in 1 keer spontaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee dat kan niet hoor...alleen als ik perongeluk echt ziek wordt
Bukkake is met 2 k'squote:
moet je gewoon alles doro elkaar drinken, koffie, choco, rooibos thee, groene theequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee dat kan niet hoor...alleen als ik perongeluk echt ziek wordt
Nou bijvoorbeeld...was wel wat misselijk vanmorgenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
He lekker.. ik wil wel met jou naar bed deb
waar gaat die over?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar welke film ben je geweest dan?
Neej ik werk niet nog niet zo lang en ben net een paar dagen vrij geweest hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je gewoon alles doro elkaar drinken, koffie, choco, rooibos thee, groene thee![]()
heb je geen overuren open staan?
Shit.. je zag me verkapte-ik-wil-met-je-naar-bed-postquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]een aanzoek zonder ringen, Hoe lief
wtf?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]een aanzoek zonder cockringen, Hoe lief
da's nie helemaal de goeiequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shit.. je zag me verkapte-ik-wil-met-je-naar-bed-post
Ik vermoed over sex.... en iets met een dakgootquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je gewoon iedereen doro elkaar nemen, de loodgieter, kantoorklerk, directeur, bankier![]()
heb je geen benen open staan?
hmm, waar werk je? ik kan wel zeggen dat ik van de brandweer ben dat je huis in de fik staatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik werk niet nog niet zo lang en ben net een paar dagen vrij geweest hewe krijgen 40 vakantiedagen per jaar
Tja...je kan ook TE direct zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm, wanneer heb je tijd? ik kan wel zeggen dat ik van de brandweer ben dat je doos in de fik staat
kun je nagaan hoe ergquote:
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal, alles een beetje goed met iedereen ?
En smokez hoe was je date gisteren ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm, waar werk je? ik kan wel zeggen dat ik m'n moeder van de brandweer is, als je huis in de fik staat kan ze dat blussen met slechts één keer klaarkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |