Hét kenmerk van puberaal gedrag: opstandig zijn.quote:
No shitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hét kenmerk van puberaal gedrag: opstandig zijn.
Yashi kennende betwijfel ik of 't een grap wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders ga je ff een grap uitleggen.
Of ik ken je veel te goed en je wilt je niet laten kennenquote:
Dat ene leuke meisje wat zaterdag bij je komt eten en slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi? Wie's dat?
Het vervolg moet je iig kijken volgende week, die is net zo goed en zeer indringendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef Mikkie het volgende:
Is die serie altijd zo? Dan moet ik vaker gaan kijken
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ene leuke meisje wat zaterdag bij je komt eten en slapen
Jammer dan dat René en IB er ook bij zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Yashi& MoBlo's SlumberParty, the movie
Yo gaan die toch hun eigen film opnemen, Raw From Behind feat. The Bastardquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jammer dan dat René en IB er ook bij zijn
daar kunnen we nog wat aan doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jammer dan dat René en IB er ook bij zijn
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dat mijn jongen, is juist het lekkere eraan!
Tsja je kan maar ergens goed in zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sprak de toekomstige 40-year-old-virgin
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij lijkt alleen niet echt vind ik
Lincoln Burrows?quote:
Je ging een half uur geleden slapenquote:
Done, and done.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow kut had beter moeten strepen, wil je dus bovenstaande post even wijzigen@ slarioux
Ik heb de aflevering zo'n 20 minuten gezien, toen ben ik genoktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het vervolg moet je iig kijken volgende week, die is net zo goed en zeer indringend. Je kan 'm ook downloaden natuurlijk en morgen kijken
. Het is de laatste aflevering van seizoen 4.
edit - S04E16 dus (volgende week, dit is 15)
Daar was vanavond première van in Carolus op plein '44. Regisseur en hoofdrolspeelster op bezoek geloof ik. Had weinig zin om te gaan, maar zou goed kunnen dat vrienden van me wel geweest zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over films gesproken, de recensies van "bride flight" (nieuwe Nederlandse film) zijn erg positief.
hoezo oud nieuwsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Had 't vanavond nog even met m'n pa over Paul Potts, net nog het fragment op Youtube gekeken... prachtig om te zien! Eerst die juryleden, die blikken, en vervolgens die stem... mên!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |