quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:06 schreef existenz het volgende:
[..]
[..]
Niek........................................................'s schuld!!
quote:
Demo is zeker weten Aquilapproved.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:43 schreef ach het volgende:
Lol die madagascar 2 demo op de marketplaceDomme nederlandse stemmen en hij duurt maar 2 minuten
WAUWquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Demo is zeker weten Aquilapproved.
[ afbeelding ]
Kon net nog gewoon op Live.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:51 schreef Khadgar het volgende:
Hey gasten, hebben jullie contact met xbox live op het moment? Ik kom er niet op en dat is kut. Xbox Live connection test werkte prima, maar toch geen live.
Kan dat gekanker van je wat minder?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn xbox begint het een beetje te begeven, als ik de discdrive open wil doen dan moet ik op het klepje drukken. Hij maakt nu ook een Klere herrie Ik heb besloten om deze xbox onder mijn 24 inch computerscherm te zetten en Maandag een 2e 360 kopen..
Die tienen gingen nergens over nee, maar ik vind sowieso dat er tegenwoordig (sinds de komst van de PlayStation en het 3D tijdperk) te snel hoge cijfers gegeven worden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:45 schreef TC03 het volgende:
Ik heb heel GAM niet gevolgd sinds de release van GTA IV, maar is iedereen het er nou over eens dat GTA IV een tegenvaller was? Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die game met tienen bedolven kon worden en dat we dan zo'n standaard spel krijgen... Het was leuk, maar niet meer dan dat.
Vind het ook belachelijk als een game een 8 krijgt en dan zeggen dat het zo'n laag cijfer is, de gemiddelde student zou hartstikke blij zijn met een 8 en voor een game valt het tegenquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die tienen gingen nergens over nee, maar ik vind sowieso dat er tegenwoordig (sinds de komst van de PlayStation en het 3D tijdperk) te snel hoge cijfers gegeven worden.
GTA IV verder vond ik een erg gave game en ik heb me er reuze mee vermaakt. Geen GOTY ofzo, maar wel dikke fun en zijn geld meer dan waard
Fuck reviews sowiesoquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind het ook belachelijk als een game een 8 krijgt en dan zeggen dat het zo'n laag cijfer is, de gemiddelde student zou hartstikke blij zijn met een 8 en voor een game valt het tegen
Waarom is datquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]hij staat al weer op het internet dus
Lara,...........quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenvaller van het jaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:45 schreef TC03 het volgende:
Ik heb heel GAM niet gevolgd sinds de release van GTA IV, maar is iedereen het er nou over eens dat GTA IV een tegenvaller was? Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die game met tienen bedolven kon worden en dat we dan zo'n standaard spel krijgen... Het was leuk, maar niet meer dan dat.
Vette shit Chocobo!quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Het is 2 week,............ Fable en Far Cry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fable 2 inderdaad 15 uur als je achter elkaar het kruimelpad volgt. Maar ik denk 20 tot 25 uur voor de meesten om wat meer te zien. Zeker 35 uur Sjotime naar mijn idee. Far Cry wordt hoger geschat,... ik hoorde geruchten van tussen de 30 en 50 uur gameplay. Ik wil de Sjotime tijd van dat spel niet weten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vette shit Chocobo!
Weet iemand de gemiddelde speelduur van de mainquest van FC 2 en Fable 2 ?
Fable geloof ik rond de 15 uur toch?
Sjotimequote:Op zondag 19 oktober 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable 2 inderdaad 15 uur als je achter elkaar het kruimelpad volgt. Maar ik denk 20 tot 25 uur voor de meesten om wat meer te zien. Zeker 35 uur Sjotime naar mijn idee. Far Cry wordt hoger geschat,... ik hoorde geruchten van tussen de 30 en 50 uur gameplay. Ik wil de Sjotime tijd van dat spel niet weten.
Lijkt er op dat er weer een spook/eng gedeelte in de game zitquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Het is 2 week,............ Fable en Far Cry
[ afbeelding ]
The Orange Box deed het anders primaquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
SjotimeHelemaal vergeten
Maar een FPS die 30-50 uur duurt... Dat lijkt me best saai
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb m'n xbox opgestuurd. Na 2 jaar
.
Dat is mijn mottoquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is geen kwestie of,... maar wanneer inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik wist dat mijn garantie bijna afliepquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is geen kwestie of,... maar wanneer inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist dat mijn garantie bijna afliep![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dat is waarquote:
HL2 vond ik ook saai worden op een gegeven momentquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
The Orange Box deed het anders prima
Er zit in Fable ruim 30 uur gesproken audio in, dus als je alles wil zien en spelen bende wel ff bezigquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vette shit Chocobo!
Weet iemand de gemiddelde speelduur van de mainquest van FC 2 en Fable 2 ?
Fable geloof ik rond de 15 uur toch?
Dat is te lang voor Keplerquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit in Fable ruim 30 uur gesproken audio in, dus als je alles wil zien en spelen bende wel ff bezig
Het is ook maar een gerucht en volgens mij kan je Far Cry 2 sneller uitspelen,... maar vanwaar de haast? Ik wacht maanden soms jaren op een spel,... ik vind een lange speelduur persoonlijk heerlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:20 schreef kepler het volgende:
[..]
HL2 vond ik ook saai worden op een gegeven moment
Geef mij maar games zoals Bioshock/Riddick/Halo 3 die een uurtje of 10 duren, prima lengte![]()
inderdaadquote:
ik heb geen haast met uitspelen hoor, maar ik heb een korte aandachts-spanne. Een spel moet gewoon de hele speelduur boeien, en dat gaat moeilijk als je >12 uur gaat in mijn ogen. Ik heb veel liever een kortere en intense ervaring, dan een uitgerekte ervaring.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook maar een gerucht en volgens mij kan je Far Cry 2 sneller uitspelen,... maar vanwaar de haast? Ik wacht maanden soms jaren op een spel,... ik vind een lange speelduur persoonlijk heerlijk.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee waarom mijn 360 niet meer blogged sinds juli ofzo ?
http://www.360voice.com/tag/Sjotime
quote:Sjotime's xbox has been ignored for 130 days and refuses to blog until the drive spins again.
Hij is geweldig hoor,Alleen er zit wat minder humor in,En autos rijden nu veel beterquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:45 schreef TC03 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |