Die staan 20 november in Vera (ook Den Haag zie ik nu) samen met Chad vanGaalen, mocht iemand het intressant vindenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef emokid het volgende:
pfaf, waar zie jij Women eindigen in je toplijst van dit jaar?
Ik stond helemaal vooraan, ik was toch in mijn eentje. Tja dat het hard is hoort natuurlijk wel bij noise maar ik houd niet zo van een piep in mijn oren de volgende dag. Ik was maandag nog bij de Subways bijvoorbeeld en dat was voor mijn gevoel niet half zo hard.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef Z het volgende:
Maar er werd ook niet gepraat in de zaal. Tussen de nummers was het hartstikke stil. Dat vond ik wat gek. En zo hard was het nou toch ook weer niet? Of zou mijn gehoor door de jaren heen wat beschadigd zijn.
ja, waar verkochten ze die dan? Beneden was het allemaal Maria Mena? Kut zeg, ik had er echt nog wel eentje willen kopen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gisteren naar No Age geweest. Vond het superdope. Al moet ik bekennen dat ik wel blij was dat ik oordopjes bij me had die ik halverwege maar is ingedaan heb. Vond zoals gezegd is de sfeer ook een beetje raar. Niet echt muziek om op te pitten of keihard te dansen. Maar helemaal stil blijven staan kon ik ook niet
ook wel mooi trouwens dat ze shirts voor 8 euro verkopen. dat zijn tenminste nog is prijzen.![]()
gewoon in de kleine zaal rechts achterin met je gezicht naar het podium.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:53 schreef emokid het volgende:
[..]
ja, waar verkochten ze die dan? Beneden was het allemaal Maria Mena? Kut zeg, ik had er echt nog wel eentje willen kopen.
Ja ze hadden er een in het wit met in het blauw teen creeps erop.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef emokid het volgende:
Toen ik er Free Record Shop zag staan wist ik al dat ik daar geen No Age zou kunnen vinden. Maar jammer zeg, ik dacht dat ze dat bij de uitgang/ingang deden, op dat tafeltje.
Hadden ze er shirts, anders dan deze?
http://www.oogaboogastore(...)/NoAge-RainbowT.html
Heeft ie toen wel excuses gemaakt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef Z het volgende:
Oldham heeft wel eens op m'n tenen gestaan. Bij een concert van Sufjan. How indie can you get.
Neeee No Age moet veel langer spelen. Nou ja, tenminste iemand die er blij mee isquote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef frame-saw het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten (alleen ik dus) No Age speelt als tweede. Ik mis wel Lightning Bolt maar tsja, liever No Age.
Die verkochten ze dit jaar na afloop van hun Lowlands optreden.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef emokid het volgende:
Ik heb er maar een lelijke gezien en dat was eentje in het zwart, met in het wit No Age erop, maar de letters waren een beetje raar, grungy of zo, in ieder geval niet zo bold en dik. No Age t-shirt culture
Deathcabquote:Op donderdag 6 november 2008 14:03 schreef emokid het volgende:
Ik had ook op de donderdag gewild maar geen geld. Vooral The Black Keys wil ik zien, voor wie ga jij?
Dat lijkt mij ook Fleet Foxes.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef emokid het volgende:
Ik zat laatst te denken over welke band nu het hardst heeft gedebuteerd dit jaar. Ik denk aan Fleet Foxes of No Age.. of Bon Iver maar dat zou niet echt tellen, of wel? Welke vinden jullie?
Puike band, ja. Ook Shut Up I Am Dreaming is zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens hier iemand bekend met Sunset Rubdown? Maakten vorig jaar het fijne album Random Spirit Lover.
Dit is de band van Spencer Krug, die ook in Swan Lake zit met Dan Bejar. In die hoek, denk ook Destroyer, moet je het een beetje zoeken.
Ik denk dat Spencer Krug een stuk bekender is van Wolf Parade dan van Swan Lake, trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens hier iemand bekend met Sunset Rubdown? Maakten vorig jaar het fijne album Random Spirit Lover.
Dit is de band van Spencer Krug, die ook in Swan Lake zit met Dan Bejar. In die hoek, denk ook Destroyer, moet je het een beetje zoeken.
Kan, maar Swan Lake kan niet vaak genoeg gepromoot worden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk dat Spencer Krug een stuk bekender is van Wolf Parade dan van Swan Lake, trouwens.
Je bedoelt dat je er geen fuck aan vindtquote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef -Dries- het volgende:
Fleet Foxes pakt me nog niet zo. Vind het wel jammer dat ik Shearwater ga missen
Fleet Foxes kan ik me niet echt in vinden. Dylan wel.Zelfde soort stemgeluid, naar algemene normen niet mooi is, maar je wel direct in een andere wereld trekt. 1 van men absolute favorieten dit jaar.quote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Moody het volgende:
De nieuwe hype naast Fleet Foxes gaat ongetwijfeld deze plaat worden van een Zweedse zanger:
The Tallest Man on Earth- Shallow Graves
[ afbeelding ]
Fleet Foxes vs Bob Dylan.
Ja fijn hè! Hij blijft ook beter worden bij mij.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef emokid het volgende:
pfaf, je aanraders hebben mij geen windeieren gelegd. Dat Parts & Labor album is ook genieten.
veel indie downloads zijn ook gewoon legaal.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef Moody het volgende:
Trouwens, is het toegestaan om een blogsite te vermelden? Het gaat hier om een extreem goede site met dagelijkse updates van nieuwe Indie albums. "Probleem" is dat er ook downloadlinks tussen staan. Site is al jaren online trouwens.
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef pfaf het volgende:
Zie oa Indie is a Grotesque Animal (Indie Central XXXV) en Oracular Indie-tacular (Indie Central XXXIV)
Dan is het goed. Ik roep Shallow Graves ook bij deze uit tot album van het jaar. Ik kan me niet voorstellen dat iets dit meesterwerk nog gaat overtreffen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef Moody het volgende:
Ik noemde het de nieuwe hype naast Fleex Foxes, niet dat het op FF lijkt
Ik vind hem ook vet terwijl ik hiphop normaal echt kut vind.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef ralfseltje het volgende:
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar wat is dat album van Dan Le Sac vs Scroobius Pip geniaal!
knip
http://www.pitchforkmedia(...)scroobius-pip-anglesquote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vet terwijl ik hiphop normaal echt kut vind.
Snap dan ook niet waarom hij door de pers zo hard word afgekraakt
Hoe kan je een artikel dat een 0.2 als cijfer geeft nou serieus nemen. Zelfs het slechtse album ooit zou ik dat niet geven.quote:Op zondag 16 november 2008 17:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://www.pitchforkmedia(...)scroobius-pip-angles
JAA!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef emokid het volgende:
ill-formedHier nog een aanrader van mij, iemand bekend met Gang Gang Dance? Ze zijn te beschrijven als experimental/avant-garde/pop(ik weet het).
Onlangs een nieuw album uitgebracht (die je tevens van die blog kunt halen) genaamd Saint Dymphna.
[ afbeelding ]
Eens iets fris onder de zon, en mocht je je vervelen dan moet je deze niet laten liggen.
Ze geven anders nog een behoorlijke onderbouwing anders. En als ze ergens serieus zijn ...quote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kan je een artikel dat een 0.2 als cijfer geeft nou serieus nemen. Zelfs het slechtse album ooit zou ik dat niet geven.
quote:Op donderdag 5 februari zal de band Islands een optreden komen geven in de Amsterdamse Paradiso. De dag erna doet de groep tevens Nederland aan, dan te bezichten in het Groningse Vera.
http://www.pitchforkmedia(...)crete-video-premierequote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef emokid het volgende:
Ik krijg uit onverwachte hoek de mogelijkheid om ze te zien zondag, gratis ook nog. Ik heb dan een weekov, maar lijkt me leuk om ze te zien. Fate is een leuke plaat, Wye Oak is mij niet bekend.
Dat het zo klinkt wel, maar de muziek klinkt zéker niet zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:26 schreef -Dries- het volgende:
Dr. Dog klinkt als hele foute gangster-rap. Heb ik gelijk?
Pollyquote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kindamuzik is trouwens lyrisch over de nieuwste Paulusma. Iemand al een mening? Mich?
De hype is overdreven, zoals (bijna) alle hypes, maar het blijft leuke muziekquote:Op zaterdag 22 november 2008 02:12 schreef emokid het volgende:
Allen Fleet Foxes gaan zien de volgende keer ze komen, ik doe mee met de hype omdat die terecht is.
Nog niet gehoord, binnenkort eens gaan beluisteren denk ik. De vorige vond ik vooral aardig, maar niet denderend.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kindamuzik is trouwens lyrisch over de nieuwste Paulusma. Iemand al een mening? Mich?
Een paar leuke nummertjes, maar niet écht spectaculair. In ATAK? Misschien dat ik nog even een kijkje neem, maar loop er niet voor warm...quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:03 schreef emokid het volgende:
Vanavond I'm From Barcelona in Enschede, is dat wat? Ik voel geen drang meer om te gaan, wie motiveert me. Dat nieuwe album heb ik ook niet gehoord nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |