Ik vind xbox echt de beste klantenservice hebben. Ok ze hebben wel mn xbox kapot teruggegeven en zijn mn wireless headset vergeten te versturen. Maar alles wordt altijd vriendelijk en snel geregeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:37 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mooi niet ouwe
Net gebeld en het is geen probleem. Referentienr gekregen en als ik over 3 weken me nieuwe heb hoef ik alleen de serial door te geven.
Aardige gozer ook net aan de lijn gehad.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja de groeten Morph.Dat spel ligt te rotten in de kast en dat laat ik ook zo.
Het is een hele kit, dus neem aan van wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:16 schreef Reintji het volgende:
Je krijgt de software er ook bij?
Nadeel is wel wanneer je daarmee je meuk overzet alles gekoppeld wordt aan het profiel waarmee je ingelogd was. Heb je meerdere profielen, dan zijn bijv. XBLA games alleen beschikbaar onder het profiel wat je hebt gebruikt om de data te migreren. Of je moet later via het licentietooltje van MS alle licenties over zetten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
jij hebt 8 xboxen gekocht?
Ik ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:46 schreef Un4 het volgende:
Aftellen voor Fallout 3. De RPG die ik kapot ga spelen na het meesterlijke Mass Effect!
Jij hebt echt het IQ van een garnaal he. Pfff.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
jij hebt 8 xboxen gekocht?
Gefrituurd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een garnaal he. Pfff.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een garnaal he. Pfff.
Fallout komt pas over 2 weken uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:08 schreef existenz het volgende:
Ik ga zuipen volgend weekend. Dit weekend blijf ik thuis. Dus had beter afgelopen vrijdag kunnen zijn
nee gemarineerd in knoflook op de barbecue in aluminium foliequote:
Exiquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
Ik hoop dat Fallout Vrijdag binnenkomt, heb dan meteen het hele weekend om hem te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |