zeker!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:19 schreef Moozzie het volgende:
Zo snel genoeg?
Yepquote:
nou op deze manier is het je vergeven hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer klachten
Tofquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:20 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
nou op deze manier is het je vergeven hoor
mooi zo, dat is de bedoeling ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tof
Kan ik vanaaf weer lekker slapen
Kijk, zo gaat het wel snelquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef Logician het volgende:
WRAPS?!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ps: neem je ook rookwaar mee?ik zit heul zonder ..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch niet lekker bij de wraps?
Always save some break or ACW for those last minutes!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
Nog 7 min. mits ik weer een call krijg
Ik heb al boodschappen gehaald, en ik ga nu de afwas doen, die jij zou doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef Logician het volgende:
WRAPS?!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ps: neem je ook rookwaar mee?ik zit heul zonder ..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Always save some break or ACW for those last minutes!
Betekend dat ik van jou ga roken, zegt afhankelijk je iets?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:25 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gehaald, en ik ga nu de afwas doen, die jij zou doenIk heb nog genoeg, en anders lopen we vanavond wel ff heen en weer
neeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee, na die tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
niet roken bij het eten ...gatver!
je sigaretten doosje is alweer gevuldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Betekend dat ik van jou ga roken, zegt afhankelijk je iets?![]()
En die afwas kan je prima laten staan als je wilt doe ik hem zo.
quote:
Of zorg dat je op email staatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Always save some break or ACW for those last minutes!
dat kanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:26 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee, na die tijd
Mijn schoenen kunnen ook nog een poetsbeurt gebruikenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
je sigaretten doosje is alweer gevuldEn, ik doe de afwas wel, anders kan ik niet goed koken
Inderdaadquote:
dat mag je zelf doen jij jij jij kunstwerkverpester!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mijn schoenen kunnen ook nog een poetsbeurt gebruiken
Tot morgenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mijn schoenen kunnen ook nog een poetsbeurt gebruiken
jij hebt ook pech!quote:
quote:
aaaaaaaaaaaaaah het is net donderquote:
Laat me hier niet achterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:39 schreef Crazy-p het volgende:
nog 21 minuten.. en dan er vandoor!
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef Moozzie het volgende:
En toen dames en heren...
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef Moozzie het volgende:
Maar dat niet alleen...
Sextetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef Moozzie het volgende:
... Hij was ook opweg naar zijn
Dapperquote:
Wat zijn we toch zieligquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik voelde me ook al danig alleen op de wereld
Zijn ze streng daar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:52 schreef Crazy-p het volgende:
is kijken of ik de komende 9 minuten nog helemaal niets kan doen...
zolang ik druk aan het typen blijf denk ik niet dat het iemand opvalt dat ik niet aan het werken ben
Als je dit bericht nou veel langer had gemaakt dan leek het of je hard aan het werk wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef Crazy-p het volgende:
euh neej niet echt.. maar ja.. sta al de hele dag op email.. en ik hoop dat ik geen telefoontjes krijg.. maar eerder weg gaan zit er niet in..
du smaar gewoon hopen dat ze niet opletten ofzo
Je bent dus eigenlijk illegaal aan het internetten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef Crazy-p het volgende:
euh neej niet echt.. maar ja.. sta al de hele dag op email.. en ik hoop dat ik geen telefoontjes krijg.. maar eerder weg gaan zit er niet in..
du smaar gewoon hopen dat ze niet opletten ofzo
Lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:57 schreef Crazy-p het volgende:
en kijken of ik mezelf vanavond weer zo schor kan krijgen dat ze morgen zeggen.. ja zo kunnen we je niet aan de telefoon zetten.. maar ja.. dat is afwachten he
Cyaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:59 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. mn spullen zijn ingepakt.. en nu zo uitloggen en er vandoor.. nog 2 minuten
Doeiquote:
Mijn werknemers denken altijd dat wij niet doorhebben dat ze zitten te internettenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:58 schreef Crazy-p het volgende:
alleen op FOK posten is een ander verhaal
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn werknemers denken altijd dat wij niet doorhebben dat ze zitten te internettenTerwijl wij precies kunnen zien wie waar is geweest op het net
Tjah balen is datquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn werknemers denken altijd dat wij niet doorhebben dat ze zitten te internettenTerwijl wij precies kunnen zien wie waar is geweest op het net
je mag me niet het internet gedrag van me mensen controleren.quote:
Ohw oke, ik dacht dat je dat gewoon mag loggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je mag me niet het internet gedrag van me mensen controleren.
alleen wanneer je een goede reden hebt
Ga je alles alleen opeten ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:32 schreef Logician het volgende:
En toen gingen we eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HEREEEEEEEEEEEEEEE I COOOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEE*
![]()
ahhh , strekte meidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
Blegh Stiefvader opgenomen in ziekenhuis...![]()
* Logician gaat even rondje om enschede heen rennen ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
En dan speelt dit dus al sinds 12 augustus he, zie pagina 1 enzo.. ook even geen zin om alles uit te leggen.
Komt er ieg op neer dat het een zware operatie is en dat als ze die nu zouden uitvoeren er een redelijke kans is dat ie alsnog het einde niet haalt..
![]()
Sterkte liefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
En dan speelt dit dus al sinds 12 augustus he, zie pagina 1 enzo.. ook even geen zin om alles uit te leggen.
Komt er ieg op neer dat het een zware operatie is en dat als ze die nu zouden uitvoeren er een redelijke kans is dat ie alsnog het einde niet haalt..
![]()
sterkte lief!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
![]()
ik snap at je bedoeld , ik heb dat soort dingen ook met mij oma meegemaakt en maak het nog steeds mee ,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:22 schreef Logician het volgende:
Ik trek gewoon niet dat elke keer als we denken dat het iets beter gaat er weer slecht nieuws komt, keer op keer.. ik snap het gewoon nieten het is gewoon zo fucking oneerlijk..
Sterkte Logi, je weet me te vinden als je me nodig hebtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
![]()
Je timingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Hyper stuiter spring spring !!!!
Ik ben fucking actief !!!!
okay, je ziet me wel weer beneden verschijnen, er staat nog een fles rose extra in de koelkastquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
wij gaan maar film kijken, een heel mooie golden oldie.. you tube![]()
sorryquote:
ben je nu al klaar met film kijken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:26 schreef Sophietjuh het volgende:
wat is het toch stil hier..........................
ik ben geen film aan het kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ben je nu al klaar met film kijken?
met de fretsels gaat het goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:34 schreef Moozzie het volgende:
Hey Logician, hey Soph
Hoest met de fretjes van logi![]()
yeah I knowquote:
Hoi woordvoerder van logicianquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:35 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
met de fretsels gaat het goed!
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:37 schreef Logician het volgende:
tranen in mijn ogen van deze .. die tekst...
Hehe coolquote:
hoe is de brownie meissies???quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:42 schreef Logician het volgende:
Deze is van cp & me again
ode to all men
2 hapjes en we waren volquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hoe is de brownie meissies???
Maakt niet uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:50 schreef Logician het volgende:
[..]
2 hapjes en we waren volsorrie heb gewoon geen trek..
ps:back @p00p
Ga je zo wel proberen een beetje te slapen schat?quote:
check out highway man van hemquote:
dat ga ik doen na beth gibbonsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef Logician het volgende:
[..]
check out highway man van hem
En duh wie is er nu niet gek op cash
neuh dat kan ik evt. zelf primaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
dat ga ik doen na beth gibbonsMoet ik de band nog ff oppompen???
oke sorryquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:21 schreef Logician het volgende:
[..]
neuh dat kan ik evt. zelf prima
oeh I hear great namesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
dat ga ik doen na beth gibbonsMoet ik de band nog ff oppompen???
ja goed hequote:
jajaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Me iz not a kitten stuck up a tree enzow
Debiieeequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:54 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning..ik was te laat 10 minuten, maar ga lekker gewoon om 4 uur naar huis
![]()
Smokezzzzquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debiieee
Gelukkig ben jij er, Crazy-M zegt zowat niks vandaag
Als je voor mij z'n telefoonnummer en adres hebt, zorg ik dat ie zsm weer naar huis gaat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Smokezzzz![]()
![]()
Ja als mijn collega er zo weer is ben ik ook niet meer zo vlot met antwoorden...echt...zo irritant
Whahaha maar hij woont in Duitslandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je voor mij z'n telefoonnummer en adres hebt, zorg ik dat ie zsm weer naar huis gaat!
"Goedemorgen, U spreekt met [..] van de brandweer regio [..], wij hebben meerdere meldingen ontvangen van een middelgrote brand op uw woonadres. Terwijl mijn collega's onderweg zijn, kunt u wellicht ook zsm komen om de deur open te doen? In dat geval hoeven wij de deur niet in te beuken
Okee, tot zo!"
Gute Morgen, sie sprechen mit dem Feuerwehr, Ihre Haus steht in dem Fik !quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha maar hij woont in Duitsland
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gute Morgen, sie sprechen mit dem Feuerwehr, Ihre Haus steht in dem Fik !
Doe maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH haalt gewoon een hele kan koffie op, waar iedereen uit kan pakken
laat maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Jullie hebben allemaal zo'n mooi fotoboek enzo..hoe kan ik dat doen?
Ga je er ook 1 maken??? Een fobo?quote:
Ja toch, denk het welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga je er ook 1 maken??? Een fobo?
is een hele goede kanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Mogguh MS (gsm... Geen zin om je hele naam te typen)
Hou de koffie maar warm!
Goed bezig jij!quote:
Hm, helaasch is m'n Duits niet zo heel goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha maar hij woont in Duitsland
Mogguh Sgelequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
Godver... Verslapen
Tvp voor over een paar minuten... Als het topic nog niet vol is dan![]()
En goedemorgen natuurlijk
Ik was ff een bakkie halen bij m'n ouwe collega's van de servicedeskquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH schenkt debbie en Sgele koffie uit zijn mooie koffiekan in.
* -Madskillz28TH vraagt zich af waar Smokez is
Dan ga ik vanavond ff kijken wat voor "geweldige" foto's ik allemaal kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond ff kijken wat voor "geweldige" foto's ik allemaal kan vinden
quote:
quote:
Zeg zal ik oe is met oewe kop op die kaibanden tetsen zodat gij tanden spuggend zegt: Ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
GOEDEMORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:54 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning..ik was te laat 10 minuten, maar ga lekker gewoon om 4 uur naar huis
![]()
is er jou wat gevraagd?quote:
Jij bent wel erg overmoedig vandaag he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is er jou wat gevraagd?
Ga bananen schillen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is er jou wat gevraagd?
Ga bananen schillen
jah je vergeet op andere dingen te reagerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh GM
[ afbeelding ]
Okee, nu stop ik
Wuahah geniaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh GM
[ afbeelding ]
Okee, nu stop ik
Ik zal je die deuk in je zelfvertrouwen besparenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah je vergeet op andere dingen te reageren
Mogguh Smokez hoelaat was je weer aan et werk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal je die deuk in je zelfvertrouwen besparen
6 uurquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh Smokez hoelaat was je weer aan et werk?
Jezus... en hoelaat ben je klaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
6 uur
Knap he, aangezien ik pas om half2 in m'n nest lag vannacht.
Om 5 uur kwam ik er alweer uit
Half3quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jezus... en hoelaat ben je klaar?
Mogguh Smokez!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Dan ga je dus ook veelste vroeg naar huis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh Sgele
Ik ben vandaag veelste vroeg begonnen!
ga luchtbelletjes tellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent wel erg overmoedig vandaag he?
Mornin' jij alleenquote:
Crazy!quote:
Was gezelligquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Smokez!!![]()
![]()
Het is vrijdag, who gives a flying fuck!![]()
![]()
hoe was het gister?
mijn zelfvertrouwen vandaag is als granietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal je die deuk in je zelfvertrouwen besparen
Veel te vroeg naar huis bestaat nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan ga je dus ook veelste vroeg naar huis?
Was het maar zon feest..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan ga je dus ook veelste vroeg naar huis?
Tsss, ik jouw uitbubnding begroeten en wat krijg ik ???quote:
In dat geval, doe mij maar een nummertje 12 met 58, nummer 33 zonder saté, en een nummertje 79 aubquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
geen reet te doen op school.
Lolz, ik mocht de les niet in
Relaxedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was gezellig
Ze stelde zelfs uit zichzelf voor om naar Max Payne te gaan, vette film trouwens
Alleen zonde dat ik zo vroeg moest werken vandaag... Na de film ben ik maar richting huis gegaan
Wil jij stank voor dank?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tsss, ik jouw uitbubnding begroeten en wat krijg ik ???
STANK VOOR DANK
Gastquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In dat geval, doe mij maar standje 69, en een nummertje die jij geil vind aub
Sorry Crazy, ik zie 'm nu pasquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
OMG i kvergeet sgele te groeten,
Onze Brabantse PIMP !!!!
SGELE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij leek echt erg veel op Sin City kwa filmstijl... Zou me niks verbazen als het dezelfde regisseur was. Verhaal begon min of meer hetzelfde als in het spel, wat later wel ietsje anders werd trouwens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
RelaxedDan zal ik 'm dit weekend ook maar eens gaan bekijken denk ik
Wel klote dat je naar huis moest natuurlijk
Je zus die heeft er NIKS mee ta maken JAH !!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jezus... en hoelaat ben je klaar?
quote:
Je hebt hier op fok ook een reviewquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij leek echt erg veel op Sin City kwa filmstijl... Zou me niks verbazen als het dezelfde regisseur was. Verhaal begon min of meer hetzelfde als in het spel, wat later wel ietsje anders werd trouwens.
Kwa verhaal zal het vast een boutfilm zijn geweest, maar dankzij het camerawerk en manier van eindbewerkingen vond ik hem wel vet
Hangt ervan af, als je in de buurt woont kunnen we wel eens een sprintje trekken.quote:
Mja, dit zijn sowieso niet de films waar je een verhaal achter moet gaan zoeken denk ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij leek echt erg veel op Sin City kwa filmstijl... Zou me niks verbazen als het dezelfde regisseur was. Verhaal begon min of meer hetzelfde als in het spel, wat later wel ietsje anders werd trouwens.
Kwa verhaal zal het vast een boutfilm zijn geweest, maar dankzij het camerawerk en manier van eindbewerkingen vond ik hem wel vet
Voor mij een grote nummer 44, een 86 speciaal, kleine nummer 12 een nummer 99 voor 4 personen en ee ncola light voor de lijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
GADVERquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil jij stank voor dank?
Nou, dat kan; Trek eens aan m'n lul?
86 speciaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor mij een grote nummer 44, een 86 speciaal, kleine nummer 12 een nummer 99 voor 4 personen en ee ncola light voor de lijn
Doe mij maar gewoon wat Pisang Goreng, het is nog vroeg hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik houd het bij een boterham op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor mij een grote nummer 44, een 86 speciaal, kleine nummer 12 een nummer 99 voor 4 personen en ee ncola light voor de lijn
hmm waar in de buurt van een "stad" woon jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je in de buurt woont kunnen we wel eens een sprintje trekken.
Het liefst wel 's nachts, dan is het wat rustiger en word er niet meer geflitst... Hoewel die mobiele controles toch niet sneller dan 260km/h kunnen registreren
Kijk, dat is al beterquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry Crazy, ik zie 'm nu pas![]()
CCCCRRRRRRAZZZYYYYYYYYYYYY
Onze belachelijk leipe Tilbo!!
![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets?
Kon niet, hij moest naar huis gisterenavond omdat hij vroeg moest werken vandaagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GADVER
zal het tegen je vriendin zeggen![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GADVER
zal het tegen je vriendin zeggen![]()
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuudequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor mij een grote neger lul zon cm44, een 86 jarige oma, en een klein meisje van 12 en om het af te leren een ouwe vrouw van 99 voor 4 personen en een tarzan light voor de lijn
Haarlem/Alkmaar/Amsterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:54 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm waar in de buurt van een "stad" woon jij?
mensen zeg, smokezquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je in de buurt woont kunnen we wel eens een bedavontuurtje nemen.
Het liefst wel 's nachts, dan is het wat rustiger en word slapen mijn ouders... Hoewel mijn zus toch niet sneller dan jouw komt
quote:en een klein meisje van 12
die heb ik ook een keer gedaan, maar dan achteruit sprintendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haarlem/Alkmaar/Amsterdam
Sprintje Heemskerk - Alkmaar en weer terug is goed te doen trouwens
Noooquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
OMGhet wordt echt weer zo'n niet FOK! dat vandaag voor mij
Jullie medeleven wordt erg op prijs gesteld hoor, godverdommequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kon niet, hij moest naar huis gisterenavond omdat hij vroeg moest werken vandaag
* Sgele geeft Debbie een schouderklopje en een kop koffiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
WABLIEWEEEJOOOOOOOOOOOOOOWquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie medeleven wordt erg op prijs gesteld hoor, godverdomme
wat dan? die collega?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Debbie een derdegraads tepeltwister en een kop GHB
kijken wat ze nu allemaal wil gaan doen
Jij bent te ergquote:
kijk wij kunnen ook niet helpen dat jij nu jouw verhaa lzo brengt dat je naar huis bent gegaan. In werkelijkheid werd je weggestuurd, want ik lag al op haar te wachtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie medeleven wordt erg op prijs gesteld hoor, godverdomme
Jaaah en meerdere collega'squote:
Zeg, ik was niet met m'n moeder naar de bios hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk wij kunnen ook niet helpen dat jij nu jouw verhaa lzo brengt dat je naar huis bent gegaan. In werkelijkheid werd je weggestuurd, want ik lag al op haar te wachten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
ziek meldenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah en meerdere collega'sen ik heb al geen zin om te werken vandaag
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk wij kunnen ook niet helpen dat jij nu jouw verhaal zo brengt dat je naar huis bent gestuurd. In werkelijkheid werd je naar huis gegaan, want ik lag al op je te wachten
gastquote:
naar welke film ben je geweest dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik was niet met m'n moeder naar de bios hoor
NEE, Ze was voor ONSquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, mag ik ook 'n keer met mijn moeder naar de bios? Jullie genieten er altijd al van
quote:
sex in de dakgootquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar welke film ben je geweest dan?
He bah.. vies hoor debquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah en meerdere collega's en ik heb al geen zin om bukake te krijgen vandaag
in 1 keer spontaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee dat kan niet hoor...alleen als ik perongeluk echt ziek wordt
Bukkake is met 2 k'squote:
moet je gewoon alles doro elkaar drinken, koffie, choco, rooibos thee, groene theequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee dat kan niet hoor...alleen als ik perongeluk echt ziek wordt
Nou bijvoorbeeld...was wel wat misselijk vanmorgenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
He lekker.. ik wil wel met jou naar bed deb
waar gaat die over?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar welke film ben je geweest dan?
Neej ik werk niet nog niet zo lang en ben net een paar dagen vrij geweest hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je gewoon alles doro elkaar drinken, koffie, choco, rooibos thee, groene thee![]()
heb je geen overuren open staan?
Shit.. je zag me verkapte-ik-wil-met-je-naar-bed-postquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]een aanzoek zonder ringen, Hoe lief
wtf?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]een aanzoek zonder cockringen, Hoe lief
da's nie helemaal de goeiequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shit.. je zag me verkapte-ik-wil-met-je-naar-bed-post
Ik vermoed over sex.... en iets met een dakgootquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je gewoon iedereen doro elkaar nemen, de loodgieter, kantoorklerk, directeur, bankier![]()
heb je geen benen open staan?
hmm, waar werk je? ik kan wel zeggen dat ik van de brandweer ben dat je huis in de fik staatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik werk niet nog niet zo lang en ben net een paar dagen vrij geweest hewe krijgen 40 vakantiedagen per jaar
Tja...je kan ook TE direct zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm, wanneer heb je tijd? ik kan wel zeggen dat ik van de brandweer ben dat je doos in de fik staat
kun je nagaan hoe ergquote:
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal, alles een beetje goed met iedereen ?
En smokez hoe was je date gisteren ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm, waar werk je? ik kan wel zeggen dat ik m'n moeder van de brandweer is, als je huis in de fik staat kan ze dat blussen met slechts één keer klaarkomen
Dude.. das precies het zelfde als een bukkake..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm, waar werk je? ik kan wel zeggen dat ik van de brandweer ben dat je gezicht in de fik staat en dat we we dat ff uit moeten spuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |