Wat heeft Derksen zo verkeerd gedaan dat die al een half jaar met bodyguards moet rondlopen?quote:Johan Derksen wordt met de dood bedreigd
16/10/2008 18:05
Bij de politie Midden-Brabant in Tilburg is een melding binnengekomen, dat hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International neergeschoten wordt indien hij zich bij de wedstrijd Willem II-Feyenoord vertoont.
De melding kwam van een man die zich Feyenoord-supporter noemde. De politie heeft Derksen woensdagmiddag op de hoogte gebracht van dit dreigement. In overleg met de politie zal Derksen de wedstrijd niet bezoeken, maar de Tilburgse politie stelt wel een onderzoek in.
Zowel de politie als Derksen neemt het dreigement uitermate serieus, al is de hoofdredacteur al meerder keren bedreigd. Hij genoot al eens politiebescherming tegen een sponsor van RKC Waalwijk en tegen supporters van ADO Den Haag.
Voor RTL analyseerde hij enige tijd Eredivisie-wedstrijden in gezelschap van bodyguards en ook op het Mediapark in Hilversum werd hij een half jaar door bodyguards beschermd.
Volgens mij gaat het meer over zijn kritiek op de rellen bij Nancy.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom deze man tot zijn daad is gekomen. Johan Derksen heeft zich de laatste tijd regelmatig niet al te mild over Feyenoord uitgelaten en gezegd dat het voetbal niet om aan te zien is. Kijk even naar de ranglijst: Feyenoord staat troosteloos 14e met vier punten uit 5 wedstrijden. Je kunt Derksen toch niet verwijten dat hij zijn functie van voetbalanalist correct uitvoert? Wat moet hij dan? Zeggen dat Feyenoord oogstrelend speelt?
Stoerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 05:52 schreef Beach het volgende:
Interesseert me geen fuck wat ze met hem doen.
Eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mjah, het mag niet en netjes is anders.
Daar staat tegenover dat een toch vrij onbenullig persoon (en niet te vergeten, een voetballer van lik m'n naad) diverse podia heeft vanwaar hij soms behoorlijk de plank mis slaat.
Hoewel dit dan weer een tikkeltje overdreven is, verdient Derksen niet direct het grootste medelijden wat mij betreft.
Dat is wel iets waar je gewoon kritiek op mag hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 05:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer over zijn kritiek op de rellen bij Nancy.
Bij zo'n beetje iedere club zitten wel supporters die z'n bloed kunnen drinkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:37 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar je gewoon kritiek op mag hebben lijkt me.
Maar heeft die het alleen bij Feyenoordfans verbruid of ook bij andere clubs?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje iedere club zitten wel supporters die z'n bloed kunnen drinken
Mwah. De manier waarop hij dingen over clubs of spelers zegt is vaak, op z'n minst, provocerend te noemen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef kriele het volgende:
[..]
Wat overigens heel veel zegt over die zogenaamde supporters
Oh ja, wat dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef kriele het volgende:
[..]
Wat overigens heel veel zegt over die zogenaamde supporters
quote:
Kritiek is iets anders als ongenuanceerd maar wat de lucht in brallenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Niks aan de hand zolang je ze naar de mond praat, maar owee als je eens met wat kritiek komt op de club of op de supporters zelf! Dan heb ik het niet over de doorsnee supporter, maar over de harde kernen. Het gaat toch allemaal nergens over?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kritiek is iets anders als ongenuanceerd maar wat de lucht in brallen
Zelfs dan nog is het niet normaal om iemand met de dood te dreigen. Je hoeft niet naar Derksen te luisteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kritiek is iets anders als ongenuanceerd maar wat de lucht in brallen
Op de maniertjes waarop Derksen nogal eens iets op TV verkondigd.quote:
Verder kijken dan je neus lang is, paar posts terug laat ik mijn afkeur met betrekking tot de bedreiging al zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:06 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Zelfs dan nog is het niet normaal om iemand met de dood te dreigen. Je hoeft niet naar Derksen te luisteren.
Ja die heb ik wel gezien. Ik verduidelijk mijn mening alleen maar even.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is, paar posts terug laat ik mijn afkeur met betrekking tot de bedreiging al zien.
Maargoed, "je hoeft niet naar Derksen te luisteren"? Dat valt tegen als voetballiefhebber
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |