dit n beetje.quote:As such, indie rock is free to explore sounds, emotions, and lyrical subjects that don't appeal to large, mainstream audiences
Nou. Dit topic ( zie OP ) is niet echt bedoeld voor een Indie-definitiediscussie, maar ik plaats hier alles wat enigszins onafhankelijk is. Dus ook Avant-Garde, Progrock, Metal, Techno, Jazz, Hip Hop, Kauwgomballenpop en Country.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:32 schreef wallofdolls het volgende:
edit/ niet om te attaqueren ofzo. Maar dat zijn meer de termen die ik bij Avant-Garde terug hoor. Of Progrock. Dus ik ben n beetje confused
Die zijn al jaren uit elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef wallofdolls het volgende:
Om toch even ontopic te komen.. Doen die gasten van The Dismemberment Plan tegenwoordig nog wat?
Dan heb je nu je antwoord.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:52 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, ik vroeg me af wat die gasten zelf tegenwoordig deden
Nou mooi, dan zit ik hier op het juiste adres. Maar toch ben ik het nog niet tegengekomen, dus dan zou dat kunnen impliceren dat ik dit topic meer in de gaten moet houden. Toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:38 schreef pfaf het volgende:
Hmmm, dan verschillen we een beetje van mening. Ik zie genoeg bands voorbij komen die de grenzen van definities van muziek aftasten. Van minimalistische klikjes tot een wand van geluid en gekrijs. Verder zou bijna geen enkele plaat hier genoemd een groot publiek aanspreken, dus dat stukje wordt sowieso vervuld.
Overigens ben je vrij zelf input te geven. Ik heb al een paar weken geen nieuwe, goede cd's ontdekt dus ik sta momenteel overal voor open.
Ik zal meteen even luisteren.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nou mooi, dan zit ik hier op het juiste adres. Maar toch ben ik het nog niet tegengekomen, dus dan zou dat kunnen impliceren dat ik dit topic meer in de gaten moet houden. Toch?
Zelf input te geven...
heb je al éen van de acht albums die Omar Rodriguez-Lopez dit jaar zou uitbrengen kunnen beluisteren?
Zijn nieuwe, Old Money, klonk mij weer gigantisch goed.
Nou ja, het heeft weinig met zingen te maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:02 schreef emokid het volgende:
'Boredoms gone twee' lees ik hier, klinkt interessant. Alleen staat er ook: For God's sake, somebody make her shut up. Ik ben al niet gecharmeerd van de vrouwelijke zang en al helemaal niet als het zoals Joanna Newsom klinkt. Is het hinderlijk?
Tel je ook alleen de platen die je zelf hebt of neem je ook downloads / gehoord via internet mee?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef pfaf het volgende:
Ik ben ook begonnen. Heb nu een shortlist van nog 65 platen over en de top 10 staat al redelijk vast. Goed excuus om alle platen nog even langs te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |