Fleet Foxes kan ik me niet echt in vinden. Dylan wel.Zelfde soort stemgeluid, naar algemene normen niet mooi is, maar je wel direct in een andere wereld trekt. 1 van men absolute favorieten dit jaar.quote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Moody het volgende:
De nieuwe hype naast Fleet Foxes gaat ongetwijfeld deze plaat worden van een Zweedse zanger:
The Tallest Man on Earth- Shallow Graves
[ afbeelding ]
Fleet Foxes vs Bob Dylan.
Ja fijn hè! Hij blijft ook beter worden bij mij.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef emokid het volgende:
pfaf, je aanraders hebben mij geen windeieren gelegd. Dat Parts & Labor album is ook genieten.
veel indie downloads zijn ook gewoon legaal.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef Moody het volgende:
Trouwens, is het toegestaan om een blogsite te vermelden? Het gaat hier om een extreem goede site met dagelijkse updates van nieuwe Indie albums. "Probleem" is dat er ook downloadlinks tussen staan. Site is al jaren online trouwens.
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef pfaf het volgende:
Zie oa Indie is a Grotesque Animal (Indie Central XXXV) en Oracular Indie-tacular (Indie Central XXXIV)
Dan is het goed. Ik roep Shallow Graves ook bij deze uit tot album van het jaar. Ik kan me niet voorstellen dat iets dit meesterwerk nog gaat overtreffen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef Moody het volgende:
Ik noemde het de nieuwe hype naast Fleex Foxes, niet dat het op FF lijkt
Ik vind hem ook vet terwijl ik hiphop normaal echt kut vind.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef ralfseltje het volgende:
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar wat is dat album van Dan Le Sac vs Scroobius Pip geniaal!
knip
http://www.pitchforkmedia(...)scroobius-pip-anglesquote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vet terwijl ik hiphop normaal echt kut vind.
Snap dan ook niet waarom hij door de pers zo hard word afgekraakt
Hoe kan je een artikel dat een 0.2 als cijfer geeft nou serieus nemen. Zelfs het slechtse album ooit zou ik dat niet geven.quote:Op zondag 16 november 2008 17:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://www.pitchforkmedia(...)scroobius-pip-angles
JAA!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef emokid het volgende:
ill-formedHier nog een aanrader van mij, iemand bekend met Gang Gang Dance? Ze zijn te beschrijven als experimental/avant-garde/pop(ik weet het).
Onlangs een nieuw album uitgebracht (die je tevens van die blog kunt halen) genaamd Saint Dymphna.
[ afbeelding ]
Eens iets fris onder de zon, en mocht je je vervelen dan moet je deze niet laten liggen.
Ze geven anders nog een behoorlijke onderbouwing anders. En als ze ergens serieus zijn ...quote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kan je een artikel dat een 0.2 als cijfer geeft nou serieus nemen. Zelfs het slechtse album ooit zou ik dat niet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |