Hét kenmerk van puberaal gedrag: opstandig zijn.quote:
No shitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hét kenmerk van puberaal gedrag: opstandig zijn.
Yashi kennende betwijfel ik of 't een grap wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders ga je ff een grap uitleggen.
Of ik ken je veel te goed en je wilt je niet laten kennenquote:
Dat ene leuke meisje wat zaterdag bij je komt eten en slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi? Wie's dat?
Het vervolg moet je iig kijken volgende week, die is net zo goed en zeer indringendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef Mikkie het volgende:
Is die serie altijd zo? Dan moet ik vaker gaan kijken
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ene leuke meisje wat zaterdag bij je komt eten en slapen
Jammer dan dat René en IB er ook bij zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Yashi& MoBlo's SlumberParty, the movie
Yo gaan die toch hun eigen film opnemen, Raw From Behind feat. The Bastardquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jammer dan dat René en IB er ook bij zijn
daar kunnen we nog wat aan doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jammer dan dat René en IB er ook bij zijn
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dat mijn jongen, is juist het lekkere eraan!
Tsja je kan maar ergens goed in zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sprak de toekomstige 40-year-old-virgin
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij lijkt alleen niet echt vind ik
Lincoln Burrows?quote:
Je ging een half uur geleden slapenquote:
Done, and done.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow kut had beter moeten strepen, wil je dus bovenstaande post even wijzigen@ slarioux
Ik heb de aflevering zo'n 20 minuten gezien, toen ben ik genoktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het vervolg moet je iig kijken volgende week, die is net zo goed en zeer indringend. Je kan 'm ook downloaden natuurlijk en morgen kijken
. Het is de laatste aflevering van seizoen 4.
edit - S04E16 dus (volgende week, dit is 15)
Daar was vanavond première van in Carolus op plein '44. Regisseur en hoofdrolspeelster op bezoek geloof ik. Had weinig zin om te gaan, maar zou goed kunnen dat vrienden van me wel geweest zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over films gesproken, de recensies van "bride flight" (nieuwe Nederlandse film) zijn erg positief.
hoezo oud nieuwsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Had 't vanavond nog even met m'n pa over Paul Potts, net nog het fragment op Youtube gekeken... prachtig om te zien! Eerst die juryleden, die blikken, en vervolgens die stem... mên!
quote:
Ik doe gewoon weer met je mee hoor, maar dan zonder vakantiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:29 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemoggel. Drukke dag. In de vakantie
Mijn schatje, krijgt elke dag water en elke dag draai ik 'm naar de ochtend zonquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha en wat voor een plant
Zo heb ik dat met twee cactusjes die mijn tante ten dode had opgeschreven, maar bij mij staan ze helemaal in bloei enzoAlhoewel ik ze nu al wel erg lang geen water heb gegeven.. Maar dat is het hem juist hoe minder water hoe beter ze het doen
In een bolderkar, maar dan proberen de tegenwindjongeren hem de hele tijd te kapenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neem je hem ook mee uit wandelen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
"star wars is based on a true story", true / false
"true!!!"
![]()
![]()
Naja ben gister weer naar ergo geweest, ze hebben mn spalk gefixt (zat scheur in), en 3 nov moet ik naar het "handenspreekuur" waar er door een orthopeed, ergotherapeut en fysiotherapeut naar mn pols wordt gekeken. Dan krijg ik als t goed is de injecties met ontstekingsremmer in mn pezen, en daarna wordt er gekeken naar het vervolg. Dus de revalidatie, oefeningen enz. Wrs krijg ik dan fysiotherapie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice
Hoe gaat het eigenlijk met je polsen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja ben gister weer naar ergo geweest, ze hebben mn spalk gefixt (zat scheur in), en 3 nov moet ik naar het "handenspreekuur" waar er door een orthopeed, ergotherapeut en fysiotherapeut naar mn pols wordt gekeken. Dan krijg ik als t goed is de injecties met ontstekingsremmer in mn pezen, en daarna wordt er gekeken naar het vervolg. Dus de revalidatie, oefeningen enz. Wrs krijg ik dan fysiotherapie.
Het gaat gelukkig iets sneller dan ik dacht
Haar vriend wilde niet komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Teveel Guitar Hero??
Whahaha nee teveel cello heroquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gedaan dan? Teveel Guitar Hero??
Er zit nu maar één manier in mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe maar op de manier die jij 't prettigst vindt.
Hehe thanksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tof tshirt!
En nu heb ik een geweldig excuus om niet te hoeven poetsenHehe nee sorry
Ohjee, naja, mijne wilden ze sowieso niet opereren, weet niet precies waarom niet, maar ik ben er alleen maar blij meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zei het net tegen mijn moeder Dupje en zij en haar zussen hebben het vroeger ook gehad, mijn tante is er zelfs aan geopereerd. Maar dat kwam dus ook echt vant schoonmaken..
Ik moest ook vragen of ze het ook kraakpols noemen? zo noemde ze het vroeger namelijk.
Whahaha idd, naja, bij mij was het wel specifiek de pees, niet mijn hele pols werd dik zeg maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja mijn tante had het gewoon nog heel erg, mijn moeder heeft er nu nooit meer last van, maar ze zei inderdaad echt vroeger toen ze veel in huis moesten schoonmaken dat dan haar polsen helemaal dik werden enzo. Je moest veel rusten zei zeIk zo jah ze doet muziektherapie dus denk niet dat ze dr polsen echt heel goed kan laten rusten
Waarom doe je dat nu al dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa is aardappels aant schillen.
God wat heb ik daar altijd een hekel aan, en het zijn er echt veul
Ah op die manierquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mama vroeg of ik het voor half 5 wilde doen voor vanavond.. Zodat zij ze straks kan bakken, kdenk doe ik het nu meteen ben ik er vanaf
Ohja, de film. Ik kan hem wel hostenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yashi & MoBlo's sweet SlumberParty.
wij ook op de radio in de auto, konden geen kant opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik werd net gerickrolled op mijn werk
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:50 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Man: 1 wit gesneden alstublieft.
Bakker: Noem eerst eens een getal onder 113.
Man: 112.
Bakker: Hahaha.
Man: Hahaha.
Bakker: Goeie.
Komt een Marokkaan bij de bakker...
Marokkaan: Ik zoek werk.
Bakker: 1 broodje aap, verder nog iets meneer?
Man: Hallo ik lust graag brood en heel snel!
Bakker: Kalmpjes aan ik ben je bitch niet.
Man: Zeggen er wel meer, van het een komt het ander.
Bakker: In dat perspectief acht ik de kans op snelle broodlevering gering.
Man: Hoeveel?
Bakker: Sorry zat even met m'n gedachten ergens anders.
Man: Niet erg professioneel.
Bakker: Kun je gerust stellen.
Man: Waar moet het heen met deze mop?
Bakker: Mop?
Man: Ja, daar hangt de camera haha.
Bakker: Haha ik dacht altijd: dat overkomt mij niet!
Bakker: Was je erbij?
Man: Waarbij?
Bakker: Aardbei.
Bakker: Was je erbij?
Man: Haha, daar trap ik niet meer in.
Bakker: Aardbin.
Bakker: Pwnd.
Komt een moslim bij de bakker...
Moslim: Heeft u ook Deens brood?
Bakker: Jazeker.
Moslim: JIHAD! JIHAD!
Komt een Antilliaan bij de bakker...
Antilliaan: Ik wil bolletje.
Komt Jezus bij de bakker...
Bakker: Pas op, de vloer is nat.
Jezus: No problem.
Komt een blinde man bij de bakker...
bakker: hallo wat kan ik voor u doen?
blinde: WAT??!?!
bakker: HALLO! WAT KAN IK VOOR U DOEN??
blinde: WAAT?!?!?1?!?!123
bakker: WAT KAN IK VOOR U DOOEEHOOENN????
blinde: hahaha, gefopt. Ik ben blind, niet doof.
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Komt wethouder Pastors bij de bakker...
wethouder Pastors: Goedemiddag.
Bakker: Goedemiddag, wat kan ik voor u doen?
wethouder Pastors: Verkoopt u ook Turks brood?
Bakker: Nee.
wethouder Pastors: Mooi zo, doet u mij maar 2 krentenbollen.
Bakker: ...
Komt een gothic bij de bakker...
Gothic: 1 wit graag.
Bakker: Gesneden zeker?
Komt een man bij de Engelse bakker...
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
Komt Darth Vader bij de bakker...
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.
Komt Marco Borsato bij de bakker...
Marco Borsato: En dan ben jij zeker Snoep Dogg?
Dr Dre: Nee.
Komt een nieuwsgierige man bij de bakker...
Man: Hoe heet u?
Bakker: Bart.
Komt niemand bij de bakker...
Bakker: Godverdomme.
Komt een Marokkaan bij de bakker...
Marokkaan: Doe mij die ene broodje, ja toch.
Bakker: Ga je er voor betalen?
Marokkaan: Ja.
Bakker: Leugens.
Komt een kameel bij de bakker...
Kameel: Ik wil brood.
Bakker: Hou je bek, kamelen kunnen niet praten.
Komt een man in de bakker...
Bakker: Smeerlap.
Komt een gabber bij de bakker...
Gabber: Lekker Hakkuh!
Bakker: Lekker Bakkuh!
Bakker: Wit broodje zeker?
Gabber: Eigen brood eerst.
Komt Marco Borsato bij de bakker...
Bakker: Wat voor brood wil je?
Marco Borsato: Doe mij die maar.
Man: Eén bruin brood graag.
Bakker: Nee.
Komt een neger bij de bakker...
Bakker: Voor jou een bruin brood zeker?
Man: 1 bruin brood graag.
Bakker: komt voor de bakker.
Man: fijn.
Komt Darkraver bij de bakker...
Darkraver: Mag ik 1 wit gesneden van u?
Bakker: Komt ie dan he.
Darkraver: ...
Man: Wat zou je doen als je een dag onzichtbaar was?
Bakker: Broodjes bakken.
Komt een giraf bij de bakker...
Slager: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.
Komt Terri Schiavo bij de bakker...
Bakker: Zegt u 't maar.
Terri Schiavo: Urrhghgmm.
Komt minister Zalm bij de bakker...
Zalm: Mag ik 1 brood?
Bakker: Dat wordt dan 23 euro alstublieft.
Zalm: ...
Bakker: Eigen schuld.
Man: Heeft u ook moorkoppen?
Bakker: Nee wel bakkersmoppen.
Man: Shit man.
Bakker: Je zit er in.
Man: Haha shit waar is de camera?
Bakker: Geen camera.
Man: Wat dan?
Bakker: Geschreven mop.
Man: Wat een kutmop dan.
Bakker: Ja.
Komt een bakker bij de bakker...
Bakker: Heb je ook brood?
Bakker: Ja.
Bakker: Ik ook!
Komt Balkenende bij de bakker...
Bakker: Jij bakt er niks van.
Komt een hond bij de bakker...
Hond: Woef!
Bakker: Anders nog iets?
Hond: Waf!
Bakker: Das dan 12 euro. Spaart u ook zegeltjes?
Hond: Nee.
Komt Marco Bakker bij de bakker...
Marco Bakker: Mag ik een brood?
Bakker: Geintje zeker?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:02 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking hell ik lig he-le-maal in een scheur niet normaal
what'd you fuck up?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
mn keukenkunsten
dat belooft nie veel goeds voor morgen
quote:Komt Darkraver bij de bakker...
Darkraver: Mag ik 1 wit gesneden van u?
Bakker: Komt ie dan he.
Darkraver: ...
Toen kwam ik niet meer bijquote:Komt een gothic bij de bakker...
Gothic: 1 wit graag.
Bakker: Gesneden zeker?
El cheapo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen idee welke wijn ik lekker vindIemand een idee wat voor wijn ze met uitgaan schenken, merk enzo
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou, nou je neusje snottert!
MEDIC MEDIC!
D_K requesting MEDEVAC! I repeat, requesting MEDEVAC! Over!
"Neeee ik ben echt niet aan het koppelen hoor. was gewoon toeval, had het niet zo bedoeld"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
sorry Mik, 't is een double-date
als je mn eten morgen ook zo hapt vind ik 't primaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
"Neeee ik ben echt niet aan het koppelen hoor. was gewoon toeval, had het niet zo bedoeld"
Liar
In jouw geval is het toegestaan het toeval een handje te helpen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
"Neeee ik ben echt niet aan het koppelen hoor. was gewoon toeval, had het niet zo bedoeld"
Liar
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Liar
rustig maar mikkiequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Moet ik weer 't licht uit doen zo vroeg al of zou er zich nog iemand komen melden?
Ik kan van dat ding net het stuurtje betalen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:50 schreef Mikkie het volgende:
Geld zat, D_K.
Stel dat het al waar was, dan is er voor 60k veel meer moois te koop dan een Saab 9-5 waarvan het model al 12 jaar oud is...
Ach de meeste pr0n lijkt allemaal op elkaar dus je hoef echt niet alles te downloaden!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik bemerk trouwens zo langzamerhand het nadeel van een vlotte internetverbinding en veel HD-ruimte: je gaat obsessief downloadenInmiddels nog maar 130Gb vrij op m'n 500Gb schijf en nog een shitload aan torrents in de wachtrij
.
Ik heb je nochtans tips voldoende gegevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan van dat ding net het stuurtje betalen!![]()
Ik ben nog steeds zoekende naar iets goedkopers!
Ik kijk gewoon rond! Mijn Subaru is als Jezus uit het graf herrezen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb je nochtans tips voldoende gegeven.
Subaru Jezus ipv Subaru Justy, dusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon rond! Mijn Subaru is als Jezus uit het graf herrezen!
Alleen échte motorfielen doen dat voor het rijden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik zit alleen te twijfelen of ik de motor nog zal poetsenVan die witte velgen is weinig meer over
Hoe was 't meelopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moet zeggen dat ze in Delft btw wel een verschrikkelijk mooie bieb hebben![]()
Lucky youquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Morgen
En de SSHN maar beweren dat ik heel de dag geen internet zou hebben
En dan die josti reactie van neuk je teringvader, kankerlijer... beetje overtrokken debiel IMHOquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
Dat topic!
Waarom zoveel moeite voor 5 euro![]()
Yep!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Subaru Jezus ipv Subaru Justy, dus
Het niveau van Fokkers is af en toe bedroevend laag, dat blijkt wel weer uit die OPquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal niet weer zo'n heel verhaal quoten, dus hier een kwaliteitslink.
Zaken gedaan met een randdebiel
Idem sinds gisteren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb dat nummer van De Lama's in m'n kop.
Zag net n briljante parodie:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:37 schreef Nielez het volgende:
http://www.maniacworld.com/The_Llama_Song.htm
n andere llama song voor jou dan.
briljant.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
Youtube maar even
Ik plaats uit principe geen YT-linkjes namelijk
Ik ga alquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:00 schreef Nielez het volgende:
Eagly eye is toch echt wel n biosfilm puur omdat t aan een stuk duur (bijna) actie is.
Slempen in Arnhem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vanavond eigenlijk?
Moblo, Mr. Moblo, Yashi en IB zijn uitgesloten van deze vraag
Vrouwenjacht?quote:
Het zal ook eens nietquote:
Da's een nog beter planquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb de hele dag gewerkt, en het was druk. Ze mogen op mij jagen
Met paps en mams op de bank tv kijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vanavond eigenlijk?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komt swarma bij de bakker
Bakker: wilt u brood?
swarma: fipo!
Komt Yashi bij de bakker
bakker: wilt u brood?
yashi: fipo
bakker: die had swarma al
yashi: godverdegodver [ afbeelding ]
Komt CP bij de bakker
bakker: wilt u brood?
cp: heeft u 'm ook in turbo?
Gezelligquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met paps en mams op de bank tv kijken.
Relleeeuuuuhquote:
quote:
Mja, 3,5 jaar...quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, jullie hadden al best een tijd toch? Sterkte
Kunnen we samen een clubje oprichtenquote:
Dus als ik het goed begrijp heb je eigenlijk niet geslapen toen IB er nog was? Ahaaaa...!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooooi
Ik heb heerlijk gegeten @ moblo's
Iets minder heerlijk geslapen maar wel gelachen om dr malle kat die helemaal verzot was op onze slaapzakkenVooral op die van IB
Overigens toen IB naar zijn werk was zijn de katten rustig op de bank gaan slapen en heb ik zelf ook nog wat kunnen slapen
Kut zeg hee, Dup! How come?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen we samen een clubje oprichten
Sterkte, meid
Mja, eigenlijk wel he... Dankjequote:Op zondag 19 oktober 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen we samen een clubje oprichten
Sterkte, meid
Thanksquote:
Euhm, het ging al een tijd minder, en we hebben in de zomer ook al een break van een week gehad, maar nu ging het gewoon niet meer. Hoe graag je ook de relatie wilt proberen te behouden, ergens houdt t op...quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb je eigenlijk niet geslapen toen IB er nog was? Ahaaaa...!
[..]
Kut zeg hee, Dup! How come?
Hoe ongelooflijk bekend dat het klinkt zegquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel he... Dankje
[..]
Thanks
[..]
Euhm, het ging al een tijd minder, en we hebben in de zomer ook al een break van een week gehad, maar nu ging het gewoon niet meer. Hoe graag je ook de relatie wilt proberen te behouden, ergens houdt t op...
Ja we zijn als vrienden uit elkaar gegaan, we gaan elkaar alleen eventjes niet zien, zodat we hopelijk daarna gewoon een vriendschappelijke relatie op kunnen bouwen... Ik hoop echt dat dat gewoon mogelijk is, want idd, de gevoelens zijn niet zomaar weg nee...quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe ongelooflijk bekend dat het klinkt zeg
Zijn jullie wel als vrienden uit elkaar gegaan? Want na zo'n lange tijd gaan gevoelens natuurlijk niet zomaar weg
Dat is wel het verstandigst ja, anders gaat het echt niet werkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja we zijn als vrienden uit elkaar gegaan, we gaan elkaar alleen eventjes niet zien, zodat we hopelijk daarna gewoon een vriendschappelijke relatie op kunnen bouwen... Ik hoop echt dat dat gewoon mogelijk is, want idd, de gevoelens zijn niet zomaar weg nee...
Hoe ben jij eronder?
Dat is idd zo, fijn dat het daardoor ok gaat. Ik denk dat dat bij mij ook wel komt, maar het is pas sinds gisteravond uit, dus ik voel me nu nog niet echt bepaald goed. Maar ik denk dus wel dat het allemaal goed komt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, eigenlijk best goed omdat ik zelf ook inzag dat het niet meer verder ging, dus dan hoop ik dat er een goede vriendschap uit voortkomt. Beetje nostalgische gevoelens hier en daar maar die gaan vanzelf weg. Ach, je moet het gewoon als een nieuw hoofdstuk zien in je leven, en elke nieuw begin is eng maar het is uiteindelijk weer wat je er zelf van maakt, ofzo...
Sterkte komende tijd
Gezelligquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooooi
Ik heb heerlijk gegeten @ moblo's
Iets minder heerlijk geslapen maar wel gelachen om dr malle kat die helemaal verzot was op onze slaapzakkenVooral op die van IB
Overigens toen IB naar zijn werk was zijn de katten rustig op de bank gaan slapen en heb ik zelf ook nog wat kunnen slapen
Damn, sterktequote:
Idd... zo'n beetje de sleutel als je ooit weer gewoon met elkaar om wilt gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja we zijn als vrienden uit elkaar gegaan, we gaan elkaar alleen eventjes niet zien, zodat we hopelijk daarna gewoon een vriendschappelijke relatie op kunnen bouwen... Ik hoop echt dat dat gewoon mogelijk is, want idd, de gevoelens zijn niet zomaar weg nee...
Mja, al is t echt kut, want juist nu wil ik m zienquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Damn, sterkte
[..]
Idd... zo'n beetje de sleutel als je ooit weer gewoon met elkaar om wilt gaan.
Dat is echt fijn, om lieve mensen om je heen te hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, al is t echt kut, want juist nu wil ik m zienMaar komt goed, ik heb lieve mensen om me heen
En dankjewel
Ik ben beneden even kwarktaart eten (ben lekker bij mn ouders en ga vanmiddag even wandelen, uitwaaien)
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heb je dat van de week ook al verteldquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei ik heb eindelijk een lampenkapeen grijze met witte bloemetjes erop geborduurd ofzo
Ziet er wel wat beter uit dan alleen die bolEn denk dat het licht nu ook wat "gezelliger" is 's avonds
IB heeft d'r denk je te vaak met t hoofd tegen de muur gebonkt?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heb je dat van de week ook al verteld. Hoofd een beetje op hol na vannacht?
.
Ja, maar ik wist nog niet zeker of hij zou passen, aangezien ik een hoogslaper heb. Maar nu zit hij er daadwerkelijk op enzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heb je dat van de week ook al verteld. Hoofd een beetje op hol na vannacht?
.
Nope...niks van meegekregen? Ik lees tegenwoordig niet meer terug en heb de nodige pagina's gemist, dus denk dat 't daar dan in heeft gestaan ofzo...quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IB heeft d'r denk je te vaak met t hoofd tegen de muur gebonkt?
Maar je had nog niet door dat ik en Cali afgelopen week er ook een punt achter hadden gezet?
Dat lijkt mijn post wel van een paar maanden geleden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:44 schreef Dupje het volgende:
Euhm, het ging al een tijd minder, en we hebben in de zomer ook al een break van een week gehad, maar nu ging het gewoon niet meer. Hoe graag je ook de relatie wilt proberen te behouden, ergens houdt t op...
Ik zie em niet? Of zit er maar één in?quote:
Ik heb Cali al in geen tijden meer op het forum gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar je had nog niet door dat ik en Cali afgelopen week er ook een punt achter hadden gezet?
Afgelopen week nogquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb Cali al in geen tijden meer op het forum gezien.
Ja maar zon vaste bezoeker ben ik hier zelf ook weer niet.quote:
Verrek, volquote:
Hij hangt er nog half inquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zie em niet? Of zit er maar één in?
En hoi
Sterkte Dup.. vind het heel erg voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |