Waar heb je die gedaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:08 schreef borisz het volgende:
Net weer een 3fm muziek enquete ingevuld. Deze lijst moeten beoordelen.
[..]
vind haar 10x leuker dan dolf en zijn publiekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Ik vind het niet eens zo heel erg dat Claudia terug komt.
Ik ook, veel liever Claudia dan Dolf. Claudia is iig nog goed te verstaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind haar 10x leuker dan dolf en zijn publiek
Bye Party Animal!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:Ik ga er een Party Party van maken!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:Ik ga er een Party Party van maken!
Enjoy!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:Ik ga er een Party Party van maken!
Roel gebruikte tussen 16.00 en 17.00 niet 1x eenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel wat een gematigde reactie van je
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel wat een gematigde reactie van je
hij mag wel vaker gaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel gebruikte tussen 16.00 en 17.00 niet 1x eensmiley
.
Roel wordt ziek
denk 90% eerder opgenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Claudia![]()
Kids in America
Is MetMichiel eigenlijk live of al eerder opgenomen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij mag wel vaker gaandaten
Daarom ben ik net ook onder een warme douche gesprongen. Heeft zeker wel geholpenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef Brennel het volgende:
Ja, heel irritant, ik zie echt zo'n slobberige, nonchalante vent voor me.
* Brennel heeft het erg koud
Ik heb zo'n gevoel dat z'n vriendin geen last van slaaptekort heeft..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Saaie stem heeft deze gast (Leon ofzo).
Nou inderdaad zeg. 't is echt allemaal zo monotoon en met zo weinig enthousiasme verteld. Het voelt een beetje als een verplicht nummertje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat z'n vriendin geen last van slaaptekort heeft..
Stook alles is lekker op en trek warme trui aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef Brennel het volgende:
Ja, heel irritant, ik zie echt zo'n slobberige, nonchalante vent voor me.
* Brennel heeft het erg koud
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarom ben ik net ook onder een warme douche gesprongen. Heeft zeker wel geholpen
Ik ga zo ook lekker warm douchen en daarna warme chocomel maken inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stook alles is lekker op en trek warme trui aan
Ik dacht al, waar komt die knal toch vandaan...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nieuws... het kwartje van de nieuwe Killers is zojuist bij me gevallen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ladies and gentlemen, the kwartje has fallen!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef TheVulture het volgende:
ik vind ze beide goed te pruimen, muzieksmaak is OK namelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind haar 10x leuker dan dolf en zijn publiek
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, the kwartje has fallen!!
Ej Janneke mooi pics zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Hejj, deze staat nog niet op 3fmfan...
Goeieavond trouwens!
Eerste Terschelling-fotootjes!
Terschelling West vanuit de duinen
[ afbeelding ]
Brandaris en de rest van West bij zonsopgang
[ afbeelding ]
Zonsopgang op het wad
[ afbeelding ]
Gewoon mooi
[ afbeelding ]
Eb op het wad, met tegenlicht. Op de achtergrond vaart de Tiger (snelboot) weg en komt de Friesland (grote veerboot) aan; *toetttttttt*
[ afbeelding ]
Vlieland achter de zonnestralen
[ afbeelding ]
Paddestoelen in de duinen
[ afbeelding ]
Volgens mij deden ze het allebei niet zo goed. Zou er een verband zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Ehm... vroeg de Quiz-kandidaat van gisteren niet ook al Datvindjeleukhe aan?
Heb er eerlijk gezegd ook niet heel veel mee. Refrein is wel geinig maar de rest.. weinig boeiend.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.. vind ik echt niet leuk :|
En thanx Hans
Mooie foto'squote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Hejj, deze staat nog niet op 3fmfan...
Goeieavond trouwens!
Eerste Terschelling-fotootjes!
Terschelling West vanuit de duinen
[ afbeelding ]
Brandaris en de rest van West bij zonsopgang
[ afbeelding ]
Zonsopgang op het wad
[ afbeelding ]
Gewoon mooi
[ afbeelding ]
Eb op het wad, met tegenlicht. Op de achtergrond vaart de Tiger (snelboot) weg en komt de Friesland (grote veerboot) aan; *toetttttttt*
[ afbeelding ]
Vlieland achter de zonnestralen
[ afbeelding ]
Paddestoelen in de duinen
[ afbeelding ]
jeugdsentimentquote:
Ja, blijft lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Lekker he AZ?! Ik mis het eiland nu al... denk niet dat ik t een jaar volhou zonder... toch eens kijken of ik in t voorjaar mss een keertje een weekendje terug kan
mijn request is ook niet gedraaidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:54 schreef Brennel het volgende:
* Brennel meldt zich weer met een lauw geworden warme chocomel en een slapende voet
Alwéér m'n request niet gedraaid
Had je around the world moeten aanvragenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn request is ook niet gedraaid
er zijn grenzenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Had je around the world moeten aanvragen.
What's new....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een kansloze, uitgemolken stelling...
Nou, soms vind ik er wel eens een interessante tussen zitten om eens over na te denken hoorquote:
Moet morgen nog een verslag inleveren (project is al ingeleverd) en dat ga ik nu dus afmakenquote:
Aha! nou succes daarmeequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet morgen nog een verslag inleveren (project is al ingeleverd) en dat ga ik nu dus afmaken
Dat is heerlijk werkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha! nou succes daarmee
Met AC/DC op de achtergrond moet het wel lekker werken zijn
*terugzwaaitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:net 6de zintuig gekeken...was echt zo spannend
Peter heeft gewonnen
![]()
nu P&W kijken met een mevrouw van de PVV die denkt (niet denkt maar er van overtuigd is) dat we worden geislamiseerd... Dat zou ik nou n goeie stelling vinden....ben t trouwens niet met haar eens.
*wou toch ff zwaaien hier met mn verkapte TVP*![]()
![]()
![]()
![]()
Agema, raar mens. Wel een MILFquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:net 6de zintuig gekeken...was echt zo spannend
Peter heeft gewonnen
![]()
nu P&W kijken met een mevrouw van de PVV die denkt (niet denkt maar er van overtuigd is) dat we worden geislamiseerd... Dat zou ik nou n goeie stelling vinden....ben t trouwens niet met haar eens.
*wou toch ff zwaaien hier met mn verkapte TVP*![]()
![]()
![]()
![]()
ooh dat is wel prettig natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk werkenHet is ook al lekker werken dat onze opdrachtgever ontzettend positieve feedback heeft gegeven. In haar feedback stond letterlijk: "Van mij mag het een hoog cijfer worden." En dat terwijl zij altijd als ontzettend streng bekend staat. Dat is dus wel een voldoende en dat is iig al een hele opluchting...
Mooiquote:
Iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat is wel prettig natuurlijk.kan dus heel weinig fout gaan
Wat heb ik daar nou weer aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik klok op tijd weer uit. 't Wordt geen nightshift deze keer..
Nice!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook lekker ronken in m'n door m'n kruik voorverwarmde bedje
Ik wil ook zo'n lekker voorverwarmd bedjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook lekker ronken in m'n door m'n kruik voorverwarmde bedje
Maar ook: Geen gezelligheid, geen lol, geen topics volposten en geen afleiding van het saaie verslag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heel veel. Geen afleiding. Meer slaap.
Kruik kopen. Of vriend(innet)je een half uur eerder dan jij naar bed sturenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n lekker voorverwarmd bedje
True. Kwestie van plusjes en minnetjes en strepen maar!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar ook: Geen gezelligheid, geen lol, geen topics volposten en geen afleiding van het saaie verslag.
Ik heb geen vriendje atm, dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kruik kopen. Of vriend(innet)je een half uur eerder dan jij naar bed sturen
Dan kom ik toch echt tot de conclusie dat jij maar moet blijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
True. Kwestie van plusjes en minnetjes en strepen maar!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan kom ik toch echt tot de conclusie dat jij maar moet blijven
De laatste keer dat ene Gerard E. dat zei, heb ik er nooit meer wat van gehoord!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!!
Die ene Gerard E. toch!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ene Gerard E. dat zei, heb ik er nooit meer wat van gehoord!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ene Gerard E. dat zei, heb ik er nooit meer wat van gehoord!
idd! Het is gewoon een pallet vol excusesquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik zo ook maar ga..... morgen weer een dag
Ik vrees van welquote:
Wat kijk je blij daarbijquote:
quote:
Laat me maar weer in de steekquote:
Daar is niets mis mee. Toch?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Vier avonden op rij op pad... Het lijkt gvd wel of ik een leven heb
Nou neequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou neeMaar het is gewoon behoorlijk lang geleden da'k niet ook maar één avond thuis ben geweest van ma. tot do.
Ieuw, das engquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Vier avonden op rij op pad... Het lijkt gvd wel of ik een leven heb
Het ergste is, ik heb niet eens een kroeg van binnen gezien! Weliswaar maandag en de afgelopen avond bij resp. de biljartclub en de voetbalclub een knap biertje gedronken, maar toch...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat deed ik "vroeger" nog wel 's. Dagen achter elkaar de stad in, van café naar café..
![]()
't Was dan altijd wel 'n must om in 't weekend wat uurtjes slaap in te halen.
Volgens mij staat je pagina-instelling verkeerd dan, zie het aantal reacties in je MyAT.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eh wordt dit topic niet gesloten voor een nieuw? We zitten al op 8!
En het aloude zinloze geklap om niets te vergeten!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:06 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Ohja, claudia zal natuurlijk d'r oude items weer uit de kast halen, dus Zeg 'ns A, De Breijstaete, enz.
wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit kan ook nog wel erbij met die grafkop van Beelen op deze pagina....
[ afbeelding ]
Dat doen C&S ook dagelijks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het aloude zinloze geklap om niets te vergeten!
Idd. Maar die beperken 't meestal nog tot het begin van de uitzending. Hamsterwangetje daarentegen.....quote:
uuhhm moet dit nou echt op de vroege morgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit gedrocht kan ook nog wel erbij met die grafkop van Beelen op deze pagina....
[ afbeelding ]
dr is een hier op Fok! die niets anders doet dan die Giel (quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm moet dit nou echt op de vroege morgen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik klok op tijd weer uit. 't Wordt geen nightshift deze keer..
Way to go DiedjeeJ!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat lees je m'n sms toch weer puik voor Domien.![]()
Oja, ik ging slapen..
Roep 't niet te hard. Voor je 't weet.....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet zeggen dat het angstvallig stil geworden is omtrent onze andere vriendin amy
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik ga even een paar uur wat nuttigs doen, want het is bijna 12.00....
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:55 schreef cosmick het volgende:
Dag mensen.
Komt nu straks ons aller vriendin Claudia de B. weer de ether vervuilen?
Ja gezellig hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:55 schreef cosmick het volgende:
Dag mensen.
Komt nu straks ons aller vriendin Claudia de B. weer de ether vullen?
Ik zwijg wijselijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:55 schreef borisz het volgende:
Roel en planning opmerking komt eraan.
ah ben je zo'n een die alleen als cosmick er is gaat lopen kotsen op claudiaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar was de snol al te horen hoor![]()
.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah ben je zo'n een die alleen als cosmick er is gaat lopen kotsen op claudia
gisteravond was je veel gematigder
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gisteravond was je veel gematigder
Ik kan me anders niet herinneren dat ik Roel iets positiefs over De Breij heb horen zeggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk irritant en alles behalve grappig, maar soms draait ze best leuke muziek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef Marc63 het volgende:
Oeh! Daarom ben ik best wel een beetje blij dat Claudia er weer is. Een John Mayer-fan!
Ik vind haar minder irritant dan Dolf, maar hij kon ook leuke muziek draaien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk irritant en alles behalve grappig, maar soms draait ze best leuke muziek.
Boriszquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:44 schreef borisz het volgende:
Claudia draait meer muziek dan in haar dagelijkse show toen
Ze heeft alleen nog Zeg eens a en dr openingsplaat gedaan.
Hilde ook nooit meer wat van gehoord.
MutZsch
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft rattenkooi geboend (STINKbeesten!) en gaat nu ff douchen
Je was me net voorquote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef -Hans- het volgende:
Dus Novastar is de nieuwe Megahit? Prima!![]()
Weekend !
De ratten of ik?quote:
Daar kan ik ook geen problemen mee hebben, lekker nummerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef -Hans- het volgende:
Dus Novastar is de nieuwe Megahit? Prima!![]()
Weekend !
de crisis wordt redelijk aangepraatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De kredietcrisis leeft."
Lekker representatief. De mensen die het geen moer interesseert zullen zo'n enquete zeker enthousiast gaan invullen hè?
praat niet poepquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het volume van de radio is hier inmiddels gehalveerd.
Stiekem vindt ie Claudia geweldigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
praat niet poep [ afbeelding ], zit een knopje op je radio waarmee van zender kan wisselen
Idem hier.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
even afscheid nemen van de megahit , zal het niet missen.
Zelfkennis is okay.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
"jij bent een kut kandidaat en ik een kut dj"
ah ben je er ook weerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 7 minuten totdat het incompetente zooitje weer van de radio is opgetieft.
Ik ben geen dj noch kandidaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je voorbeeld aan nemen
10001000100010001000 zover is het nog niet hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
NummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrDUIZEND - DUIZEND - DUIZEND - DUIZEND - DUIZEND
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
NummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrDUIZEND - DUIZEND - DUIZEND - DUIZEND - DUIZEND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |