Volgens mij staat je pagina-instelling verkeerd dan, zie het aantal reacties in je MyAT.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eh wordt dit topic niet gesloten voor een nieuw? We zitten al op 8!
En het aloude zinloze geklap om niets te vergeten!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:06 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Ohja, claudia zal natuurlijk d'r oude items weer uit de kast halen, dus Zeg 'ns A, De Breijstaete, enz.
wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit kan ook nog wel erbij met die grafkop van Beelen op deze pagina....
[ afbeelding ]
Dat doen C&S ook dagelijks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het aloude zinloze geklap om niets te vergeten!
Idd. Maar die beperken 't meestal nog tot het begin van de uitzending. Hamsterwangetje daarentegen.....quote:
uuhhm moet dit nou echt op de vroege morgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit gedrocht kan ook nog wel erbij met die grafkop van Beelen op deze pagina....
[ afbeelding ]
dr is een hier op Fok! die niets anders doet dan die Giel (quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm moet dit nou echt op de vroege morgen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik klok op tijd weer uit. 't Wordt geen nightshift deze keer..
Way to go DiedjeeJ!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat lees je m'n sms toch weer puik voor Domien.![]()
Oja, ik ging slapen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |