What's new....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een kansloze, uitgemolken stelling...
Nou, soms vind ik er wel eens een interessante tussen zitten om eens over na te denken hoorquote:
Moet morgen nog een verslag inleveren (project is al ingeleverd) en dat ga ik nu dus afmakenquote:
Aha! nou succes daarmeequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet morgen nog een verslag inleveren (project is al ingeleverd) en dat ga ik nu dus afmaken
Dat is heerlijk werkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha! nou succes daarmee
Met AC/DC op de achtergrond moet het wel lekker werken zijn
*terugzwaaitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:net 6de zintuig gekeken...was echt zo spannend
Peter heeft gewonnen
![]()
nu P&W kijken met een mevrouw van de PVV die denkt (niet denkt maar er van overtuigd is) dat we worden geislamiseerd... Dat zou ik nou n goeie stelling vinden....ben t trouwens niet met haar eens.
*wou toch ff zwaaien hier met mn verkapte TVP*![]()
![]()
![]()
![]()
Agema, raar mens. Wel een MILFquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:net 6de zintuig gekeken...was echt zo spannend
Peter heeft gewonnen
![]()
nu P&W kijken met een mevrouw van de PVV die denkt (niet denkt maar er van overtuigd is) dat we worden geislamiseerd... Dat zou ik nou n goeie stelling vinden....ben t trouwens niet met haar eens.
*wou toch ff zwaaien hier met mn verkapte TVP*![]()
![]()
![]()
![]()
ooh dat is wel prettig natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk werkenHet is ook al lekker werken dat onze opdrachtgever ontzettend positieve feedback heeft gegeven. In haar feedback stond letterlijk: "Van mij mag het een hoog cijfer worden." En dat terwijl zij altijd als ontzettend streng bekend staat. Dat is dus wel een voldoende en dat is iig al een hele opluchting...
Mooiquote:
Iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat is wel prettig natuurlijk.kan dus heel weinig fout gaan
Wat heb ik daar nou weer aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik klok op tijd weer uit. 't Wordt geen nightshift deze keer..
Nice!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook lekker ronken in m'n door m'n kruik voorverwarmde bedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |