is voorlopig alleen voor PC aangekondigd, maar binnen enkele dagen verandert dit. In Game Informer stelt BioWare de PS3 en Xbox 360 versie van hun game voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |