Ik vind haar vreselijk irritant en alles behalve grappig, maar soms draait ze best leuke muziek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef Marc63 het volgende:
Oeh! Daarom ben ik best wel een beetje blij dat Claudia er weer is. Een John Mayer-fan!
Ik vind haar minder irritant dan Dolf, maar hij kon ook leuke muziek draaien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk irritant en alles behalve grappig, maar soms draait ze best leuke muziek.
Boriszquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:44 schreef borisz het volgende:
Claudia draait meer muziek dan in haar dagelijkse show toen
Ze heeft alleen nog Zeg eens a en dr openingsplaat gedaan.
Hilde ook nooit meer wat van gehoord.
MutZsch
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft rattenkooi geboend (STINKbeesten!) en gaat nu ff douchen
Je was me net voorquote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef -Hans- het volgende:
Dus Novastar is de nieuwe Megahit? Prima!![]()
Weekend !
De ratten of ik?quote:
Daar kan ik ook geen problemen mee hebben, lekker nummerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef -Hans- het volgende:
Dus Novastar is de nieuwe Megahit? Prima!![]()
Weekend !
de crisis wordt redelijk aangepraatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De kredietcrisis leeft."
Lekker representatief. De mensen die het geen moer interesseert zullen zo'n enquete zeker enthousiast gaan invullen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |