quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef Moozzie het volgende:
En toen dames en heren...
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef Moozzie het volgende:
Maar dat niet alleen...
Sextetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:46 schreef Moozzie het volgende:
... Hij was ook opweg naar zijn
Dapperquote:
Wat zijn we toch zieligquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik voelde me ook al danig alleen op de wereld
Zijn ze streng daar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:52 schreef Crazy-p het volgende:
is kijken of ik de komende 9 minuten nog helemaal niets kan doen...
zolang ik druk aan het typen blijf denk ik niet dat het iemand opvalt dat ik niet aan het werken ben
Als je dit bericht nou veel langer had gemaakt dan leek het of je hard aan het werk wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef Crazy-p het volgende:
euh neej niet echt.. maar ja.. sta al de hele dag op email.. en ik hoop dat ik geen telefoontjes krijg.. maar eerder weg gaan zit er niet in..
du smaar gewoon hopen dat ze niet opletten ofzo
Je bent dus eigenlijk illegaal aan het internetten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef Crazy-p het volgende:
euh neej niet echt.. maar ja.. sta al de hele dag op email.. en ik hoop dat ik geen telefoontjes krijg.. maar eerder weg gaan zit er niet in..
du smaar gewoon hopen dat ze niet opletten ofzo
Lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:57 schreef Crazy-p het volgende:
en kijken of ik mezelf vanavond weer zo schor kan krijgen dat ze morgen zeggen.. ja zo kunnen we je niet aan de telefoon zetten.. maar ja.. dat is afwachten he
Cyaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:59 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. mn spullen zijn ingepakt.. en nu zo uitloggen en er vandoor.. nog 2 minuten
Doeiquote:
Mijn werknemers denken altijd dat wij niet doorhebben dat ze zitten te internettenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:58 schreef Crazy-p het volgende:
alleen op FOK posten is een ander verhaal
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn werknemers denken altijd dat wij niet doorhebben dat ze zitten te internettenTerwijl wij precies kunnen zien wie waar is geweest op het net
Tjah balen is datquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn werknemers denken altijd dat wij niet doorhebben dat ze zitten te internettenTerwijl wij precies kunnen zien wie waar is geweest op het net
je mag me niet het internet gedrag van me mensen controleren.quote:
Ohw oke, ik dacht dat je dat gewoon mag loggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je mag me niet het internet gedrag van me mensen controleren.
alleen wanneer je een goede reden hebt
Ga je alles alleen opeten ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:32 schreef Logician het volgende:
En toen gingen we eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HEREEEEEEEEEEEEEEE I COOOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEE*
![]()
ahhh , strekte meidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
Blegh Stiefvader opgenomen in ziekenhuis...![]()
* Logician gaat even rondje om enschede heen rennen ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
En dan speelt dit dus al sinds 12 augustus he, zie pagina 1 enzo.. ook even geen zin om alles uit te leggen.
Komt er ieg op neer dat het een zware operatie is en dat als ze die nu zouden uitvoeren er een redelijke kans is dat ie alsnog het einde niet haalt..
![]()
Sterkte liefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
En dan speelt dit dus al sinds 12 augustus he, zie pagina 1 enzo.. ook even geen zin om alles uit te leggen.
Komt er ieg op neer dat het een zware operatie is en dat als ze die nu zouden uitvoeren er een redelijke kans is dat ie alsnog het einde niet haalt..
![]()
sterkte lief!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
![]()
ik snap at je bedoeld , ik heb dat soort dingen ook met mij oma meegemaakt en maak het nog steeds mee ,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:22 schreef Logician het volgende:
Ik trek gewoon niet dat elke keer als we denken dat het iets beter gaat er weer slecht nieuws komt, keer op keer.. ik snap het gewoon nieten het is gewoon zo fucking oneerlijk..
Sterkte Logi, je weet me te vinden als je me nodig hebtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef Logician het volgende:
![]()
Je timingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Hyper stuiter spring spring !!!!
Ik ben fucking actief !!!!
okay, je ziet me wel weer beneden verschijnen, er staat nog een fles rose extra in de koelkastquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
wij gaan maar film kijken, een heel mooie golden oldie.. you tube![]()
sorryquote:
ben je nu al klaar met film kijken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:26 schreef Sophietjuh het volgende:
wat is het toch stil hier..........................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |