Wat kijk je blij daarbijquote:
quote:
Laat me maar weer in de steekquote:
Daar is niets mis mee. Toch?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Vier avonden op rij op pad... Het lijkt gvd wel of ik een leven heb
Nou neequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou neeMaar het is gewoon behoorlijk lang geleden da'k niet ook maar één avond thuis ben geweest van ma. tot do.
Ieuw, das engquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Vier avonden op rij op pad... Het lijkt gvd wel of ik een leven heb
Het ergste is, ik heb niet eens een kroeg van binnen gezien! Weliswaar maandag en de afgelopen avond bij resp. de biljartclub en de voetbalclub een knap biertje gedronken, maar toch...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat deed ik "vroeger" nog wel 's. Dagen achter elkaar de stad in, van café naar café..
![]()
't Was dan altijd wel 'n must om in 't weekend wat uurtjes slaap in te halen.
Volgens mij staat je pagina-instelling verkeerd dan, zie het aantal reacties in je MyAT.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eh wordt dit topic niet gesloten voor een nieuw? We zitten al op 8!
En het aloude zinloze geklap om niets te vergeten!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:06 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Ohja, claudia zal natuurlijk d'r oude items weer uit de kast halen, dus Zeg 'ns A, De Breijstaete, enz.
wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit kan ook nog wel erbij met die grafkop van Beelen op deze pagina....
[ afbeelding ]
Dat doen C&S ook dagelijks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het aloude zinloze geklap om niets te vergeten!
Idd. Maar die beperken 't meestal nog tot het begin van de uitzending. Hamsterwangetje daarentegen.....quote:
uuhhm moet dit nou echt op de vroege morgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit gedrocht kan ook nog wel erbij met die grafkop van Beelen op deze pagina....
[ afbeelding ]
dr is een hier op Fok! die niets anders doet dan die Giel (quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm moet dit nou echt op de vroege morgen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik klok op tijd weer uit. 't Wordt geen nightshift deze keer..
Way to go DiedjeeJ!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat lees je m'n sms toch weer puik voor Domien.![]()
Oja, ik ging slapen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |