http://www.gamehubs.com/XBOX360/far-cry-2.htmlquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:48 schreef koen_pijl het volgende:
Waar kan ik Far Cry 2 goedkoop vandaan halen? Duurt nog even voor dat loon binnen is
Komen er dan nog verzendkosten bij? Beginnen douane de zeuren?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/XBOX360/far-cry-2.html
Mij 24 uur en 32 minuten. Toen had ik de achievementsquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA IV heeft me wel 40 uur kunnen boeien, net als de betere RPG's. Maar verder heb ik geen bezwaar tegen een game van 10 uur ofzo. Fable 1 en God of War vond ik heerlijk om te spelen bijvoorbeeld en duurden niet langer dan 15 uur.
Ik krijg die missie No 1 niet gehaald ;') Met die eerste race.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Mij 24 uur en 32 minuten. Toen had ik de achievements
Je kan geen miskoop doen met Bioshock, dus ik zou zeggen, ga er voor!quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Komen er dan nog verzendkosten bij? Beginnen douane de zeuren?
Ga denk ik toch eerst maar voor BIoshock.
Daarom. Koop over een tijdje Far Cry 2 en Fable 2 wel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan geen miskoop doen met Bioshock, dus ik zou zeggen, ga er voor!
Ja, ik voel me vet stoer als ik het gebruik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan dat gekanker van je wat minder?
Voel je jezelf stoer als je dat woord zo vaak gebruikt?
Ik vind het maar triest en een hoop mensen vinden het een vervelend woord.
En op welke manier heb je hem alquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:28 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb fable 2 al en het bevalt mij heel erg goed
Wil je dat woord niet meer gebruiken aub?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik voel me vet stoer als ik het gebruik.
Gekregen van iemandquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En op welke manier heb je hem al
[..]
Wil je dat woord niet meer gebruiken aub?
Doe ik meteen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En op welke manier heb je hem al
[..]
Wil je dat woord niet meer gebruiken aub?
Mario Bros 1 in 5. Wat wil je zeggen?quote:
Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS.torrentquote:
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit in Fable ruim 30 uur gesproken audio in, dus als je alles wil zien en spelen bende wel ff bezig
Nopequote:Op zondag 19 oktober 2008 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS.torrent
denk ik zo
De makers hebben onderling een speedrun gehouden, de nr 1 haalde in 75minuten het einde, de nr2 iets later.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel!
Leg eens uit!
Dat je bij die game dus zelf kunt bepalen hoe lang je er over gaat doen, als je er geen zin meer in hebt kan je dus snel naar het einde toe werken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Bros 1 in 5. Wat wil je zeggen?
schterf, vuige kut piraat! Heb ik een xbox gekocht omdat op PC geen spellen meer uitkomen (behalve die saaie kut MMORPG's) vanwege piracy, heb ik de xbox zie ik dit soort capriolen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Fable.2.USA.XBOX360.MULTI.5.ABGX-ANONYMOUS.torrent
denk ik zo
Iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Bros 1 in 5. Wat wil je zeggen?
Ook nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef Un4 het volgende:
[..]
Toevallig van deze meneer?
[ afbeelding ]
Bij oblivion was het nog minder meende ik mij te herinneren, daar vond ik de mainquest zo saai dat ik die niet eens heb uitgespeeld maar wel veel side-questsquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
De makers hebben onderling een speedrun gehouden, de nr 1 haalde in 75minuten het einde, de nr2 iets later.
[..]
Dat je bij die game dus zelf kunt bepalen hoe lang je er over gaat doen, als je er geen zin meer in hebt kan je dus snel naar het einde toe werken.
mijn xboxen zijn anders allebij nog origineelquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
schterf, vuige kut piraat! Heb ik een xbox gekocht omdat op PC geen spellen meer uitkomen (behalve die saaie kut MMORPG's) vanwege piracy, heb ik de xbox zie ik dit soort capriolen!
ik ben een echte rpg fanaat , maar zelfs ik heb ff12 links laten liggenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef CecilBDemented het volgende:
Heb lost odyssy maar besteld blijkt best een leuke rpg te zijn.
en heb zin om een rpg te spelen.
naast final fantasy 12 of course
Nog even en dan Final Fantasy 13 en James Bond quatum of solace. Ik heb er zin inquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef CecilBDemented het volgende:
Heb lost odyssy maar besteld blijkt best een leuke rpg te zijn.
en heb zin om een rpg te spelen.
naast final fantasy 12 of course
Ik niet,... vond het fantastisch!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben een echte rpg fanaat , maar zelfs ik heb ff12 links laten liggen
Ja bewijs het dan met een foto?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen van een vriend. Haha EPIC FAIL
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:39 schreef Wessiej het volgende:
Hij heeft het spel gewoon gedownload, jeez, dat die dat nou niet durft te zeggen.
Kom maar langs jongens kunnen jullie meegenieten van Fable2quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef RickoKun het volgende:
DE FOK! KNOKPLOEG KOMT BIJ JE DEUR JONG!!!!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Kom maar langs jongens kunnen jullie meegenieten van Fable2
Jazeker! Works like a charmquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:06 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je eigenlijk een externe hd aan de usb poort hangen en daar vanaf films kijken?
Oeh, dan toch maar eens een externe schijf aanschaffenquote:
jammer joh!! tot nu toe de laatste degelijke rpg van squaresoft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben een echte rpg fanaat , maar zelfs ik heb ff12 links laten liggen
Zeker een goed plan, kost ook niks meer tegenwoordig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oeh, dan toch maar eens een externe schijf aanschaffen
Rickoquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef RickoKun het volgende:
DE FOK! KNOKPLOEG KOMT BIJ JE DEUR JONG!!!!
Grappigquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zeker een goed plan, kost ook niks meer tegenwoordig.
Ik heb nu ook 1 externe HD voor spul, en 1 voor films en series aan de xbox
En nog een prachtige ook!
[ afbeelding ]
Afschuwelijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En nog een prachtige ook!
[ afbeelding ]
Nee man, geweldig! Legoooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Hij moet wel FAT32 Geformatteerd zijnquote:
Veel makkelijker is om WMVHD films te streamen met WMP vanaf je PC, werkt perfect!quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef koen_pijl het volgende:
Kan je serieus via je xbox 360 met je externe HD films kijken?
Vet bruut! Wist ik niet. Moet je daar nog speciaal iets voor instellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |