Deathcabquote:Op donderdag 6 november 2008 14:03 schreef emokid het volgende:
Ik had ook op de donderdag gewild maar geen geld. Vooral The Black Keys wil ik zien, voor wie ga jij?
Dat lijkt mij ook Fleet Foxes.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef emokid het volgende:
Ik zat laatst te denken over welke band nu het hardst heeft gedebuteerd dit jaar. Ik denk aan Fleet Foxes of No Age.. of Bon Iver maar dat zou niet echt tellen, of wel? Welke vinden jullie?
Puike band, ja. Ook Shut Up I Am Dreaming is zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens hier iemand bekend met Sunset Rubdown? Maakten vorig jaar het fijne album Random Spirit Lover.
Dit is de band van Spencer Krug, die ook in Swan Lake zit met Dan Bejar. In die hoek, denk ook Destroyer, moet je het een beetje zoeken.
Ik denk dat Spencer Krug een stuk bekender is van Wolf Parade dan van Swan Lake, trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens hier iemand bekend met Sunset Rubdown? Maakten vorig jaar het fijne album Random Spirit Lover.
Dit is de band van Spencer Krug, die ook in Swan Lake zit met Dan Bejar. In die hoek, denk ook Destroyer, moet je het een beetje zoeken.
Kan, maar Swan Lake kan niet vaak genoeg gepromoot worden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk dat Spencer Krug een stuk bekender is van Wolf Parade dan van Swan Lake, trouwens.
Je bedoelt dat je er geen fuck aan vindtquote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef -Dries- het volgende:
Fleet Foxes pakt me nog niet zo. Vind het wel jammer dat ik Shearwater ga missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |