abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 14:05:51 #101
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_62968781
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef emokid het volgende:
pfaf, waar zie jij Women eindigen in je toplijst van dit jaar?
Die staan 20 november in Vera (ook Den Haag zie ik nu) samen met Chad vanGaalen, mocht iemand het intressant vinden
pi_62969052
Ik zag het, misschien ga ik bij ze langs in Amsterdam.
pi_62970198
Chad vanGaalen is wel eens leuk om live te zien. EN Women wellicht ook, al verwacht ik ellenlange jams.
Aldus.
pi_62971190
Women toert nu met Dungen, als we die beide nou eens konden krijgen hier.
pi_62972045
Gisteren naar No Age geweest. Vond het superdope. Al moet ik bekennen dat ik wel blij was dat ik oordopjes bij me had die ik halverwege maar is ingedaan heb. Vond zoals gezegd is de sfeer ook een beetje raar. Niet echt muziek om op te pitten of keihard te dansen. Maar helemaal stil blijven staan kon ik ook niet

ook wel mooi trouwens dat ze shirts voor 8 euro verkopen. dat zijn tenminste nog is prijzen.
pi_62972143
Maar er werd ook niet gepraat in de zaal. Tussen de nummers was het hartstikke stil. Dat vond ik wat gek. En zo hard was het nou toch ook weer niet? Of zou mijn gehoor door de jaren heen wat beschadigd zijn.
Aldus.
pi_62972222
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef Z het volgende:
Maar er werd ook niet gepraat in de zaal. Tussen de nummers was het hartstikke stil. Dat vond ik wat gek. En zo hard was het nou toch ook weer niet? Of zou mijn gehoor door de jaren heen wat beschadigd zijn.
Ik stond helemaal vooraan, ik was toch in mijn eentje. Tja dat het hard is hoort natuurlijk wel bij noise maar ik houd niet zo van een piep in mijn oren de volgende dag. Ik was maandag nog bij de Subways bijvoorbeeld en dat was voor mijn gevoel niet half zo hard.
pi_62972299
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gisteren naar No Age geweest. Vond het superdope. Al moet ik bekennen dat ik wel blij was dat ik oordopjes bij me had die ik halverwege maar is ingedaan heb. Vond zoals gezegd is de sfeer ook een beetje raar. Niet echt muziek om op te pitten of keihard te dansen. Maar helemaal stil blijven staan kon ik ook niet

ook wel mooi trouwens dat ze shirts voor 8 euro verkopen. dat zijn tenminste nog is prijzen.
ja, waar verkochten ze die dan? Beneden was het allemaal Maria Mena? Kut zeg, ik had er echt nog wel eentje willen kopen.

Ik denk trouwens dat het nog een beetje tasten in het duisternis is voor No Age, ze zijn 'nieuw' en hebben enorm veel potentie om door te groeien. Ze schijnen beiden ook technisch steeds beter te worden met de tijd. Hoe oud zijn ze? 26?
pi_62972365
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:53 schreef emokid het volgende:

[..]

ja, waar verkochten ze die dan? Beneden was het allemaal Maria Mena? Kut zeg, ik had er echt nog wel eentje willen kopen.
gewoon in de kleine zaal rechts achterin met je gezicht naar het podium.
Maar het was niet echt opvallend nee.

Oh ja Maria Mena je zal daar maar voor betaald hebben.
pi_62972548
Toen ik er Free Record Shop zag staan wist ik al dat ik daar geen No Age zou kunnen vinden. Maar jammer zeg, ik dacht dat ze dat bij de uitgang/ingang deden, op dat tafeltje.

Hadden ze er shirts, anders dan deze?
http://www.oogaboogastore(...)/NoAge-RainbowT.html
pi_62972720
Ik heb dit jaar No Age gezien op Lowlands, was ook erg stoer! En nu ik dit zo allemaal lees, best spijt van dat ik niet ben gegaan
pi_62973018
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef emokid het volgende:
Toen ik er Free Record Shop zag staan wist ik al dat ik daar geen No Age zou kunnen vinden. Maar jammer zeg, ik dacht dat ze dat bij de uitgang/ingang deden, op dat tafeltje.

Hadden ze er shirts, anders dan deze?
http://www.oogaboogastore(...)/NoAge-RainbowT.html
Ja ze hadden er een in het wit met in het blauw teen creeps erop.
Ik heb zon zwart/donker blauwe met in het wit No Age
pi_62973091
Teen Creeps? Zag die er even trendy uit als de rest van de shirts? Ik heb er maar een lelijke gezien en dat was eentje in het zwart, met in het wit No Age erop, maar de letters waren een beetje raar, grungy of zo, in ieder geval niet zo bold en dik. No Age t-shirt culture
pi_62973421
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef Z het volgende:
Oldham heeft wel eens op m'n tenen gestaan. Bij een concert van Sufjan. How indie can you get.
Heeft ie toen wel excuses gemaakt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62973614
Hij knikte verontschuldigend..
Aldus.
pi_62974683
Voor de mensen die zich zorgen maakten (alleen ik dus) No Age speelt als tweede. Ik mis wel Lightning Bolt maar tsja, liever No Age.
  woensdag 5 november 2008 @ 17:28:00 #117
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_62975533
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef frame-saw het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten (alleen ik dus) No Age speelt als tweede. Ik mis wel Lightning Bolt maar tsja, liever No Age.
Neeee No Age moet veel langer spelen. Nou ja, tenminste iemand die er blij mee is Ik dacht dat No Age afgelopen week gewoon headliner was, maar goed, we zullen zien.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:06:02 #118
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62977897
Gazpacho komt weer naar Nederland. 27 maart in de Boerderij in Zoetermeer (...) om precies te zijn. 16 euro.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 5 november 2008 @ 19:25:47 #119
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62978418
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef emokid het volgende:
Ik heb er maar een lelijke gezien en dat was eentje in het zwart, met in het wit No Age erop, maar de letters waren een beetje raar, grungy of zo, in ieder geval niet zo bold en dik. No Age t-shirt culture
Die verkochten ze dit jaar na afloop van hun Lowlands optreden.
pi_62981332
Om de vondst van "Miniature Tigers" nog wat kracht bij te zetten:

^ geestige clip

Zeer catchy, vrolijk, een beetje flauw, onbekend, maar zeker niet slecht bandje.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_62993285
Niet echt indie, maar omdat ik weet dat hier de meeste luisterpaalluisteraars zitten ... Twee weken terug stond er een leuk rock en roll plaatje op, met o.a. Jay-z die een nummertje meezong. Maar opeens was deze verwijderd en ik kan em ook niet meer terugvinden in de nieuwsarchieven. weet iemand de titel ?
pi_62993373
The Way I See It van Raphael Saadiq.
pi_62996896
Ga je naar Crossing Border emotje?
pi_62998805
Yes sir, op de vrijdag.
pi_62999068
Oke, nou dan zie ik je donderdag wel niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')