quote:Op donderdag 5 februari zal de band Islands een optreden komen geven in de Amsterdamse Paradiso. De dag erna doet de groep tevens Nederland aan, dan te bezichten in het Groningse Vera.
http://www.pitchforkmedia(...)crete-video-premierequote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef emokid het volgende:
Ik krijg uit onverwachte hoek de mogelijkheid om ze te zien zondag, gratis ook nog. Ik heb dan een weekov, maar lijkt me leuk om ze te zien. Fate is een leuke plaat, Wye Oak is mij niet bekend.
Dat het zo klinkt wel, maar de muziek klinkt zéker niet zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:26 schreef -Dries- het volgende:
Dr. Dog klinkt als hele foute gangster-rap. Heb ik gelijk?
Pollyquote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kindamuzik is trouwens lyrisch over de nieuwste Paulusma. Iemand al een mening? Mich?
De hype is overdreven, zoals (bijna) alle hypes, maar het blijft leuke muziekquote:Op zaterdag 22 november 2008 02:12 schreef emokid het volgende:
Allen Fleet Foxes gaan zien de volgende keer ze komen, ik doe mee met de hype omdat die terecht is.
Nog niet gehoord, binnenkort eens gaan beluisteren denk ik. De vorige vond ik vooral aardig, maar niet denderend.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kindamuzik is trouwens lyrisch over de nieuwste Paulusma. Iemand al een mening? Mich?
Een paar leuke nummertjes, maar niet écht spectaculair. In ATAK? Misschien dat ik nog even een kijkje neem, maar loop er niet voor warm...quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:03 schreef emokid het volgende:
Vanavond I'm From Barcelona in Enschede, is dat wat? Ik voel geen drang meer om te gaan, wie motiveert me. Dat nieuwe album heb ik ook niet gehoord nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |