Ik wil ook zo'n lekker voorverwarmd bedjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook lekker ronken in m'n door m'n kruik voorverwarmde bedje
Maar ook: Geen gezelligheid, geen lol, geen topics volposten en geen afleiding van het saaie verslag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heel veel. Geen afleiding. Meer slaap.
Kruik kopen. Of vriend(innet)je een half uur eerder dan jij naar bed sturenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n lekker voorverwarmd bedje
True. Kwestie van plusjes en minnetjes en strepen maar!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar ook: Geen gezelligheid, geen lol, geen topics volposten en geen afleiding van het saaie verslag.
Ik heb geen vriendje atm, dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kruik kopen. Of vriend(innet)je een half uur eerder dan jij naar bed sturen
Dan kom ik toch echt tot de conclusie dat jij maar moet blijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
True. Kwestie van plusjes en minnetjes en strepen maar!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan kom ik toch echt tot de conclusie dat jij maar moet blijven
De laatste keer dat ene Gerard E. dat zei, heb ik er nooit meer wat van gehoord!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!!
Die ene Gerard E. toch!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ene Gerard E. dat zei, heb ik er nooit meer wat van gehoord!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ene Gerard E. dat zei, heb ik er nooit meer wat van gehoord!
idd! Het is gewoon een pallet vol excusesquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik zo ook maar ga..... morgen weer een dag
Ik vrees van welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |