Die staan 20 november in Vera (ook Den Haag zie ik nu) samen met Chad vanGaalen, mocht iemand het intressant vindenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef emokid het volgende:
pfaf, waar zie jij Women eindigen in je toplijst van dit jaar?
Ik stond helemaal vooraan, ik was toch in mijn eentje. Tja dat het hard is hoort natuurlijk wel bij noise maar ik houd niet zo van een piep in mijn oren de volgende dag. Ik was maandag nog bij de Subways bijvoorbeeld en dat was voor mijn gevoel niet half zo hard.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef Z het volgende:
Maar er werd ook niet gepraat in de zaal. Tussen de nummers was het hartstikke stil. Dat vond ik wat gek. En zo hard was het nou toch ook weer niet? Of zou mijn gehoor door de jaren heen wat beschadigd zijn.
ja, waar verkochten ze die dan? Beneden was het allemaal Maria Mena? Kut zeg, ik had er echt nog wel eentje willen kopen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gisteren naar No Age geweest. Vond het superdope. Al moet ik bekennen dat ik wel blij was dat ik oordopjes bij me had die ik halverwege maar is ingedaan heb. Vond zoals gezegd is de sfeer ook een beetje raar. Niet echt muziek om op te pitten of keihard te dansen. Maar helemaal stil blijven staan kon ik ook niet
ook wel mooi trouwens dat ze shirts voor 8 euro verkopen. dat zijn tenminste nog is prijzen.![]()
gewoon in de kleine zaal rechts achterin met je gezicht naar het podium.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:53 schreef emokid het volgende:
[..]
ja, waar verkochten ze die dan? Beneden was het allemaal Maria Mena? Kut zeg, ik had er echt nog wel eentje willen kopen.
Ja ze hadden er een in het wit met in het blauw teen creeps erop.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef emokid het volgende:
Toen ik er Free Record Shop zag staan wist ik al dat ik daar geen No Age zou kunnen vinden. Maar jammer zeg, ik dacht dat ze dat bij de uitgang/ingang deden, op dat tafeltje.
Hadden ze er shirts, anders dan deze?
http://www.oogaboogastore(...)/NoAge-RainbowT.html
Heeft ie toen wel excuses gemaakt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef Z het volgende:
Oldham heeft wel eens op m'n tenen gestaan. Bij een concert van Sufjan. How indie can you get.
Neeee No Age moet veel langer spelen. Nou ja, tenminste iemand die er blij mee isquote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef frame-saw het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten (alleen ik dus) No Age speelt als tweede. Ik mis wel Lightning Bolt maar tsja, liever No Age.
Die verkochten ze dit jaar na afloop van hun Lowlands optreden.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef emokid het volgende:
Ik heb er maar een lelijke gezien en dat was eentje in het zwart, met in het wit No Age erop, maar de letters waren een beetje raar, grungy of zo, in ieder geval niet zo bold en dik. No Age t-shirt culture
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |